maandag 21 mei 2018

Privacy...Irene bedankt :)

Hallo lieve mensen, ondertussen zullen jullie ook al wel veel opgevangen hebben over de Privacy Policy die 25 mei 2018 van kracht gaat.
Ik was er al samen met Tanika en Tim mee aan de slag gegaan en hier waren de meningen wat verdeelt of het nu wel of niet van toepassing was op mijn hobby-blog. Van alle juridische taal werd ik niet veel wijzer en ik was ook heel blij toen ik de post hierover bij lieve blogvriendin Irene las.
Duizend maal dank Irene dat je in duidelijke taal en met bruikbare linken iets hebt geschreven wat we eventueel mochten gebruiken.
Er zijn al best wat bloggers/blogs gestopt en ik vind dat zo jammer. Ik geniet zo van het bloggen vooral op dagen dat ik veel/lang alleen ben ga ik graag bij jullie "op visite". De tijd gaat dan lekker snel hihi dus ik hoop dat er niet te veel mensen ophouden.

Wij zijn vandaag teruggekomen van een weekje vakantie in Terkaple in Friesland. Het was heerlijk, voor de liefhebber hier een paar foto's
Het huisje.....
Uitzicht vanuit het huisje....
Lekker luieren, Ziva vond het práchtig, zeker al die boten die voorbij kwamen en alle aandacht van het baasje en vrouwtje ;P
Friese klompen.....

En net thuisgekomen zagen we dat terwijl we weg waren de mini blauwe regen in bloei was gekomen.
Lekker weer thuis :)
Lieve groetjes Miranda

20 opmerkingen:

  1. Friesland zo gezellig en mooi.
    Leuke vakantiehuisjes, het was er vast fijn om te vertoeven.
    Mooie foto's in een stralende zon.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda, ik heb ook dankbaar gebruik gemaakt van de privacy verklaring van Irene, ik zie hem nog niet als extra link op je blog staan.
    Lekker een weekje Friesland, mooie foto's, ook van Ziva.. jullie hebben denk ik ook een paar koude dagen gehad?
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans, ja we hebben de verwarming nog aan gehad :).
      In mijn rechtse kolom staat een button "privacy policy" klik hier. Dan ga je naar de pagina.

      Verwijderen
    2. Ik was op mijn telefoon, daar zie ik wel en pijltje, dat geeft aan alle blog, dus vandaar
      Ansx

      Verwijderen
  3. Wat een gezellige foto’s! Het klopt, het bloggen wordt steeds minder, echt jammer. Want persoonlijk contact hebben is heel waardevol! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Friesland ziet er erg leuk uit. Ik moet nog even aan de slag met de privacy verklaring.
    Bedankt voor de link.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook Irene's verklaring gebruikt en ben haar daar zeer erkentelijk voor. Wat een mooie foto's. Het genieten spat er van af!
    Xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja zeg, was je zo "dichtbij"?? Van dat plaatsje heb ik écht nog nóóit gehoord maar wat ziet het er gaaf uit Miranda, jammer dat het nét met die wat mindere dagen was maar hoofdzaak jullie hebben genoten! Lief dat je het zo verwoordt op je blog, graag gedaan en nu maar hopen dat we van het gezeur af zijn en onbezorgd kunnen blijven bloggen!

    Liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vakantiefoto’s!
    En ik ben ook heel blij met Irene’s verklaring en hoop dat we zo gezellig met elkaar door kunnen bloggen...
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,
    Wat een heerlijke vakantiefoto's. Je hebt volgens mij geboft met het weer! Je was toch langer dan een lang weekend weg?
    Fijn dat Irene voorwerk heeft gedaan. Ik heb er ook dankbaar gebruik van gemaakt. Toch het zekere voor het onzekere nemen....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap helemaal niks van dat privacy beleid......ik lees er steeds meer over, maar weet er verder niks van.
    Is het nou wel of niet belangrijk??
    Pff......

    Wat een heeeeeerlijke plek op een paar dagen door te brengen joh!! Ziet eruit als ECHT vakantie.
    Leuk dat Ziva ook zo genoten heeft, haha, die foto😂

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda. Wat een mooie impresssie van je vakantie. Vlak bij ons... Heerenveen . wij fietsen er wel Eens langs. Nadat privacy beleid... het maakt mij ook wat nerveus. Ik heb het een en Ander gekopieerd. Zal dat ook op mijn blog zetten. Wat een gedoe.... wij willen gewoon onze kaarten laten zien... ik hoop dat ik eruit kom. Anders moet ik Irene ook maar raadplegen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er goed uit!
    Dank je voor de link, ik ben er nog mee bezig, maar ben zeker nog niet van plan om te stoppen met bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat genieten zeg! Heerlijk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er goed uit, heerlijk er even helemaal eruit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Miranda
    Heerlijk even er tussenuit geweest en lekker genoten, wat fijn!
    Mooie foto's heb je gemaakt en deel je met ons!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had er nog niet van gehoord het privacy beleid ...
    Even kijken of ik ook het nodige moet doen ...
    Fijn dat je hebt genoten ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda,
    wat fijn dat je genoten hebt in het hoge noorden!
    Ook ik heb dankbaar gebruik gemaakt van het werk van Irene.
    Ik weet niet of het voor privé bloggers allemaal nodig is, maar voor de zekerheid toch maar op mijn blog geplaatst. Ik vind je Privacy Policy afbeelding heel gaaf en hoop dat je het goed vindt dat ik hem ook op mijn blog gebruik.
    Ik vind het zo jammer dat er veel mensen afhaken, maar wil zelf ook heel graag blijven bloggen. Het is zo leuk om zo contacten te hebben en van elkaars werk te genieten!
    Fijn dat je er ook bij blijft!
    Groetjes,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk die foto's in de zon, jullie hebben genoten! ja, het is jammer dat bloggen minder wordt, ook ik merk het heel duidelijk, maar ja ... er zullen heus mensen overblijven die het wel blijven doen en bij elkaar blijven langskomen, want zeker leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg bedankt voor je tip en duidelijke uitleg. Het is me gelukt om het weg te halen er staat nu alleen nog een potloodje. Ik moet het verhaal nog een beetje aanpassen de regels kloppen nog niet helemaal maar dat zal niet zo erg zijn. Ook nog bedankt voor je doorverwijzing naar Irene. Zij gaf me ook nog een tip. Leuke foto's trouwens uit Friesland. Wat een prachtig huisje hadden jullie. Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen