donderdag 18 april 2019

Twee kerstkaarten in week 16../ Two Christmascards in week 16...

Hallo lieve allemaal, hoe is het bij jullie? Al helemaal in "paas-stemming"? Er wordt erg mooi weer voorspeld en daar heb ik echt zin in. Lekker in de tuin zitten ;p

Mijn post vandaag is in een andere feest-stemming namelijk kerst....
Bij het challengeblog van De Egel loopt nog tot morgenavond de challenge "maak een starburst-kaart". Als dt-lid had ik er al twee gemaakt maar nu voor de "leuk" nog eens twee...

Hello dear people, this weekend it's Easter but I've made two Christmascards for https://52weekstochristmas.blogspot.com/. I used a starburst-pattern and some dog-stamps (I love them)...


Afgelopen zondag lekker deze stempels ingekleurd ( zijn ze niet schattig??) met mijn flex-markers. Tim zat ondertussen formule 1 te kijken en dan zit ik ook gezellig beneden...

The images are coloured with my Flexmarkers....


Het voordeel van dit patroon is dat er niet veel méér nodig is op de kaart én het werkt lekker restpapier weg hihi.
Ik link ze samen bij https://52weekstochristmas.blogspot.com/.

The advantage from this pattern is that you don't need to use a lot of other things to decorate and it's a great way to use up scraps ;p
Thanks for dropping by, have a nice day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Fijne dag, dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier-CraftSensations,    *stempels-Art Impressions-Santa Paw set 4937,    *"cristmas cuddles"- Marianne Design-SF1118

36 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke kaarten! Super die stempels.
    Hier ook helemaal zin in het mooie weer. Heerlijk! Zo eerst eens met n vriendin op een terras lunchen ;-).
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat heb je de stempels prachtig ingekleurd, en dat gezellig met de formule 1 op de achtergrond. Je kaarten zien er vrolijk uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, kijk nou eens Hoe leuk!!
    Deze dp-tjes passen ook erg mooi bij elkaar. Ik vind het echt leuke kaarten!!
    Ik kom er denk ik weer niet aan toe, aan de challenge...... zucht.....
    Mijn moeder zou gisteren komen om te knutselen, maar ze werd ineens overvallen door de griep.
    Ik ben toen maar mijn huishouden gaan doen en niet meer gestopt daarmee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig en grappig ! Welke leuke stempelset is dit? Leuke tekst ook erbij! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en vrolijk Miranda!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk effect, Miranda, én mooie manier om restjes weg te werken. Leuke afbeeldingen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten met grappige stempels! Je hebt een handig model gebruikt om de starburstkaart te maken. Ik ben veel te ingewikkeld bezig geweest zie ik. Bedankt voor de tip.
    groetjes en fijne dagen, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijke vrolijke kerstkaart! Ik vind het zo leuk om te zien dat iedereen een beetje zijn eigen stijl heeft. Bij jou zie ik altijd heel veel kleur en hoewel me dat vrolijk maakt gebruik ik zelf toch altijd wat zachte kleurtjes en ik kom daar aar niet vanaf...
    Het enige waar iedereen op dit moment gelijk over denkt is dat we met Pasen schitterend weer hebben en dat is iets waar we allemaal blij van worden!!!!
    Fijne Paasdagen en liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie starburst kaarten.
    en die grappige stempels, zo mooi ingekleurd.
    Geniet van het mooie weer.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat zijn het leuke vrolijke kaartjes.
    Schattige afdrukjes.
    Ja en inderdaad in blogland vliegen we van kerst naar Pasen, daar kan dat allemaal...
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee leuke starburst kerst kaartjes , doet heel vrolijk aan met deze kleuren combinatie.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn je kaarten leuk geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit zijn suuuperrr mooie kaarten Miranda.
    Leuke stempels heb je hiervoor gebruikt in dit op het ogenblik wel heel populair patroon.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaartjes en leuke kleurtjes heb je gebruikt, wat een grappige stempeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat prachtige kaarten, en zo grappig met die honden ! Super mooi gedaan ! Ja, heerlijk genieten dit lange weekend, ik wens je fijne Paasdagen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kerstkaarten Miranda !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Miranda
    Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi deze sunburst kerstkaartjes Miranda...wat een geinige stempeltjes erop...en zo mooi in die felle kleurtjes ...past perfect bij elkaar...

    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn heel erg leuk en vrolijk Miranda!
    De hondjes zijn heel grappig,mooi gedaan hoor.
    Ben ook met de starburst kaarten aan het stoeien geweest maar kwam er niet uit, net wat meerdere schrijven, je maakt het jezelf ingewikkeld, maar komt goed hoor.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihihi, wat een grappige afbeeldingen, helemaal leuk!!
    Gezellig paasweekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaartjes !!
    De stempels zijn zeker heel erg leuk, wat een droppie.
    Fijne paasdagen
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee superleuke kerstkaarten, de stempeltjes zijn heel schattig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaartjes Miranda. Zo kan het ook met vierkantjes doorknippen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaarten Miranda! Heeft Tim live formule 1 zitten kijken of de herhaling. Live dan zat je al heel vroeg in de ochtend te kleuren.
    Geniet van het mooie weer, ga ik ook doen. Morgen helaas nog werken maar vandaag genoten van de zon.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dit is dus iets heel anders als het versierde paasei :-)
    Op deze manier restpapier opmaken is heel leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Miranda
    Wat een super leuke stempeltjes op deze prachtige kerstkaarten.
    Geniet van het mooie weer deze dagen en een fijn paasweekend.
    Liefs, Danoesja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee heel mooie kaartjes, Miranda. Leuke manier van starburst is dit ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie starburst kaartjes Miranda.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook leuk om de starburstkaart zo te maken! Mooie kerstkaartjes!
    Fijn Paasweekend!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beetje laat. Maar ben klaar wakker. Mooigedaan. Gek dat ik geen lust meer heb he? Zal de oude dag wel zijn. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hihihi.... wat grappig. Ik zit naar je kaart te kijken en denk: het zijn eigenlijk doorgesneden vierkantjes, diagonaal dan. Is ook manier om een starburst te maken! Ga ik zeker onthouden! Het zijn leuke kaartjes geworden. Geniet van het weer! Doet je vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super kaartjes zijn het! Ik wilde dit model ook nog gebruiken voor de kerstkaarten voor in de map.
    De jouwe zijn mooi en wat mooi ingekleurd ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ze zijn weer superleuk!! Miranda :-D
    Geniet van het mooie weer.............ik ga dat ook zeker doen!! En fijne paasdagen!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel leuk zijn je kaartjes Miranda! Fijne paasdagen en geniet van het mooie weer! Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie kaartjes, leuk effect met die "stralen"!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Twee super mooie starburst kaarten.
    Fijne paasdagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen