maandag 19 augustus 2019

Zomerlift 7.../ Case the sketch 7...

Hallo lieve mensen, het was een nat weekend wat we hier in Brabant achter de rug hebben. Mij hoor je niet klagen hoor, ik vind het wel even heerlijk voor de natuur en de temperaturen zijn toch nog aangenaam. Ik ben lekker aan de knutsel geweest....
Vorige week heeft Marfien de kaart laten zien die we dit keer moesten liften, het is alweer de één na laatste lift....

Hello dear people, again time for a case the sketch with Marfien. It was a wet weekend in Holland so I spent my time crafting :) This is what I've made...


De originele kaart zag er zo uit...
This was the original card..


Volgens mij had deze andere maten maar ik heb de mijne aangepast op een standaard 10x15 envelop.
Deze is ook strakker qua stijl maar ik ben dik tevreden met mijn exemplaar.
Ik ben benieuwd wat mijn mede-liftsters ervan gemaakt hebben én wat de laatste opdracht is die Marfien uitgezocht heeft, ga je mee kijken?

After this one only one "case the sketch" will follow at Marfien. I'm curious about the last challenge :)
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier-DoCrafts- Summer Bloom,     *stempel-CraftSensations

26 opmerkingen:

  1. Ik zag er al een paar voorbij komen, erg leuk maar deze is ook prachtig. Misschien ga ik hem ook liften. Ik heb alleen geen knopen bij me hier op de camping 😂😂 Je wil niet weten wat ik allemaal wel bij me heb maar knopen nou net niet.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie liftkaart heb je gemaakt.
    Je hebt er zeker een strakke kaart van gemaakt, maar het misstaat zeker niet.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie toffe liftkaart, die HB-stempel leent er zich goed voor, mooi met de stralenstempel er achter!
    Fijne dag! Opgestaan met een stralend zon, nu alweer motregen... Zal binnen knutselen worden vandaag, geen straf natuurlijk...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie liftkaart ,Miranda.
    Hier schijnt nu ook het zonnetje, na een regenachtig weekend.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik verbaas me iedere keer weer hoe verschillend ze allemaal zijn, de papierkeuze doet veel, een hele mooie lift Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige kaart, mooie lift!
    Hier begint het nu hard te regenen, jammer zag er net zo mooi uit.
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi samengesteld met de leuke scrappapiertjes.
    Een tof kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lift Miranda! De tekst springt er mooi uit, leuk dat je het onderste gedeelte bestempeld hebt, of is het scrappapier? Ik hoop dat ik goed gezien heb dat het gestempeld is, heb wel de foto even vergroot, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Miranda
    Heel mooi gelift dit kaartje, mooi die gele tinten bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke liftkaart heb je gemaakt! Mooie kleurtjes en de tekst vind ik ook mooie letters! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jou lift is een stuk romantischer dan het origineel.
    Die happy Birthday stempel heb ik ook, dat blijft 1 van mijn favorieten.
    De maten vind ijk ook altijd lastig in te schatten, ik lift meestal "op gevoel", dat ziet niemand via een foto, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Miranda heel leuke kaarten met de toets van de knoopjes
    Een fijne start van de week en maandag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke lift Miranda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je mag zeker dik tevreden zijn over je kaart, want ik vind hem heel mooi gelift!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een mooie lift gemaakt en de kleuren passen zo mooi bij elkaar,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele leuke lift kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige uitvoering van deze liftkaart! En ja, wat was het lekker knutselweer hè, dit weekend. Maar het zonnetje van vandaag vind ik ook wel lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, jij hebt de eer om als eerste en reactie vanuit Frankrijk te krijgen...wat een mooi zomerlift. Goed idee van die stempel. Ik heb hem ook, maar ik kon er niet pang over denken omdat Peter en beterschapskaart nodig had...maar ik vind hem prachtig, ook van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige liftkaart en wat een mooie tekststempel!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie liftkaart, Miranda. Leuke kleuren!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt er een heel mooi gelift kaartje van gemaakt!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie liftkaart, prachtig gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen