zaterdag 31 augustus 2019

Nog meer donuts.../ Some more donuts...

Hallo lieve mensen, wat een leuke reacties op mijn kerstkaart van donderdag. Zo leuk om te lezen. Wat ik nog meer leuk vind is...donuts "bakken" (op kaarten, in het echt kan ik dat niet, of heb ik het nooit geprobeerd hihi)....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my Christmascard. I love reading them. Another thing I love is to make donuts (with stamps)...


Deze keer zijn de donuts anders gebakken dan de kerst-donuts(klik).
Ik heb de kaartjes gestanst, daarop de donuts gestempeld en ingekleurd met bruine stift.
Vervolgens de donuts op dessin-papier gestempeld en "het glazuur" uitgeknipt en op de donuts geplakt (paper-piecing).
Gefeliciteerd is een stans van Marianne Design.

This time I used the stamp a little different as I did here (click). I diecut the cards, stamped the donuts and coloured them with a brown marker.
I stampd the frosting again on design papers and fussy cut by hand. This was glued on top of the coloured donuts (paper-piecing).
The text is a diecut from Marianne Design.

Thank you for your visit, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*http://thesisterhoodofcrafters.blogspot.com/2019/08/paper-piecing-challenge.html tot 8 september

*gefeliciteerd-Marianne Design-KJ1721,    *donutstempel-acid drops,    *kruissteekstans-MFT,   *dessinpapier-Docrafts Summer Bloom.

37 opmerkingen:

  1. Je zou er zo een hap uit willen nemen. Ziet er altijd leuk uit dat paper piecing. Mooie kaart Miranda.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verjaardagskaart met de kleurrijke donuts ook je kerstkaart van donderdag is een leukerd met de grappige pinguins.
    En het is hier vast en zeker aangenamer dan bij jullie bij zee is er toch altijd wel een verkoelend windje en het scheelt ook altijd wel een paar graden in het noorden vergeleken bij jullie.
    Morgen weer naar huis helaas........
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tijd om weer eens ff te bloggen! Lekker buiten, het waait en het koelt wat af, heerlijk! Wat een leuke verjaardagskaart, met die donuts! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fleurig en feestelijk, je hebt er weer iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart heb je gemaakt! Die donuts zien er lekker uit. Eigenlijk ben je en dagje te vroeg...nou ja, gewoon doorbakken! ;-)
    Ik spreek in raadselen he?? Hahahaha, maak ik je even nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk is deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijke donut kaart!
    De stans komt erg mooi uit zo.
    Fijn weekend verder,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat zien je donuts er lekker uit met dat kleurige glazuur! Volgens mij is het ook veel leuker om ze op papier te maken, dan in de keuken;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een leukerd Miranda...echt gezellig! Ik eet ze eigenlijk nooit! 🙈
    Fijn weekend verder!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als dat er niet lekker uitziet met dat glazuur in die zoete kleurtjes, de tekst past er ook heel mooi bij.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze zien er ook lekker uit Miranda. We zien ze hier elke dag. Zelf vind ik ze te zoet..... maar op je kaart zijn ze prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat issie weer leuk een kaartje om in te bijten haha ik vind ze zo lekker heb er ook eentje gegeten van de week ze waren in de reclame bij de hoogvliet, deze zien er net zo lekker uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook al zo leuk Miranda, kleurtjes zijn super bij elkaar.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lekkere, leuke frisse kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk.
    Ik heb ook je kerst donuts even terug gekeken, die heb ik destijds gekust, maar die zijn ook super leuk.
    Wat een werk, dat paper piecing, maar erg mooi resultaat.
    Ik wist nooit precies hoe dat werk, maar snap het nu, dus dank je wel voor het toevoegen van dat ene zinnetje😉.
    Een gezellige kaart vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze donuts zien er heel mooi uit Miranda!
    Fijne zondag
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke donutskaart.
    Leuk gedaan met het designpapier, je zou er zo een hap in willen zetten
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Miranda
    Deze donutkaart vind ik ook erg leuk en lekker!
    Prachtige kleuren heb je gebruikt de telststans komt prachtig uit op deze kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk met al die donuts.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk gedaan zo met de tekststempel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er mooi uit, knap gemaakt! Mijn kleinkinderen zijn gek op donuts.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben fan van hokjeskaarten, heel mooi deze!
    Hele mooie kleuren glazuur ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie vrolijke donut kaart met een leuk design. Ook een heel mooie effect met de paperpiecing. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke kaart met deze vrolijke donuts!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijke donuts op deze mooie kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie fleurige kaart Miranda. Super leuk om de donuts voor een verjaardagskaart te gebruiken, bij een verjaardag hoort wat lekkers nietwaar ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat ziet er lekker uit! Prachtig kaartje geworden Miranda! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk en lekker zoet kaartje!!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oooh yummmy donut and a cuppa, love this.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldige kaart met die heerlijk uitziende donuts en de mooie kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zien er heerlijk uit, deze donuts in snoepkleurtjes! Ik hoop dat je mijn reacties kunt zien, ik krijg namelijk steeds een melding als ik bij jou een reactie achterlaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zou er zo een hap uit willen nemen! Jammie.
    Heel leuk gedaan.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful and yummy card and great paper piecing! Thank you for joining our challenge at The Sisterhood!
    Diane TSH DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  34. What a great idea ... they look AWESOME! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een heerlijke leuke verjaardag kaart met de donuts.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen