zaterdag 16 november 2019

Workshop mini-album...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart in zachte kleurtjes. Het wordt zeer gewaardeerd dat jullie de tijd nemen om te reageren, jullie maken me blij :)
Ook blij was ik toen ik las dat ik uitgekozen ben om, de volgende challenge bij Marianne Design Challengeblog, gastdesigner te mogen zijn. Leuk toch?

Vandaag iets heel anders. Ik heb wel eens verteld dat ik samen met een groepje dames regelmatig aan de knutsel ben. Nu is één van die dames bevriend met een mevrouw waar we een workshop mini-album maken gingen volgen. Afgelopen week was het zo ver...

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post.
Today a mini-album which I've made on a workshop past week...


Het album is 12x12 cm en gemaakt van kraft karton en gedecoreerd met het papier van Joy/Noor "Vintage jeans"... Dit is de voorkant.

The album is 12x12 cm and made of craft cardboard and decorated with papers from Joy/Noor:"vintage jeans"... Above the front.


Lekker scheuren om pockets te maken...
Made pockets by tearing up the papers..


Flapjes maken.....
Made some flaps..


Leuke teksten erbij...
Added some nice texts..


En een stoere achterkant.
And a sturdy backside.

We had lots of fun making this.
Thank you for dropping by, enjoy your day/evening and see you in blogtime
Greetings Miranda

Heel gezellig én leuk was deze middag, zeker voor herhaling vatbaar hihi.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag/avond en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

44 opmerkingen:

  1. Ohh wat een mooie album! Ik hou hier wel van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En van harte gefeliciteerd dat je gast designer bij Marianne mag zijn, super gaaf.

      Verwijderen
  2. Wat een superleuk pocketalbum! Lekker stoer met dat knappe plaatje en leuke papier ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Miranda wat leuk! Het ziet er prachtig uit allemaal en ik kan me voorstellen dat je er veel plezier aan had. Ik zou hem Tim geven voor Sint of Kerst, kun je er zelf ook voor altijd van genieten! Hihihihi.... toch te mooi om weg te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er echt geweldig uit. Het lijkt me een heel werk maar het resultaat is prachtig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keigaaf Miranda! Kreeg je dat af of is daar thuis nog het nodige aan gedaan? Tof dat freubelclubje van je, gezellig om samen dezelfde passie te delen en van elkaar te leren!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gaaf album heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is die supermooooooi! Met jeans scoor je altijd en ik ben tegenwoordig ook weer in een scheurperiode ;-) Allemaal hele leuke spullen gebruikt en ook nog een verrassende achterkant.
    Fijn weekend verder, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah ja ook nog bedankt voor je reactie van het kralensnoer, top.

      Verwijderen
  8. Wat kan ik nog meer zeggen dan; Supergaaf!!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi mini-album hebben jullie gemaakt.
    Leuk dat jullie zo gezellig met z'n allen aan de freubel zijn geweest, het resultaat mag er zijn.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een stoer mini album, leuke details heb je gebruikt, gezellig hoor zo samen aan de knutsel, ik knutselde in het verleden met mijn buurvrouw helaas is zij nu dement en gaat dat niet meer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig stoer album! Erg leuk om samen te knutselen toch, ik klets altijd veel te veel, haha, komt nooit veel van knutselen terecht. Gaaf dat je gastdesigner mag zijn! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Miranda,
    Gefeliciteerd met het gdt bij MD gaaf.
    En wat een super gaaf boekje heb je gemaakt .

    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Miranda
    Wat een leuk stoer albumpje is dit, mooi gemaakt zeg!
    Altijd gezellig zo samen knutselen!
    Van harte met je gewonnen kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig om samen een workshop te doen en dan meteen een heel mooi resultaat, het ziet er allemaal super uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is leuk zeg!!
    En je kan er zoveel in kwijt. Het begint al met je creativiteit daarna wat lieve testen en wat foto's. Het is een leuk kadootje voor iemand die je graag mag een die kan waarderen dat je zelf iets moois maakt.
    De papier combinatie vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een ontzettend leuk en mooi album! leuk om eens zoiets te maken met elkaar. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een prachtig mini album gemaakt. Zoveel moois op/in te zien. Prachtig papier ook, wat je hebt gebruikt. Van de mallen ben ik ook helemaal weg. De riem heb ik ook al, wil alleen nog een keer de broekzak kopen. Hihihi.
    Leuk ook dat je GD mag zijn bij MD en ook een eer.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, wat leuk dat jullie samen zoiets kunnen maken. Gezellig zeg!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, prachtig, dit mini-album! Dat is toch zo'n leuke manier om allerlei technieken te "verzamelen" en voor jezelf een soort van naslagwerkje te hebben voor later...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig mini album heb je gemaakt Miranda. Ik kan me voorstellen dat het erg leuk was om dit te doen. Mooi papier en mooi samengesteld. Gefeliciteerd met je GDT-schap bij Marianne Design.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O wow wat een mooie album is dit geworden. En zo gezellig om met elkaar bezig te zijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke album deze ga ik ook nog een keer maken bij Noor en Zo op een workshop.
    Fijne zondag en grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stoer en gaaf Miranda!!
    Ik vind het zo'n leuk album, mooi met de plaatjes en de teksten.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Eigenlijk maak je een heleboel kaartjes en die stop je dan in een mapje. Zo heb je een supergaaf cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat dat je GD bij MD mag zijn, Miranda!
    Wat een schitterend album heb je op de workshop gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk dat je GD mag zin bij MD!...is altijd leuk.
    Wat een prachtig album heb je gemaakt Miranda...mooie papierlijn heb je gebruikt.
    Ben vandaag ook weer de hele dag bezig geweest aan het album dat ik voor sandra aan het maken ben met hun trouwfoto's.Wel leuk maar heel veel werk heb me als doel gesteld om het zondag af te hebben ben er al zo lang mee bezig dat ik het nu wel is klaar wil hebben.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohh geweldig, wat een mooie mini Miranda! Is ook zo leuk om mee bezig te zijn hè. Je hebt het album prachtig afgewerkt, ik heb alle foto's even goed bewonderd hoor ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je albumpje is in een woord geweldig. Je hebt mooi papier gebruikt, mooie afbeeldingen en leuke tekst. Hier zal de ontvanger vast heel blij mee zijn.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Miranda,
    Gezellig om hier weer eens rond te snuffelen op je blogje... Het is ook fijn om reacties te krijgen op wat je post hè. Ik heb de laatste tijd gewoon weg weinig tijd en energie om te bloggen, maar lees zo af en toe wel mijn leeslijst hoor ;-)
    Wat een super gaaf albumpje heb je gemaakt zeg. Lekker stoer en mooi zoals het kraft met blauw gecombineerd hebt. Leuk om met meerdere mensen te freubelen. Geniet er maar lekker van hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooi album. Het papier is ook zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. A fabulous album Miranda, I have yet to make something like this. The pages are great, all of them..hugs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zal de laatste misschien zijn in deze rij, maar ik vind dit heel gaaf gemaakt! Was vast een behoorlijke klus, maar het resultaat is fantastisch Miranda en alle pagina's prachtig!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige album, super papier en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig album! Een hele klus maar dan heb je ook wat. Ik vind het ook zo leuk dat je zo een stoere papiertjes hebt gebruikt, je ziet niet zoveel mannenboekjes voorbij komen. Heel gaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow, wat een geweldig mooi album, helemaal mijn kleurtjes!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat ziet er goed uit, wat een mooi en stoer album! Mooi met alle verschillende pockets en matchende kleuren en papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een hele mooie album Miranda. Heel leuk gemaakt met alle flapjes enz. en gezellig om met een groepje te knutselen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Stunning work on your album Miranda, love the papers and wonderful colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen