dinsdag 24 april 2018

Nog even .... / A little while longer...

Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn opkikker-kaart. Ik werd er helemaal door opgekikkerd..haha.
We hebben weer (even) afstand van het mooie weer gedaan maar ik blijf nog héél even in "tropische" sferen met deze post. Vorige week niet veel gefreubeld alleen dit cadeautje voor mijn schoonzusje die haar verjaardag mocht vieren....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. The past week we had a lot of sun in the Netherlands and I want to stay a little while longer in the "tropics" with this post. I've made paper succulents with the dies from Marianne Design (CR1430 en CR1431).


Ik heb met de "succulent" stansjes van Marianne Design (CR 1430 en CR 1431) zitten spelen. Een klein potje gevuld met vogelzand, daar geld in gestopt in een boterhamzakje. Bovenop een dekseltje van papier, Tilandsiamos erop gelijmd en toen de gemaakte "vetplantjes/succulents". Gewoon verschillende tinten groen cardstock en de randjes beinkt. Rond het potje met touw een gestempeld label.

In the little jar is some money hidden in the sand. Around the jar a stamped label wit "Happy Birthday". It was a little gift for my sister in law.

Ook wil ik even dit boek met jullie delen. Ik heb zaterdag en zondag dit boek buiten zitten lezen en in 4d meebeleefd. Er werd Limoncello gedronken en olijven gegeten en ik deed vrolijk mee in de tuin haha,  net of ik ook in Sicilië was..LOL.


Van deze schrijfster heb ik de 6 voorgaande boeken ook gelezen, die spelen zich ook allemaal af in Italië. Heerlijke verstand op 0 boeken met vaak aan het eind de recepten. Ideaal om in het zonnetje te lezen.

I enjoyed reading this book in the sun. It was a 4d experience because when they took Limoncello and olives so did I..LOL.
Thank you for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda

Leuk dat je weer even kwam kijken, tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

24 opmerkingen:

  1. Lijkt me een tof boek! Limoncello, njammie!
    Prachtig en verrassend kado-ideetje!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat heb he een mooi cadeautje gemaakt! Daar zal je zus heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het vetplantje is schitterend! Leuk idee om zo cadeau te geven.
    Dit boek ken ik niet, maar heb een tijdje terug wel een ander boek van Nicky Pellegrino gelezen. Las lekker vlot weg, inderdaad heerlijk om de bovenkamers op 0 te zetten! :-).
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo'n plantje, ze blijven leuk om te zien maar ook om ze te maken, ze hebben geen water nodig, eens per jaar en nieuw plantje is voldoende . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, ben benieuwd wanneer het geld gevonden gaat worden! Of heb je het meteen verklapt??
    Het is een heel leuk kadootje!
    En dank je voor de boekentip. Vind ik altijd leuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Miranda, wat een leuk cadeautje. De plantjes lijken net echt. Ik vind het ook erg origineel dat je het geld verstopt hebt ;-). Leuke boekentip, zal de auteur opschrijven. In de zomer lees ik veel meer dan in de winter, dus het leesseizoen gaat weer beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ja, ik dacht dat het echt een potje was met echte plantjes .
    Wat leuk is Dit zeg!!
    En bedankt voor je tip over het boek, lijkt mij echt een boek voor op de camping.....ik ga het onthouden .
    Dat 4D lezen kan ik ook vast wel, whahahaaa....hoe kom je erop?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kei leuk gemaakt Miranda...ze zijn net echt!
    Prachtig kadootje om te geven, daar is ze vast heel blij mee verrast!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Miranda.ik wil dit met mijn moeder ook gaan maken is eens wat anders. Jou creatie is superleuk. Jammer dat jet mooie weer weer voorbij is.... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat heb je heel mooi gemaakt, inderdaad nét echt..wat is er fijner dan een goed boek te lezen en te genieten van een lekker hapje en drankje, jammer, het is weer voorbij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig weggevertje Miranda...zo gaaf deze 'vetplantjes"....
    en dat was dan heerlijk genieten van een goed boek en daarbij jezelf ook nog wat verwennen...
    TOP !!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk cadeautje heb je gemaakt Miranda.
    Heel mooi.
    Ik ben zelf geen lezer, maar fijn dat je zoveel plezier gehad hebt aan je boek.
    Zo te horen heb je ervan genoten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi en leuk potje gemaakt Miranda.
    Groetjes, veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk cadeautje heb je ervan gemaakt! Het lijkt net echt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig cadeautje. Het is toch net echt!!
    Heerlijk zo’n verstand op 0 boek. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Miranda
    Wat een leuk kadootje ik dacht serieus dat de plantjes echt waren die heb je toch wel goed nagemaakt, super origineel!
    Heerlijk buiten lezen he, nu is het eventjes wat minder maar ach het ko.mt wel weer goed,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad net echt wow. Heel mooi kadootje op die manier! Ook het labeltje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat heb je super mooi gemaakt petje af

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk ideetje voor een cadeautje en de bloemen lijken echte vetplantjes. Gaaf gedaan.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig geschenk, heel leuk idee ! En buiten genieten met limoncello, hmmm.... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend gaaf cadeautje met die vetplantjes!
    En leuke boekentip, ik vind het altijd leuk als er bij boeken waarin gekookt wordt recepten zijn, zodat je mee kunt doen als je wilt :-) En limoncello in de tuin is altijd een goed idee!
    Ik las toevallig met dat mooie weer ook een boek dat zich afspeelt in Italië: De geniale vriendin.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ontzettend gaaf zijn deze vetplantjes..... écht niet van echt te onderscheiden (en nóg makkelijker om te verzorgen hahaha).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wist niet dat ik zover achter was op je blog maar jij gaat ook wat sneller natuurlijk als DT lid vsn twee verschillende blogs.
    Ik start maar even hier want dit is toch echt wel een kunstwerkje zeg echt prachtig en inderdaad alsof ze echt zijn en niet van papier.
    Leuk om dat zo met geld cadeau te doen in zo'n glazen potje en dan ook nog een leuk label eraan top!
    Bedankt voor de boeket ipv! Toch altijd leuk die verstand op 0 vakantie sfeer boeken!
    Ik ben nu bezig met de boeken van Liz Fennwick allemaal afspelend in cornwal ook daar hou ik zo van evenals de boeken van Rosamunde Pilcher in die stijl zoek ik altijd weer nieuwe schrijfsters als zijn die natuurlijk vaak niet te vinden haha.
    Dit ga ik zeker onthouden!
    Ik lees weer even verder en heb je meeste kaarten natuurlijk al op Facebook bekeken.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jee ik typ weer te snel en met twee. Ingers niet altijd handig hihi ik bedoel bedankt voor de boeken tip!

      Verwijderen