zondag 28 februari 2016

Dikke knuffel..../ A big hug...

Hallo lieve mensen, vandaag krijgen jullie van mij allemaal een dikke knuffel. Dit is mijn 500-ste blogbericht en zonder jullie leuke, lieve reacties, tips en inspirerende kaarten/creaties was het nooit zover gekomen. Mijn blog ben ik februari 2012 begonnen, vier jaar geleden dus, en sommige van jullie zijn er al echt van het begin af aan bij, zo leuk. Ook al diverse mensen in "het echt" mogen ontmoeten en dat vind ik nog steeds speciaal en ik geniet daar ook enorm van, ik hoop dit ook nog vaak mee te maken...
Deze kaart is dus voor jullie allemaal....

Hello dear people, today a big hug for all of you. This is my 500-th blogpost and  I didn't made this happen without your nice comments, tips and inspirational creations. So this card is a little bit for you too...

Dessinpapier van 15x15 cm door de helft gesneden. Gemat op geel en dat weer gemat op wit kaartkarton. Een doily gehalveerd en links en rechts opgeplakt. Daarop twee tags die ik al héél lang heb (2007).
Een bloemetje hoort er zeker bij om jullie te bedanken. Wat pareltjes, sprieterig decoratie-materiaal en gestanste blaadjes erbij om het een gezellige uitstraling te geven...;p
Uit het deel dp wat overbleef een vierkant gesneden waar een mooie afbeelding op stond. De hoeken afgerond om er een soort tag van te maken en "dikke knuffel" erop gestempeld.

Flowers and birds give it a spring look I think. The stamped words are dutch for "A big hug".
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogland.
Greetings Miranda xx

Lekker voorjaarsachtig toch ? Ik hoop dat het zonnetje vandaag weer net zo vrolijk schijnt als gisteren. Leuk dat je even langskwam, geniet van de dag en vast en zeker tot blogs...
Lieve groetjes Miranda xx

*dp-Prima-Delight Collection,    *tekststempel-Joy-Noor-6410/0010,    *doily-Pipoos,    *tags-KC Company, 
*blaadjesstans-curvy leaves-Elizabeth Craft Designs,     *distressinkt-Ranger-Wild Honey,    *diverse bloemetjes, plakparels, parelpinnen.

49 opmerkingen:

  1. Een heel mooi en lief kaartje is dit Miranda. Mooi dat gele en de toef bloemen!
    groetjes, Afke

    ps je blauwe kerstkaart hieronder is ook schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je 500e bericht, Miranda...je hebt een mooi kaartje voor ons allemaal gemaakt...het is altijd een genot om op je blog te komen kijken naar je prachtige creaties!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 500ste blogbericht...dat zijn er heel wat zeg...
    Even over mijn lamp...als ik op de trap sta...kan ik er zo bij om schoon te maken...
    Fijne Zondag...

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor je mooie kaart, ik hoop dat we elkaar nog lang mogen inspireren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou zeg, dat dacht ik dus ook "wat een voorjaar", deze kaart.
    Heel erg leuk, ik word er echt vrolijk van.
    Ik vind die spritterige dingen vooral een leuk detail, dat soort dingen doen het hem net even op een kaart.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijk voorjaarskaartje!
    en hier schijnt het zonnetje al weer lekker dus dat word weer genieten vandaag.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je 500ste blogbericht! Heel mooi kaartje heb je gemaakt, lekker vrolijk en heel mooi met dit prachtige papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 500ste blogbericht, en dank je wel voor je super mooie kaart die voor ons alle hebt gemaakt ik geniet ervan en blijf je volgen.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So beautiful. Love all the flowes.
    Have a nice day.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww Miranda, dit kaartje is weer een juweeltje. Helemaal mijn ding. Prachtige bloemen, mooi DP en hele mooie kleuren. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart ! Dankjewel !
    Gefeliciteerd met je 500ste bericht !
    Bloggen is toch echt heel erg leuk he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart ! Dankjewel !
    Gefeliciteerd met je 500ste bericht !
    Bloggen is toch echt heel erg leuk he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je 500e post Miranda, een mijlpaal!! Je gaat hard want ik blog sinds 2011 en zit op 480!
    Heerlijk vrolijk kaartje met dat geel, net zo gezellig als buiten met die stralende zon!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou is het een feit , de 100ste !!!!!
    Gefeliciteerd !
    Gezellige zonnige kaart heb je gemaakt !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Miranda an wow bericht N°500 prificiat hoor. Ik mag mezelf tot één van de mensen rekenen die je al in het echt hebt ontmoet en ook ik vond het geweldig. Alleen spijtig dat ik net zo druk bezig was en we niet even lekker konden kletsen met elkaar. Maar wie weet gebeurt dit nog wel eens in de toekomst ?
    Ondertussen blijven we gezellig team maatjes en collega bloggertjes ;-)
    Hele fijne zondag en dikke knuffel terug.
    Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaart voor een leuk bericht. Proficiat met het 500 bericht. Super, ik weet niet op hoeveel ik zit, ga dat eens bekijken. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je 500 berichten. Erg mooie kaart, de bloementoef is super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte met je 500e blogpost! Ik ben ongeveer gelijk met jou begonnen, maar loop zo'n 100 posten op je achter ;-).
    Ook deze kaart is weer een juweeltje om te zien. Op naar je 1000e post!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 500 blogposten, dat is best veel Miranda, dat ga ik niet halen hoor! Dankjewel voor je knuffel en je mooie kaart voor ons! Heerlijk voorjaars gevoel krijg ik hierbij en als het goed is schijnt de zon ook vandaag weer lekker, hier wel! Nog heel lang plezier van je bloggie en bedankt voor al je inspiratie die je hebt gegeven! Fijne zondag verder!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Al heel wat, 500 blogposten, dat haal ik voorlopig nog lang niet. Je hebt een super mooie lentekaart gemaakt, heel zonnig en vrolijk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je 500ste blogpost, je bent ook een ware inspiratie bron voor velen met je prachtige kaarten altijd. Op naar de volgende 500!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, 500! Gefeliciteerd! En een heel mooie kaart om het te vieren!
    Op naar de 1000 dan maar he?! :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zoooo 500? Geweldig Miranda... Op naar de 1000 dan maar. Je voorjaarskaart is prachtig aangekleed en jaja de zon schijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je 500ste blogberichtje, Miranda. Een hele mijlpaal.
    En wat een mooie kaart heb je gemaakt. Dikke knuffel terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!!
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd hoor en wat heb je er een geweldig leuk geheel van gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met 500e blogbericht,Miranda.je hebt een mooi kaartje gemaakt met een prachtige bloementoef.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je 500 blogpost Miranda.
    Je kaart is prachtig met een hele mooie layout.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je 500ste bericht Miranda en je kaart is een beauty!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met je 500e bericht! Het is weer een prachtige kaart leuk met de bloementoef.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooie kaart met die zonnige tinten en voorjaarsuitstraling! De bloemencluster is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi Miranda,
    allereerst van harte met je 500 berichtjes!!!
    Hartelijk dank voor de kaart, heel mooi exemplaar!
    Prachtig zo met die bloementoef!!!!
    Liefs van Martha en op naar de 1000!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Miranda,
    gefeliciteerd met 500 blogberichten..een mijlpaal bereikt..
    Deze kaart met gave toef is ook weer supermooi..net zoals het weer vandaag, heerlijk..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. gefeliciteerd met je 500 blogbericht en wat heb je een mooi kaartje voor ons gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Wat een heerlijke frisse kleuren heb je gebruikt, echt voorjaar.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met jouw 500ste blogpost Miranda! Wat leuk dat je al zolang in Blogland bent en dat wij zo mogen genieten van jouw blogposten :) Ik hoop dat wij dat nog heel veel jaren mogen doen en ik mocht jou een keer in het echt ontmoeten en dat vond ik super leuk! Ga je dit jaar weer naar de Knotsgekke kaartendagen? Ik heb nog steeds geen tijd gehad om mijn beertje af te haken, maar ... hij heeft al armpjes, beentjes, oortjes en een lijfje :D Dat schiet al op hihi ;) Dit kaartje is heel mooi en vrolijk Miranda! Heel toepasselijk voor jouw 500ste Blogpost! Een dikke knuffel voor jou terug :)
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel erg mooi Miranda! Gefeliciteerd met je 500e blogpost.
    Super! Een hele dikke knuffel terug.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Miranda. Je bloementoef is schitterend op dit hele mooie kaartje. Leuk bericht voor ce 500 ste keer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Congratulations on your 500th post, stunning card you have created Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd Miranda, 500 berichten dat is niet niks, ga maar lekker zo door op naar de 1000.
    Je kaart is een beauty, alles past zo mooi bij elkaar, hier word ik vrolijk van.
    En die knuffel heb ik gevoeld hoor.
    Je bent een lieverd, maar dat weet je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke kaart
    En wat leuk dat je volger bij mij bent geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hel mooie bedankkaart, maar ik bedank jou voor je altijd positieve teksten en kaarten. Ga zo door. Dan kunnen wij er van blijven genieten. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schitterende bedankkaart Miranda....en leuk dat je vandaag toevallig al je 500e blogbericht heb gepost...
    Het zijn ook telkens prachtige creaties die je laat zien, ik kom dan met veel plezier iedere keer een kijkje nemen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte gefeliciteerd met je 500e blogpost. Leuk om voor ons een kaartje te maken, een heerlijke vrolijke voorjaarskaart. Maar ook jij bedankt voor je mooie creatie's en de lieve reactie's die je achterlaat.
    Je layout is romantisch geworden.
    Een dikke knuffel terug, lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met je 500ste blogpost! Wow..en wat heb je weer een mooie kaart gemaakt en de bloemen zo mooi geplaatst/gemaakt. Het is een genot bij je voorbij te komen :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dank je wel voor de prachtige kaart,die voor ons allen is. Proficiat met je 500 blogpost. Hoop dat er nog vele zullen komen😍😍😍😍 je kaartje is schitterend heel vrolijk lekker in het voorjaar. Groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Bedankt voor zo een prachtig kaartje ... Wat leuk weer van jou ...
    Gefeliciteerd met je 500-ste blogpost ... en het is hier telkens genieten bij jou ook van je prachtig geschreven verhaaltjes geniet ik !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ooo deze had ik dus ook nog niet gezien?
    Proficiat en zeker leuk dat wij elkaar ook al vanaf het begin volgen.
    Leuk deze mooie kaart heerlijk voorjaarsachtig...kom maar op met die lente!
    Groetjes en ik ga weer verder.
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen