woensdag 20 maart 2019

Envelop-challenge...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de reacties op mijn stencil-kaart. Vandaag ook weer iets wat uit mijn tenen moest komen...grr..het lukt niet zo op het moment :(
Het is de 20-ste en dus start er een nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel. Deze keer is de challenge:"maak en decoreer een envelop"....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today starts a new challenge at http://de-egel.blogspot.com/. The new challenge is "make and decorate an envelope"..


Nu heb ik het geluk dat ik een Cricut (snijmachine) heb en die heb ik deze "champagneglas-envelop" laten snijden. Als je goed kan tekenen of met de printer iets print en uitknipt kan je natuurlijk ook zoiets maken.

I used the Cricut cutting-machine to cut this envelope.


Een bijpassend kader erop waar de naam in kan en de binnenzijde van de envelop met zwart papier beplakt om de bubbeltjes beter uit te laten komen.

A matching frame in black. And below the envelope when it's closed.


Zo is de envelop gesloten. Op het challengeblog van De Egel staan de veel mooiere voorbeelden van mijn dt-collegaatjes. Zij hadden zulke leuke inspiratie...super, ga maar snel kijken (klik)....

Er is ook weer een hele mooie prijs beschikbaar gesteld door de eigenaar van hobby-(web)winkel De Egel....

The other people of  the design-team made beautiful and very inspiring envelopes. You can find them here. Below the prize you can win...


Gaaf toch? Doen jullie weer gezellig mee? Je hebt de tijd tot 4 april 20.00 uur om mee te doen.
Omdat ik me toch wel schaamde dat ik niets beters kon bedenken voor deze challenge heb ik nog een bijpassende kaart gemaakt....

I was a little ashamed that I didn't came up with something more inspiring so I made a matching card..
Thank you for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda


Op de envelop en kaart ook nog de nieuwe stempels van Marianne Design gebruikt. Deze laatste foto geeft de juiste kleuren weer :)

Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

42 opmerkingen:

  1. Hi Miranda leuk bedacht zo ziet er mooi uit zo samen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een mooie envelop.
    Met de kaart erbij maak je het helemaal af
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel leuk hoor, zeker met die kaart erbij.
    Wel heel vervelend als je inspiratieloos bent, daar kan ik best nukkig van worden, want natuurlijk gebeurt het mij ook regelmatig op verschillende vlakken. Ik hoop dat het bij jou niet lang duurt, misschien helpen de verwachte zonnestralen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan , kaart en envelop.
    Leuke uitdaging.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al kwam het uit je tenen, je hoeft je echt niet te schamen hoor Miranda! Je glas envelop is heel gaaf en het mooie kaartje past er perfect bij...mooie uitnodiging voor een high wine. Je bent vast toe aan mooi weer, dan komt het wel weer goed met de inspiratie!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang leve de cricutmachine. Je hebt er iets heel moois mee gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, niet te zien dat deze envelop uit je tenen kwam, hij is heel erg leuk geworden! Heel gaaf is ook de bijpassende kaart! Helemaal niets om je voor te schamen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij en je cricut hebben mooi werk geleverd! Ziet er tof uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk met die bijpassende kaart erbij!!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg gaaf deze champagneglas-envelop met bijpassende kaart. En je stencilkaart vind ik ook prachtig. Ik herken wel dat de inspiratie niet zo stroomt momenteel, ik heb het ook... Jammer, maar toch heb je knappe dingen gemaakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gemaakt Miranda. Arme jij, als ik je verhaal lees, voel ik gewoon hoe jij je gevoeld moet hebben, terwijl je dit aan het maken was. Heb vertrouwen dat het wel weer komt ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit echt zó verschrikkelijk leuk!!
    Hoe verzin je het?
    Waarom ben je zelf niet tevreden met het resultaat, omdat je misschien te snel klaar was?
    Of omdat je cruicut al het werk deed?
    Nou, ik zeg altijd, verzin het maar.....het idee, dat is het creatieve denken.
    Erg leuk, helemaal omdat je er een bijpassende kaart bij maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergaaf en heel origineel! Daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah joh, het is een heel leuk setje geworden hoor.
    Vervelend als je denkt dat je geen inspiratie hebt hoewel dit toch best heel leuk is.
    Houd moed, het komt weer terug.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw...wat een gaaf idee voor een envelop. Vind het super leuk én erg origineel, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Miranda,
    Wat een leuk setje zo, ik vind die envelop superleuk bedacht en gemaakt!
    Hopelijk komt je inspiratie weer wat tot leven!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Miranda, je hoeft niet zo bescheiden te doen, jouw envelop sprong er voor mij echt uit qua kleur en model en met de kaart erbij, echt keileuk!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke envelop heb je gemaakt Miranda.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel erg leuk gedaan Miranda gave kaart erbij gemaakt
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk zo'n champagneglas! En de kaart erbij is een mooi geheel! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schaamte is niet nodig, vind het heel mooi geworden Miranda!Dit zou ook uit mijn tenen moeten komen, dus doe lekker niet mee.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, wat leuk gedaan zeg! Echt een mooi voorbeeld hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hahahaha, jij bent echt grappig! Jouw enveloppe is zo origineel! Ik vind hem echt gaaf en dan nog zo'n leuk kaartje erbij!
    Dus niet schamen, he! Ben je mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuk gemaakt Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk, hoor, deze envelop. Zeker voor bij dat kaart - ze passen perfect bij elkaar!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik hoop dat je deze kaart niet hoeft te versturen want dan breekt zijn "poot" :-) leuk om wat centjes in te doen en zo cadeau te geven, een goed alternatief voor een flesje wijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fabulous envelope design and lovely card to finish of Miranda..
    Great idea.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super originel en weer een hele leuke challenge,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind hem echt gaaf hoor en heel apart toch. Ook nog zo’n leuke kaart erbij...helemaal af hoor! Ook een mooi kadootje vind ik!
    Toch wel een aanwinst zo’n snijmachine!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaf gedaan en origineel!! Miranda :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ondanks dat het uit je tenen moest komen ziet het er zeer professioneel uit! Het lijkt wel of het zo uit de winkel komt. Super gedaan!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik vind het nog best een aparte,orginele kaart.
    Erg leuk verzonnen.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gave combi, deze kaart en de enveloppe met het champagneglas! Het lijkt me ook best een moeilijke challenge, kan me best voorstellen dat je even in de flow moest komen. Maar uiteindelijk is dat prima gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat ontzettend leuk bedacht en gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Erg leuke envelop en de kaart past er heel mooi bij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jeetje wat knap gedaan. Dat is even leuk om zo iets te ontvangen. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooi gedaan Miranda! liefs Pouwla

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat tof Miranda!! Zo leuk gedaan. Je moet er maar op komen.
    Wie weet lukt het nog om met jullie mee te doen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een gave envelop is dat ...super mooi gemaakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen