donderdag 14 maart 2019

Allemaal flapjes.../ Lot's of flaps...

Hallo lieve mensen. Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn lente-kaart. Nu lijkt de lente ver te zoeken op deze gure donderdag-ochtend. Het lijkt eerder of we dichter bij kerst zitten hihi. Komt dat even goed uit,  want ik heb een kerstkaart gemaakt om te linken bij https://52weekstochristmas.blogspot.com/ én voor de voorraad natuurlijk......

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. This week the weather is awful here and it brought me in the mood to make a Christmascard .


Deze kaart heb ik gemaakt aan de hand van de uitleg van Janet Blaauw bij HobbyVision(klik). Hij lijkt moeilijk maar dat valt 100% mee als je haar uitleg goed volgt.

I made this card with the explanation I found here(click)


Het boven- en onderframe kun je ten opzichte van elkaar bewegen en dan gaan de flapjes die de kaart bij elkaar houden mee...

The two frames are seperate and can be moved relative to each other. The flaps are holding everything together...


Zo is hij helemaal open en daar laat ik de tekst tevoorschijn komen. Zoals je op de eerste foto ziet kan de kaart gewoon plat verstuurd worden.

This way it's standing open and you can see the text. At the first picture you can see that the card can be send flat in an envelope.


Een detailopname van de decoratie óp het frame. Ik heb de kaart rustig gehouden omdat ik het effect van de flapjes al leuk genoeg vind.

A little detail from the decoration....
Thank you for your visit, have a nice day and see you in blogtime :)
Greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje, ondanks het weer een fijne dag gewenst en tot blogs :)
Lieve groetjes Miranda

*https://52weekstochristmas.blogspot.com/

*dessin-papier-CraftSensations,    *randpons-Martha Stewart,    *zijflappen-labels-Crealies,    *poinsettia-Joy/Noor-6002/1048,    *tekst-Joy/Mery's-6002/2051,    *kerstboom-Creatable LR0136-Marianne Design,   *vuurpijl-Creatable LR0503-Marianne Design,     *sneeuwvlok-Creatable LR0125-Marianne Design,    *belletjes-collectable col 1363-Marianne Design,     *plakparels-lint

45 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, ziet er inderdaad super ingewikkeld uit! Je hebt alles mooi beplakt. Het weer is vreselijk, erger kan bijna niet.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, deze is ook leuk zeg.
    Wat een grappig effect, bedankt voor de link, ik ga er eens naar kijken.
    Ik hou van dit soort kaarten.
    Nou n9u, bar en boos met het weer hè, bah!!
    Maar ik ben aan het werk en sta droog, dus ik klaag maar niet.
    Het is wel echt knutsel weer, dus als ik straks vrij ben ga ik even naar het linkje/filmpje kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart leuk die flapjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. COOL Miranda, zo leuk om dit soort modellen van Hobby V. en zeker goed te volgen hun uitleg! Super gedaan en erg mooi kaartje! Ik ben ook klaar met dit weer hoor blehhhhh... Maar ja we doen het er maar mee ... de kerststapel groeit wel goed zo, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met al die flapjes
    Verstandig om de kaart rustig te houden, is zo al mooi genoeg
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WWwoooww….supergaaf dit doe ik je niet na Miranda
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC week 11
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, een prachtige kaart, ziet er toch moeilijk uit ! Je hebt ze prachtig versierd ! Ja, regen en wind... ben het ook beu... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs gave kaart, Miranda! Heel mooie kleuren ook.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart ! Prachtig gemaakt Miranda.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf model kaart! Mooi in deze tinten. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige flapjeskaart Miranda! Leuke papiertjes heb je erbij gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf deze flapjes kerst- kaart , Miranda.
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow hoor! Een prachtig kaartje en mooi gedaan met die flapjes! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Miranda
    Wat een prachtige kerstkaart zo met die beweegbare flapjes, het leek mij echt een heel moeilijke kaart misschien ga ik em ook nog eens proberen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie en bijzondere kaart miranda en ik denk dat iedereen nu wel klaar is met de wind en regen maar vanaf dinsdag komt het voorjaar weer terug tenminste dat zeggen ze.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke flapjes kaart Miranda. Inderdaad goed dat je de kaart zo gemaakt hebt. Drukker is inderdaad niet nodig. Zou zelfs jammer zijn. Een heel leuk model. Volgende week zal het beter worden met het weer... Ik hoop het ook. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem toch nog ingewikkeld ! Maar wel super mooi !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Bijna nog magischer dan kerst zelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke kaart had ze al eens gezien maar nog niet de uitleg gezocht. Mooie kleuren heb je gebruikt;
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige kaart, wat een leuke vorm en een schitterende kleur!!
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Miranda het is weer een echt TOPPERTJE 😍💛
    Lieve groetjes en nog een fijne avond Valerie 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi deze kaart en een erg leuk model.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh wat gaaf Miranda! Ik heb volgens mij de beschrijving toen wel gezien. Als ik dit zo zie MOET ik hem toch ook maar maken, hihi. Wat heb je er een plaatje van gemaakt, top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jhee wat een bijzondere kaart!! Het lijkt wel hogere wiskunde... maar het resultaat is prachtig. En ja, wat een vreselijk weer hè. Ben vanochtend toch maar een lange wandeling met de hond gaan maken, ik was toch al nat..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is prachtig Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bijzonder model en verrassend al die flapjes Miranda.
    Heb meestal geen geduld voor dit soort kaarten maar geniet wel heel erg als iemand anders dit wel maakt.
    Vind ´m prachtig!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie en bijzondere kaart in mooie warme kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is misschien niet moeilijk te maken, maar dat zou je zo toch niet zeggen, Miranda. Prachtige, warme kleuren heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk geworden Miranda ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart en leuk model. Dit staat ook nog op mijn to-do-lijst!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kerstkaart, heb het modelletje al vaker voorbij zien komen, vind hem erg leuk!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk model kaart, Miranda.
    Ik vind je kaart heel erg leuk geworden.
    De tutorials bij Hobby Vision zijn ook heel erg leuk, ik wil er ook nog steeds een paar doen ;-). Komt nog wel.....
    Fijne avond verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. altijd leuk die modelletjes van Janet en Co! Deze zou ik ook nog wel eens willen maken. Heel mooi gedaan, toffe kerstkaart!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een gesofistikeerde kaart. En heel mooi bovendien!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Inderdaad, wat slecht weer vandaag. Bah. Je kaart is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. We hebben vanavond eindelijk weer eens droog kunnen wandelen, helemaal genoeg van de regen. Het is een gave kerstkaart Miranda, heel leuk model,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een superleuk model en wat en mooie kaart is het geworden! Je hebt helemaal gelijk dat hij niet veel nodig heeft maar je hebt het wel heel mooi afgewerkt.
    Ik ga me er ook eens aan wagen....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Sjee, wat een geweldige kaart is dit! Heel erg gaaf met die luikjes die kunnen draaien! Enne we laten je gewoon in de waan dat het bijna kerst is! Valt het na dinsdag allemaal mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat valt wel mee is voor de handige en ervaren freubelaarsters denk ik hihi, wat een gave kaart Miranda! We waaien hier voor de zoveelste dag uit ons broek maar...het zonnetje schijnt sinds 1 uur, houden zo!
    Fijn weekend, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige, elegante kerstkaart. Heel leuk model en mooi de bruintinten. Dit is zeker een kaart die op m'n to to list moet. En het is echt knutselweer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige kaart meis, gaaf gemaakt. Dit is dan ook het enige voordeel van dit weer , heerlijk knutselen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooie kaart in een heel bijzonder model, knap gemaakt en prachtig resultaat! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een super gaaf en heel mooi kaartje Miranda
    En wat een tof model
    Fijne avond groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen