zondag 23 september 2018

Zwart-wit..../ Black and white...

Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kaarten voor de lopende challenge bij De Egel. Vandaag weer iets heel anders. Zwart-wit blijf ik een mooi duo vinden om op kaarten te gebruiken en deze "oude" stempel van Marianne Design geeft er een speciale uitstraling aan vind ik...

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today a card in black and white using a stamp for the image....


Het model is gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo. Het afdrukje ovaal uitgesneden en omlijst met een zwart kraaltjeslint. Geplakt op een wit gestanst sierlijk ovaal wat ik met zwarte verf bewerkt heb.

The shape of the card is made with a stencil from Dutch Doobadoo. The stamp cut out and framed in an elegant oval diecut. I used some black paint to tip it here and there. I used a string of black beads around the image.


De bloemen in zwart-wit opgebouwd en ook voorzien van zwart-witte bladeren. Hier zie je duidelijk dat het witte sierlijke ovaal is bewerkt met zwarte verf en dat ik glitterlijm gebruikt heb.

The flowers are build up in black and white and I used some glitterglue.


Het frontje schuif je aan de bovenkant onder de strik met brad waardoor de kaart blijft staan. Als je het frontje eronderuit haalt kun je de kaart plat versturen.

You can put the front panel behind the bow with brad to let thecard stand up. When you release the front from the brad the card can be send flat in an envelope. 
Fall has arrived and I promised myself a day filled with crafting :)
Thanks for dropping by, enjoy your day, see you in blogtime.
Greetings Miranda

Hier in Brabant is de herfst echt gearriveerd. Gisteren al heerlijk met herfst-spulletjes aan het knutselen geweest en vandaag ga ik vrolijk verder. Laat het buiten maar regenen...;P
Leuk dat je even op visite kwam, geniet van deze dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*Dutch Doobadoo card art fold 470.713.623,    *stempel-Marianne Design-CS0867-Romantic vintage,    *bloemetjes-Joy/Noor-6002/0972-floral flourishes,    *ovaal-Joy-6002/0304,    *dessinpapier-Imaginisce,    *crispy lint, zwarte verf, brad, glitterlijm.

40 opmerkingen:

  1. Wauw, weer een kaart met veel details en waarop alles klopt bij elkaar.
    Héél erg leuk en jarig dat het plat verstuurd kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijft zeker een mooie combi in zwart en wit en heeft een prachtige uitstraling Miranda! Het word bij mij ook een knutseldagje hier ook regenachtig, maar we vermaken ons wel toch?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zo in het zwart wit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi zo in het zwart/wit!...vind het meestal hele mooie kaarten en toch maak ik ze niet graag ...werkt bij mij gewoon niet.
    Zei hier net ook het is echt knutselweer vandaag.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, dat komt prachtig uit in het zwart/wit.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zwart/wit vind ik altijd lastig. Jij hebt er iets heel moois van gemaakt, Miranda! Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Miranda! Ook ik ben te vinden in mijn hobbykamer....
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda. Het regent hier nu ook . Maar niet echt herfstig!ook al ben ik wel met herstkaarten bezig. Het komt eraan .Je kaart is prachtig. Knap in Zwart-wit. Super geslaagd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pracht van een kaart zo in zwart/wit, Miranda.
    En voor vandaag nog veel knutselplezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de lat hoog gelegd met je zwart/witte kaart want dat is best lastig maar wat is het gaaf geworden Miranda!! Natte boel buiten dus lekker aan de freubel!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gedaan Miranda ziet er geweldig uit .
    Een fijne ondanks de regen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Miranda
    Wat een mooie creatie, heel knap gemaakt en zwart wit is toch heel mooi! Ook het stempeltje past er heel goed bij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend Miranda. Zwart wit, een pittige uitdaging zou dit voor mij zijn. Jou is het prima gelukt. Vind de bloemen hele mooie blikvangers.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig deze kaart in het zwart/wit. Leuk modelletje, de bloemen en de strik springen er echt uit.
    Knutsel ze op op deze natte herfstdag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en dit is en blijft zeker een mooie combinatie om iets mee te maken....alles past mooi bijelkaar.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart in zwart/wit, ik hou er van. Lief stempeltje op een mooie stans, leuk afgewerkt met de bloemen.
    Hier ook de hele dag al regen.. regen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig wat een mooie creatie in zwart/wit, leuke accenten ook. De stempel leent zich er zeker goed voor. Pfff het is voor mij een echte uitdaging hoor, zwart/wit, ik doe het je niet zo snel na.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart, leuk model.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie en stijlvolle kaart, prachtig! Ook wel weer lekker zo in huis rommelen he, ik kan er wel van genieten. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie kaart met eigenlijk best wel een vintage uitstraling. Die stempel (heb ik ook nog liggen) past er perfect bij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige chique kaart Miranda! ideaal knutselweer, maar ik hoop toch op beter weer de komende dagen, dan kan ik er hier ook eens met de fiets op uit!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart in deze zwart wit kleuren. prachtig is alles gecombineerd

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig zo in het zwart/wit. De mooie strik maakt het helemaal af!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful Black/White card Miranda, gorgeous design.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Stunning and classy in black and white..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Miranda waar blijf je die schitterende inspiratie halen?
    Fijne start van een nieuwe mooie week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg mooi zwart wit kaartje!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart Miranda ! Super mooi in het z/w en de stempel past er idd heel mooi bij.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi, deze zwart-witte kaart, Miranda!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig! Ik vind zwart/wit altijd een chique uitstraling geven.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige creatie Miranda. Heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart Miranda! Het ziet er zo mooi uit in Zwart/Wit.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een hele mooie kaart in zwart/wit. Leuk model, handig dT deze ook kan blijven staan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik lees net dat je pas jarig bent geweest Miranda.....nog van harte gefeliciteerd hoor!
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt zo in het zwart/wit.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi en die stempel past er inderdaad geweldig bij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige zwart/wit creatie heb je gemaakt Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. WoW wat een gave creatie in het zwart wit. Het heeft echt wel wat en dan ook met wat glitter erbij, heel fijntjes. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Echt prachtig, dit lijkt wel een kunstwerk!
    Heel erg mooi inderdaad deze stempel van dat lieve meisje.
    De bloemen ook al zo mooi gedaan en het modelletje natuurlijk top!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ben mijn schade weer aan het inhalen, dus excuses voor de late reacties! Heel apart dit kaartje in zwart-wit. Straalt klasse uit ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen