dinsdag 14 mei 2019

Te Gekke Krijtjes..../ Crayons...

Hallo lieve mensen, na een heerlijk weekend, een maandag met een dipje kom ik nu op deze (hier) zonnige ochtend met een label voorbij ;p
De achtergrond heb ik gemaakt met Te Gekke Krijtjes en Gelatos parelmoer pastel. De silhouette-stempels zijn van Marianne Design...

Hello dear people, I've made a tag this time. The background is made with wax-based crayons and Gelatos with a little shimmer (not showing on the picture).
The silhouette-stamps are from Marianne Design...


Jammer dat de parelmoer glans van de Gelatos niet te zien is op de foto, dat geeft er net wat extra's aan in het echt.
Het label ( Crealies) gemat op een zwarte achtergrond omdat ik dat altijd mooi vind bij silhouette-stempels.

Thank you for dropping by, enjoy your day.
Greetings Miranda

Fijne dag nog en dank je wel voor je bezoekje.
Lieve groetjes Miranda

30 opmerkingen:

  1. Wauw! Hij is prachtig. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stempeltje op een prachtige achtergrond.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi label heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie label Miranda! Ja altijd jammer dat het anders voorkomt dan het in werkelijkheid is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi hoor...ik hou van die stempeltjes en heb ze ook gekocht maar gebruik ze te weinig...helaas! Dit is mooi gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O mooi! Ik heb voor moederdag een set silhouet stempels gekregen, wat is het leuk om daarmee te spelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig label heb je gemaakt! Een zwarte achtergrond staat inderdaad mooi bij die stempels.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig dromerig label, leuk hoor!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie label kaart Miranda . Schitterend .
    Mooi stempels heb je gebruikt.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je label is super geworden met deze leuke stempeltjes en mooie kleurtjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er prachtig uit Miranda. En ja: matten op zwart doet het goed bij silhouetjes!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze stempeltjes zijn zo sprookjesachtig en mooi en vind je label supermooi, Miranda!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! Miranda.
    Ik heb sinds kort ook een paar silhouette stempels.
    Dit lijkt me ook weer superleuk om te doen.
    Je zal het vast een keer bij mij voorbij zien komen ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie tag heb je gemaakt, leuke stempels en kleurtjes, doet het goed met de zwarte achtergrond,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supermooie tag, Miranda. Ik heb 2 dozen met van die krijgtjes, maar gebruik ze nooit....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig mooi label met de zachte pasteltinten, de zwarte achtergrond geeft het label dan weer pit. Mooie, elegante kaart maakte je voor je moeder. Fijn dat Tanika er in elk geval was.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi geworden in deze kleurencombi het is ook een leuk stempelsetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een prachtig label gemaakt, mooi kleuren gebruikt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supergaaf Miranda! Wat heb je dat schitterend gemaakt met die achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig label Miranda.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi en lieflijk, de achtergrond is perfect voor deze stempels! Dat zwarte kader is een pittige en echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk geworden....Ik heb nog diverse schaduwstempels van Polkadoodles en wil er graag mijn eigen ding mee doen maar das nog een uitdaging hihihi.....Eerst maar eens bij iedereen kijken wat er wordt gemaakt met dit soort stempels....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi zeg, dat zwart combineert mooi met het pastel, het frame past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtig label.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Miranda
    Deze had ik even gemist, wat een mooie achtergrond met de te gekke krijtjes gemaakt en die stempels vind ik ook erg mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Whaaaaw, prachtig! Helemaal voor 200% mijn ding! :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen