donderdag 13 december 2018

Aaaahhhwww.....

Hallo lieve allemaal, gekke titel hè ? Maar dat dacht ik toen ik het lieve koppie op dit plaatje zag...

Hello dear people, strange title but that what I was thinking when I saw this puppy...


Is het geen dotje? Het is een plaatje van Syta van Gelderen (150805)
Om deze kaart te maken heb ik de sketch gebruikt van Cheerful Sketches Challengeblog voor de maand december.
Op een witte basiskaart een donkergrijs vierkant met open scallop van Crealies. Het dessinpapier dat daarop zit is géén kerstpapier. Het is van Maja Design; "denim and friends".
De gestanste doily is gemaakt met creatables LR0397 van Marianne Design.
De tabjes waar ik de tekst (CS0991) van Marianne Design op heb gestempeld zijn met een collectable col1315 van Marianne Design gemaakt.

Mijn laatste kerstkaarten zijn dinsdag allemaal op de post gegaan. Op het moment helemaal geen freubelzin dus er gebeurt hier weinig maar dat komt vanzelf weer wel (hoop ik).

I think the picture is enough, notting to tell, I'm a little tired so thanks for dropping by and see you in blogtime. 
Greetings Miranda

Leuk dat je even kwam kijken en tot blogs maar weer :)
Lieve groetjes Miranda

*http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2018/12/december-challenge.html
*http://52weekstochristmas.blogspot.com/

47 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda ,

    Wat een leukerd is het toch dat hpndje en jouw kaartje en mooierd hihi
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaahhhwww, dat roept dit lieve plaatje echt op. Je hebt er dan ook een schattig kaartje mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief hondje op je mooie kaartje!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou inderdaad, wat een schatje! Heel mooi kaartje zo, heel lief. EN geen freubelzin, ja, dat gaat weer over, hoor! Ik heb jouw kaartje gekregen! Helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Miranda,
    Inderdaad hoog aaaaaahgehalte wat een leuk kaartje!
    Bedankt voor je prachtige kerstkaart die vanmiddag op de mat viel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een schatje ....
    Lief kaartje heb je gemaakt met het hondje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sluit me aan: aaaah wat een schatje!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaaahhhwww....zó lief dat plaatje en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt.
    Vandaag viel jouw prachtige kaart op de mat. Hartstikke bedankt!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zeker een dotje op je kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoesje :) Heel mooi kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 100% aaaahhwww dat koppie én jouw kaart Miranda! Ik dacht óók klasr te zijn maar kreeg 3 onverwachte dus als een speer aan de CAS-kaartjes pfff, hoop nu óók even op pauze te kunnen drukken!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dit is zeker een dot van een plaatje, heb hem ook al eens gebruikt, toen noemde ik het een lief beertje, maar bleek volgens oplettende blogsters een hondje te zijn, hihi het is een beeldig kaartje geworden Miranda en heerlijk toch even in de relax stand!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel schattig dit plaatje . Het is inderdaad een dotje dit lieve hondje Miranda Je kaart is erg mooi geworden. Leuk volgens de schets. Bedankt voor je geweldige kaart die ik van je heb ontvangen. Heel erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lief kaartje ! mooi gemaakt
    fijn dat je weer van de partij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Reacties
    1. tof dat je voor je mooie kaartje de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt!
      Nancy CSC

      Verwijderen
  16. Wat een prachtige schattige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aaaah, smelt, dat is inderdaad een lieffie zeg.
    Mooie kaart heb je ermee gemaakt.
    Ik heb juist heel veel freubel zin, maar geen tijd, jammergenoeg.
    Maar ach, dàt komt ook wel weer (hoop ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig kaartje Miranda!....lief plaatje heb je gebruikt.
    Hier zijn de kerstkaarten vanmiddag op de bus gedaan en ik ga gewoon weer een begin maken met de kerstkaarten voor volgend jaar....geen freubelzin dat ken ik niet haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo'n schattig hondje, ik heb hier ook al eens een kaart mee gemaakt. Leuk hoe je de sketch hebt gebruikt, ik heb er ook genoeg van, volgende week komt de 80ste op mijn blog, het is mooi geweest,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ojaaaa zeker aaaahhhwwww! Zo lief!
    Je hebt de sketch leuk gemaakt Miranda!
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Inderdaad dit plaatje heeft een heel hoog AAAAHHHHH gehalte, wat een "bekkie".
    Leuke kaart heb je er mee gemaakt.
    Soms heb e dat weleens zo.n knutseldip!!, komt vast wel weer goed.
    Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ahhh dit is zeker een lief plaatje, super leuk dat je hiervoor onze sketches gebruikt heb.
    Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches blog.
    De zin komt vast weer snel. En een dip mag je hebben hoor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ahhh zeker een lief plaatje, leuk dat je hiervoor onze sketches gebruikt heb. Enne dip na alle kerstkaart drukte dat begrijp ik, komt vast snel weer goed.
    Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zeker een snoepig hondje !
    Je hebt er een mooie creatie mee gemaakt !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O ja, dat denk ik ook als ik dit schatje zie, ahhh, die zou ik best even willen knuffelen. Wat heb je een mooie kaart gemaakt, leuke sketch heb je gebruikt/gemaakt. Dank je wel voor je mooie kerstkaart, xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schattig plaatje op een mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is zeker een dotje!! Miranda :-D
    Mooie kaart mee gemaakt!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat een superlief kaartje!
    Groetjes Suzan.DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wooooow Miranda ook dit is weer ee beauty van een kerstkaart...zo een lief plaatje erop en de sketch prachtig uitgewerkt
    bedankt voor je deelname
    en vandaag zat er ook een schitterende kerstkaart in mijn brievenbus...ik geniet daar heel erg ...super bedankt ervoor ...erg lief van je...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, wat een schattig hondje en je hebt het prachtig omkaderd, een supermooie kaart ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaart en wat een grappig hondenplaatje heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat is zeker een schatje Miranda!
    Onweerstaanbaar!
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Bernadet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super lief plaatje! Ik begrijp de titel helemaal ;-).
    Je hebt hem een mooi plekje gegeven op deze kaart. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat is zeker "Aaaahhhwww....." Prachtige kaart en prachtig plaatje van het Westie'tje :) Loeka was haar puppy-looks al ontgroeid toen ze naar ons kwam. En ze had een echte groeischeut, dus niet echt puppyfoto's van haar kunnen nemen. Toch niet zoals op het plaatje. Intussen is ze acht maand. Volgende week naar de trimster en dan zal ze toch eventjes voor vrouwtje moeten 'poseren' voor dé kerstfoto :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ben het helemaal met je eens, wat een droppie!!!
    Schattige kerstkaart!!
    Alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb geen hond en ik wil er ook geen maar als je zo'n plaatje ziet ga je er toch altijd weer heel even aan twijfelen ;-))
    Ik blijf nu maar even af en toe naar je kaartje kijken...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel leuk kaartje. Heb het plaatje ook al een keer gebruikt alleen in veel blauwe tinten hihi
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wonderful card Miranda, love the beautiful cute image.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. lief kaartje in mooie zachte kleuren. Dank voor je prachtige kaart, mijn man wou gelijk achter de lipjes kijken of hij een prijs gewonnen had :-)
    3x een engel, die heeft hij al

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze kaart is wéér supertof gemaakt Miranda !!
    Fijn weekeinde hier nog geen sneeuw ...
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige kaart , zo lief plaatje wat leuk .
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een superschattige kaart met dat beertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een prachtige kaartje met een lief plaatje, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches...

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een lief kaartje. Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen