zaterdag 29 december 2018

Toch nog een hekkensluiter voor 2018....

Hallo lieve mensen, daar kom ik toch nog even aanwaaien in 2018. Hebben jullie fijne kerstdagen gehad? Wij hebben genoten van familie, hapjes en drankjes. Gisteren is de laatste logé vertrokken en nu weer wat ruimen en wassen..je kent het wel.
De laatste keer dat ik naar mijn knutselclubje geweest ben hebben we nog een soort kijkkastje gemaakt wat ik wilde delen...een mooie hekkensluiter voor 2018....

A last post in 2018...made at the craft-club...I think the pictures say it all...


Het is gemaakt naar een voorbeeld van Miranda Bouhof en één van de dames had het helemaal voorbereid. Dit is de voorzijde (plaatje en stansen gekregen)....


Aan de zijkant een leuke zelfgemaakte kersthanger, een klokje, een balletje en iets van een oude ketting....


En dit is de binnenzijde. Het mini-letterbakje is de verpakking van houten decoratiemateriaal...


Close-up...Ik heb gewerkt met foam-ball clay waar een flonkertje in zit. Je ziet in de vakjes o.a gesuikerde besjes, een flesje glitter waar ik een oorbel op geplakt heb van een peperkoek-mannetje, een engeltje, een sneeuwpop (gelukspoppetje), candy cane oorbel en wantjes.....


En 's-avonds gaan heel gezellig de lichtjes aan ;P.

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen. Geniet van de laatste dagen van 2018. Een fijne veilige jaarwisseling gewenst en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

37 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Miranda
    Wat een prachtig kijkkdooskaartje heb je gemaakt
    Ook de lichtjes erin vind ik zo leuk !
    Liefs en fijn weekend
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een origineel en leuk idee zeg! Mooi uitgevoerd, zoveel om naar te kijken.
    Fijne jaarwisseling gewenst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOOOh wat is dit onwijs leuk Miranda!! Ik heb de foto groot gemaakt en alle vakjes bewonderd en met de lampjes aan is het helemaal genieten!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sluit het jaar af met een geweldig werkstuk!! Prachtig gemaakt en genieten dus!
    Ik wens je alle goeds en veel creativiteit voor 2019!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kunstwerk, prachtig! Alvast een fijne jaarwisseling, tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie hekkensluiter van dit jaar.Het is een prachtig kijkkastje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met een heel mooi kijk kastje, leuke spulletjes heb je er in gestopt.Je kerstbal hanger is ook super.
    Fijne jaarwisseling
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een prachtig kijkkastje gemaakt!
    Ziet er zeer vrolijk uit.
    Fijne jaarwisseling en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat is dit gaaf Miranda! Superleuke hekkesluiter en wat zal dat gezellig staan met de lampjes aan. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2019!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze hekkensluiter is wel heel gaaf Miranda! Wat heb je dit prachtig gedaan.
    Ik wil je een hele fijne jaarwisseling toewensen!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke afsluiter.
    De buitenkant was al zo mooi en binnenin dan nog zo verrassend mooi.
    Een tof idee en heel gezellig ziet het er uit.
    Een fijne jaarwisseling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat knap zeg, een afsluiter om wauw tegen te zeggen!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat is dit prachtig! En dan zitten er nog lichtjes in ook... zo mooi!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh….dit ziet er zo mooi uit, Miranda. Een prachtig project om het jaar mee af te sluiten.
    Jullie ok een fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooohhh, wat een geweldig leuk kijkdoosje! Gaaf idee om zo'n doosje als letterbakje te gebruiken. Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh kijk nou, een lichtjes kaart!
    Die staat op mijn to do lijstje voor 2019.
    Leuk en heel mooi gemaakt.
    Gezellig om zoiets te maken op een knutsel clubje lijkt mij.
    Die houten bakjes zijn echt zó leuk, nooit weggooien, je kan ze altijd veer gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastic make Miranda, what a wonderful keepsake.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gemaakt Miranda, dit is echt knutselen, zulk fijn werk allemaal, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige afsluiter van een creatief jaar Miranda, op naar een nieuwjaar gevuld met nog meer moois en veel geluk en gezondheid.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk gemaakt Miranda !
    Fijne jaarwisseling !

    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie kaart heb je gemaakt
    wens je en fijne jaarwisseling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een workshop verzorgd door Miranda...dat is gaaf!!! Ze maakt altijd hele mooie dingen en wouw wat is dit een schitterend project geworden! Alle knussigheid van kerst zit in dit kijkdoosje en 'savonds natuurlijk heel sfeervol met de lichtjes aan. Jij/jullie ook een fijne jaarwisseling en een heel mooi en creatief 2019!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie creatie met die lampjes! Super...
    Een fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2019!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende creatie heb je ervan gemaakt!
    Zo gaaf met de lichtjes er ook in!
    Ik wens jou een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sjee Miranda, wat gaaf zeg!! En die lichtjes erin! Ik vraag me echt af hoe je dat gedaan hebt, maar misschien vind ik het antwoord wel bij Miranda. Het ziet er zo ontzettend leuk uit! Daar heb je vast veel werk aan gehad, maar het effect is dan ook groots!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beeldschoon Miranda...prachtig gedaan!
    Ik wens jou ook een gezellige jaarwisseling toe!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi projectje is dit Miranda! Geweldig wat er ook allemaal inzit en hoe je de dingen hebt verwerkt. Zo knap met de lichtjes ook, ziet er zo ingewikkeld uit. Eigenlijk wilde ik ook zo'n doosje maken dit jaar, wel zonder lichtjes, maar het is er niet van gekomen, of misschien moet ik zeggen dat ik de uitdaging niet ben aangegaan, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaarten creatie is dit geworden Miranda. Superleuk effect met de lampjes en wat is er veel moois te zien in het kijkkastje. Geweldig mooi gemaskt. Jij ook een goede jasrwisseling en de beste wensen voor 2019. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig Miranda! Top! Ook voor jou de beste wensen voor 2019..een goede gezondheid,geluk en dat we nog maar veel van onze mooie hobby mogen genieten!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. WoW zeg, ik heb alles eens even vergroot bekeken echt geweldig mooi dit kijk kastje!
    Ik bewaar ook altijd die verpakkingen enheb ze met Valentijn ooit een bekleed voor mijn kinderen maar deze kerst versie met lampjes is echt weer eens wat anders super mooi!
    Leuke kleine dingetjes er in, ook het kleine zuurstokje is prachtig erbij.
    Glitter foam klei heeft een mooi effect.
    Eerlijk gezegd heb ik nog nooit foamklei gebruikt maar in een kerstballen pakket van Action dat ik een tijdje geleden kocht zit wel witte foamklei...toch ook eens een keer proberen.
    Het was weer gezellig bijlezen hier.
    Geniet van een gezellige jaarwisseling en op naar een jaar vol creativiteit en inspiratie bij elkaar.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een supermooie afsluiter van dit jaar Miranda!...heel mooi gemaakt er is genoeg op te zien het ziet er gezellig uit me de lichtjes erin. Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is dit mooi Miranda. En dan nog een lichtje er in, super!
    De beste wensen voor 2019,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen