maandag 8 april 2019

Ziek..?/ Are you ill?

Hallo lieve mensen, kEI-leuk om de reacties op mijn paaskrans met gestempelde eitjes te lezen ;P Dank jullie wel daarvoor.
Bij het blog van de Lift Challenges was weer een leuke challenge en eindelijk weer eens tijd gevonden om mee te kunnen doen. Hebben jullie dat nu ook , dat je zo veel leuk vindt dat je altijd tijd tekort hebt? Ik wel hoor, maar ja beter dat dan het tegenovergestelde toch?

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. I loved reading them, thank you all.
Today a card for the challenge at Lift-Challengeblog. You have to take a word and decorate it. This is what I made...

De challenge is:Maak een kaart met de tekst als eyecatcher en breng daar decoratie/figuren op aan. Denk aan bloemen, beestjes enz...
Dit heb ik ervan gemaakt...


De letters heb ik getekend m.b.v een stencil van DutchDoobadoo en uitgesneden met de hand.
De stempels heb ik al héél lang , die zijn van één sheet. Ik heb ze ingekleurd met mijn flexmarkers en met de hand uitgeknipt.

My text is: ill? in Dutch and I decorated it with stamps which I've coloured and fussy cut by hand. In reality the colours are more bright but I couldn't get it better here, sorry..
The stamped text is saying: "get well soon".


In het echt zijn de kleuren iets minder flets maar ik kreeg het niet beter, sorry. De tekst is van Studio-Light, ook al een oudje hihi.

Thank you for your visit. See you in blogtime.
Greetings Miranda

Leuk dat je weer even langs kwam, dank je voor je bezoekje en tot blogs :)
Lieve groetjes Miranda

*http://liftchallenge.blogspot.com/2019/03/liftchallenge-139.html

*letters-DutchDoobadoo-card art text-470.713.641,    *figuurtjes stempel-CraftySecrets-Feeling Yucky(2007),    *tekststempel-Studio Light-My friend Ronnie-2010,    *dessinpapier-Craft Sensations,    *flexmarkers

32 opmerkingen:

  1. Klopt, té véél leuke uitdagingen en de weken/maanden vliegen om en voor je het weet...te laat! Maar jij bent nu op tijd en zo'n schetig zustertje heb ik nog nooit gezien...LEUK Miranda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigenlijk is dit gewoon een hele leuke kaart voor een ziek kind, vooral die beer is geweldig.
    Jammer dat de dagen zo kort zijn hè, al is het wel handig dat het nu langer licht is, kun je de kleuren beter zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke beterschaps kaart Miranda.
    Leuk gedaan ,en een leuke challenge.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke beterschapskaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, leuke kaart! Dat zal een zieke zeker een glimlach op het gezicht toveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaahhh....hij is suuuper leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuke kaart heb je gemaakt...
    En inderdaad die tijd...wat gaat het altijd snel!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd zelfs het zustertje ziet er wat ziekjes uut!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihihi, klinkt zo bekend van die leuke challenges :)
    Wat een lief kaartje, vind het eendje zoo leuk!
    Fijne dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Miranda, heel tof met die stempeltjes. Als ik overal aan mee zou willen doen, kwam ik mijn hobbykamer niet meer uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig kaartje, Miranda! En die krans met de eitjes is ook top!
    Ik heb ook te weinig tijd voor alles wat ik leuk vind, soms wel frustrerend :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een LEUKE lift gemaakt Miranda, dit tovert zeker een grote lach bij een zieke, wat zijn de stempeltjes gaaf!
    Ook voor mij niet bij te houden hoor de challenges, doe dus gewoon af en toe mee als de tijd het toe laat.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je weer goed bezig Miranda.
    Ook deze kaart ziet er weer heel leuk uit.
    Wel voor een zieke, maar die gaat vast de zieke kunnen opbeuren.
    Supermooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk!! Miranda.
    Ja....ik vind ook veel te veel leuk....weet nu ook even niet waar te beginnen. Zoveel dat ik weet om te doen.
    Gewoon maar ergens beginnen denk ik....hihi
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Miranda,
    Leuk beterschapskaartje heb je gemaakt!
    Mooi zoals je de tekst hebt verwerkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schattig, daar knapt de zieke vast van op!
    Kom ook altijd tijd tekort..
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke lift heb je gemaakt, knap om de letters zelf uit te snijden, grappige stempeltjes, een mooie kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een leukerd! Je zou er bijna een griepje voor over hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sjonge jonge, eerst de letters gesneden met de hand, daarna die kleine stempeltjes nog eens geknipt..... wat een werk maakte je van deze kaart!!!
    Enne.....JAZEKER heb ik dat ook.
    Téveel leuks, ik kan het niet meer bijhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super kaartje daar zal een zieke van opknappen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Originele en super toffe kaart Miranda 😍
    Wie ze krijgt knapt beslist wel op
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart met het verpleegstertje erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart Miranda! Die stempeltjes doen me denken aan die gouden voorleesboekjes, waar de rug goudkleurig was.
    Prachtig!
    Dank je wel voor je lieve reactie. Kop d'r maar weer voor. En die online workshops daar moet ik eens over nadenken. Met of zonder geluid...hahaha. Dat is ja doodeng.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk kaartje. En nu via jouw berichtje op mijn blog ben ik op jouw blog weer terecht gekomen, en volgen aangeklikt.
    Altijd mooi alle creaties zo te zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super veel werk aan gehad. Erg leuke kaart heb je gemaakt. Dank je wel Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen