maandag 12 november 2018

Apart model ..../ Special folds...

Hallo lieve mensen, wat leuk om ook weer nieuwe gezichten te zien.  Vandaag een kaart die ik gemaakt heb met het patroon van deze maand van de Facebookgroep "Be Challenged".

Hello dear people, nice to see some new followers. Today a card made according to the pattern from Facebook group "Be Challenged".


Het is een kaart die op een aparte manier gevouwen is. Ik heb wat zitten stoeien met de tekst.  Ik zag  dat de tekst in gesloten toestand van de kaart recht was maar eenmaal open zit hij dan scheef. Dat wilde ik niet...

It's a special fold card and I struggled a little to keep the sentiment straight when the card is closed and opened....

Op het rechter- onderpaneel geplakt en toen was het opgelost ;P Dit is de kaart aan de binnenzijde. Het papier zat bij een magazine uit Engeland en heeft mooie warme kleuren. Het nostalgische plaatje van Santa aan het werk past er perfect bij.

Finally I glued it on the right panel and that did the trick. The papers came free with an English magazine and are beautiful deep coloured. The nostalgic picture from Santa suited perfect.
Thank you for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dat was het voor vandaag. Vanmiddag komt er iemand langs om naar onze internetverbinding te kijken. We liggen er elk half uur wel uit, zéér irritant.

Fijne dag vandaag, leuk dat je even een kijkje nam en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*plaatje-Jellie Design-JD0045,    *cirkels-Nellie's multiframes-MFD055-Nellie Snellen,    *vierkanten- Nellie's multiframes MFD056-Nellie Snellen,    *rendiertjes-CraftEmotions 115633/0173,    *sneeuwvlokken-van een slinger van Yvonne Design-YCD10036,    *plakparels.

31 opmerkingen:

  1. Hij is mooi en warm Miranda en over een beetje scheef hebben we het gewoon niet hihi! Hoop dat het internetprobleem opgelost wordt...echt balen als het niet naar behoren werkt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart !
    En irritant geen internet !
    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie prachtig! Ziet er ingewikkeld uit om te maken. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gevouwen kaart is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat je je ergert aan het wel of niet rechtzitten van de tekst. Maar hij is nu perfect hoor. Je kaart is heel leuk geworden. Lekker knus!
    Hopen dat je internetproblemen opgelost kunnen worden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Miranda,
    Bijzonder vouwkaartje lijkt me ingewikkeld heel mooi resultaat, veel succes met je internet!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooe bijzondere vouwkaart Miranda. Het is soms even puzzelen om iets op de kaart te plaatsen... hopelijk kunnen ze wat doen aan je internetverbinding. Want het lastig als het niet goed werkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart, leuk modelletje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het model is mooi en je hebt heel sfeervol papier gebruikt doet nostalgisch aan! Toppertje weer hoor en ik wens je heel veel succes met internet, balen als dit niet goed werkt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kerstkaartje met warme kleuren en een ingewikkeld model! Hopelijk is je internet weer gemaakt.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te zien wat jij er van gemaakt hebt. Ik heb hem ook gemaakt vandaag alleen heb ik hem een kwart slag gedraaid.'
    Mooi tafereeltje aan de binnenkant. Een geslaagde kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke aparte kaartvorm Miranda. Mooie kaart heb je gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi model is het, ik heb hem ook als proef gemaakt, ik vond het neer zetten een probleem. Je hebt echt supermooi papier gebruikt, leuk plaatje en ook de tekst is top en.. zit mooi recht,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk! Ik ben er mee bezig geweest, maakte een proefkaartje maar het viel me nog niet mee. Morgen samen met Daphne nog een keer proberen. Je ziet het resultaat vanzelf wel op mijn of haar blog verschijnen. Bedankt voor het delen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja we kunnen niet zonder internet en onze knutselspulletjes. Ik heb heel veel geduld maar als het internet het niet doet 😤😤😤 Je kaart is prachtig, leuk een heel ander model.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Miranda. Ik heb de mal van DDB hiervan maar ik vind het zelf geen leuk model om te versieren omdat het inderdaad zo schuin staat.
    Groetje Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart heb je gemaakt met het model.
    Leuk plaatje met de kerstman.
    Hopelijk zijn de problemen met het internet opgelost, dat zijn echt geen leuke grapjes meer.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kaart Miranda!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi Miranda. IK was er ook aan begonnen, maar heb het weggelegd, is niet echt mij ding.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben op dit moment "in de ban van" aparte modellen!!
    Deze is héél erg leuk, ik ga hem gauw eens maken (Als het lukt).
    De tekst scheef.....Ik zou daar ook niet tegen kunnen.
    Goed opgelost.
    Mooi papier heb je gebruikt en de werkende kerstman is erg leuk, keer wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card Miranda, keep looking at the die for this card shape!, love the papers.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat grappig! Ik heb net het concept van de kaart weggedaan. Ik vind het niet zo'n leuk model en al helemaal niet als de tekst er scheef op staat. Hahaha, twee zielen 1 gedachte. Maar nu moet ik zeggen dat ik jouw uitvoering wel knap vind. En nu ik hem zo bekijk, stond hij bij mij anders...misschien deed ik wel wat fout.. Je hebt mooie kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die bljft gewoon een leuke model. Zoals altijd zijn is er veel harmonie tussen de kleuren die je gekozen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Das nog eens een apart modelletje, je hebt er een mooie kaart van gemaakt! Wil ook graag alles mooi recht hebben op mijn kaarten, begrijp het helemaal.
    Een gezellige dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk model!! Ik hou van van die aparte kaarten ;-)
    Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt, alles past zo mooi bij elkaar!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb er al een paar voorbij zien komen en ik vind deze van jou goed geslaagd! Top gedan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart Miranda! Leuk model kaart is dit hè, ik houd trouwens ook van zo'n kerstman, de enige echte ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele mooie kaart. Ik moet er nog aan beginnen maar zat met hetzelfde probleem als jij, ook ik wil geen scheve tekst, haha. Dank je wel voor de tip.
    Prachtig boekje maakte je op de verrassings-workshop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Waar heb ik dit modelletje nog gezien ? :) Jouw uitwerking is ook leuk geworden! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen