zondag 2 december 2018

Geen traditionele kerstkleuren.../ Non traditional Christmascolors....

Hallo lieve mensen, er start vandaag weer nieuwe challenge bij het Addicted To Stamps Challengeblog. Geweldig zoals er enthousiast aan de vorige challenge is meegedaan. Deze keer luidt de challenge:
"gebruik geen traditionele kleuren voor een kerstkaart"....

Hello dear people, today starts a new challenge at http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/ and we want to see cards in "non traditional Christmascolors"...


Mijn kaart kwam er niet helemaal uit te zien zoals ik hem voor ogen had maar oké dat heb je wel eens toch? Ik heb de kerstballen-stempel in zwart op goudkleurig papier gestempeld. Vervolgens ben ik met een witte gelpen wat accenten aan gaan brengen.....

I used white/gold/black. I stamped a border with Christmasballs in black and high-lighted them with a white gelly roller...


In het echt is het effect mooier vind ik zelf. Hier en daar een plaksteentje voor de feestelijkheid. Heel veel takjes gestanst en daar de bovenrand mee afgewerkt.

I diecut a lot of braches to decorate at the top of the card and added some rhinestones for some sparkling.



Op het zwarte deel stipjes gezet met de witte gelpen. Het designpapier is van CraftSensations (Action) en de stempel en stansjes zijn van Marianne Design.
De sponsors voor deze laatste challenge van 2018 zijn......

The sponsors for this challenge are...

                                                                 Marianne Design

                                                                             
                                                                               en / and

                                                                   Sparkle N Sprinkle


Wanneer je een kijkje neemt op het blog van Addicted To Stamps Challenge zie je dat het een kleurrijke kerst belooft te worden. Mijn teamgenootjes hebben weer hele mooie inspirerende kaarten gemaakt. Doen jullie ook weer gezellig mee? We zijn een stempel-challenge-blog dus er moet wel prominent een of meerdere stempels te zien zijn. Voor de rest veel plezier en succes :)

When you take a look at http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/ you will see it promisses to be a colorful Christmas. My teammates made beautiful inspiring cards.
If you join our challenge remember that we are a stamping-challenge-blog so you must use one ore more stamps in a prominent place. Have fun and good-luck!
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stempel-Tiny-TC0868-Marianne Design,    *rechthoek-Craftable CR1390 -Marianne Design,    *takjes-Craftable CR1387-Marianne Design.


40 opmerkingen:

  1. Wat een bijzondere kaart Miranda. Ik vind hem prachtig!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Son s is een kaart lastig op de foto e zetten....

    Wat een leuk idee, al die kerstballen aan de kersttakken.
    En de kleuren zijn ook verrassend.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een heel mooi kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk in deze kleurencombinatie. Wat moet dat een werkje geweest zijn al die fijne takjes zo te stansen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer heel mooie uit.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat dit een geval van "ik ben er niet tevreden mee" is. Maar ik vind dat dit goed gelukt is. Zelf zie ik geen fouten of niks afbrekend op je design. Gewoon trots daarop wees!!! Prachtige kaart vind ik.
    Groetjes Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een mooi kaartje geworden.Fijne zondag.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag je tip binnenkomen, dank je wel Miranda..ik heb snel gelinkt maar verder zal er van mijn kant niet veel gebeuren in blogland...ik ben wel zo beurs en vandaag nog erger dan gisteren toen ik de post schreef (het is vrijdagavond gebeurd). Jouw kaart met hetzelfde papier is gaaf en weer zo totaal anders, heel leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn kaarten worden altijd anders dan ik in gedachten heb maar soms pakt dat best goed uit... Deze kaart is dan ook heel mooi geworden !!! Je kunt er zo best nog een paar maken ;-)
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart, leuk dat gestempel op goudpapier, mooi met al die takjes bovenaan!
    groetjes en fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gedaan! en gestempeld op goudpapier een prachtig effect! Leuk idee! Ik vind het een prachtige kaart! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eerlijk gezegd heb ik (bijna) nooit iets in gedachten als ik een kaart maak ;-) Ik begin gewoon....en dan ontstaat er iets...kan het niet goed uitleggen. En de ene keer pakt het beter uit als de andere keer.
    Maar ik vind je kaartje echt mooi gelukt!!
    Is weer eens wat anders!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Miranda,
    Ik vind het een prachtkerstkaart!
    Heeft een wat sjieke uitstraling!
    Bij mij gebeurt dat bijna altijd, dat ik iets in mijn hoofd heb en dat het resultaat dan geheel anders wordt maar meestal ben ik er tevreden mee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een mooie kaart geworden. Ik denk dat we dat allemaal weleens hebben dat een kaart niet helemaal wordt zoals je in gedachten hebt. De witte accenten op de gestempelde afbeelding vind ik heel geslaagd, net zoals de witte stippen op het zwarte papier.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda, ik begrijp wel wat je bedoelt, het geheel komt wat massief over, het was misschien mooier geweest om de ballen uit te knippen en deze dan op zwart te plakken, maar het zij zo.. Ik vind de takjes aan de bovenkant echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Miranda! Ik geloof direct dat ie in het echt nog mooier is. Goud en zilver is moeilijk mooi op de foto te krijgen. Maar hij is mooi!!!
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit zijn inderdaad geen traditionele kleuren, maar de kaart is wel écht "kerstig". Goed geslaagd dus. De takjes bovenaan zijn echt leuk!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Miranda.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je kaart heel verrassend uitgepakt Miranda en wat geeft het als ie anders uitpakt dan je voor ogen had!!! Het is een prachtige kerstkaart geworden en heel leuk zijn de takjes boven je kerstballen die allemaal verschillend zijn...hele mooie stempels zeg!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik voel met je mee hoor.....knap lastig als je iedere beweging voelt. :-(
    Je kaart is mooi. Ik hou van de combi van zwart/wit en kraft.
    Met de witte stipjes op het zwart is het net of het sneeuwt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart! En ja... Met zo'n donker weer als vandaag krijg ik mijn kaarten ook moeilijk op de foto... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg ! Ik vind het erg mooi met de accenten met de gelpen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind hem toch wel erg leuk geworden Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kerstkaart Miranda. Mooie kleuren heb je gebruik, heeft een chique effect! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Miranda! I love the white/gold/black colors you used....so elegant! Hugs, Doni

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful Miranda..great choice of colours and I love your card design..Gorgeous.

    luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful Christmas card Miranda, love the colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie kaart Miranda.
    Ben blij dat ik af en toe nog GDT kan zijn moet ik jullie toch niet helemaal verlaten. :-)
    Grote kans dat ik volgend jaar op de ArtSpecially sta ook.
    Veel liefs, Veerle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuke vrolijke kaart, ik hou wel van deze kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi Miranda. Leuk zo met de takjes boven. Mooie kleuren combi. Chique uitstraling. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart hoor...heel chique!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lovely card Miranda, love the layers of pines above.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooie kaart heb je gemaakt! EN ja, soms gebeurt dat (bij mij vaak) dat een kaart anders uit je handen komt dan dat je het in je hoofd hebt zitten...Maar mooi issie hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi in deze kleurencombi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat zie jij natuurlijk, wij niet, wij weten niet hoe je er mee aan het worstelen bent geweest. Met het kraft en wit is het wel heel mooi geworden, en feestelijk met die glittertjes. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. This is one beautiful festive card Miranda I love the colours you have chosen they look very luxurious
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen