donderdag 12 november 2015

Aparte kerstkleurtjes...../ Different Christmas-colours.....

Hallo lieve (standvastige) medeblogsters....fijn dat er nog een hoop wél op blogger actief zijn want er zijn een hoop mensen afgehaakt heb ik het idee. Ik "mis" een aantal mensen die altijd heel mooi creatief bezig waren..jammer...gelukkig ook vers creatief talent en nieuwe bezoekers...hardstikke leuk, welkom....
Vandaag weer een kaart gelinkt aan http://52weekstochristmas.blogspot.nl/...een kerstkaart in roze snoepkleurtjes....
Another Christmascard in some other use of colour....
Het groen is in het echt iets duidelijker van kleur maar het is met dit somber weer een beetje lastig fotograferen....
Ik blijf dit zo'n lief stempeltje vinden....ingekleurd met Inktense potloden van Derwent.

I love this stamp. It is coloured with inktense pencils from Derwent.
Thanks for visiting...have a nice day, greetings Miranda

Vandaag ook nog wat freubelen denk ik..;p én ik ga straks nog een rondje bloggen. Nu eerst met Ziva aan de wandel....
Dank je voor je bezoekje, geniet van je dag...
Lieve groetjes Miranda

*http://52weekstochristmas.blogspot.nl/

*ovale stans-Joy-6002/0258,    *stempel-Stampendous-Angel kisses,    *paperstack-sweet vintage christmas-craftemotions 118040/0112,    *inktense potloden-Derwent,    *stickles,   *correctievloeistof, div. bloemen.

48 opmerkingen:

  1. Ja helaas het valt op dat er steeds meer mensen minder actief zijn in blogland...........jammer voor hun, want wij gaan gewoon door hier. Denk ook dat dit komt door FB daar hoeven ze alleen maar te liken en niks te antwoorden ook ik heb wel eens tijd gebrek om te bloggen, maar probeer toch zoveel mogelijk me eigen te laten horen en zien nou in ieder geval ik vind je kaartje weer te gek en hou wel van aparte kleuren voor de kerst die je niet zo vaak zie. Je stempeltje is idd een heel lieffie.

    Fijne dag en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees toch graag die persoonlijke reacties i.p.v.. alleen een like button... Ik ben geen FB-er! Ik voel me goed in bloggerland :) Heel lief plaatje heb je ingekleurd Miranda! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    wat een prachtkaart weer ! Ik merk het inderdaad ook dat er een aantal mensen tussenuit zijn, maar ja, ik ben er zelf met momenten ook tussenuit hoor :) maar ik kom wel steeds terug :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf kaartje, wat een kleuren !!!
    ik ben verliefd ....
    FB vind ik maar saai, je krijgt misschien wel 100 likes maar niks persoonlijks, geef mij blogland maar.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi met die bloemen, en gave kleuren heb je gebruikt,
    heel mooi kerst kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind bloggen ook veel leuker dan FB!
    En jouw kerstkaartje in deze snoepjeskleurtjes vind ik superlief!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda. Leuk deze kleuren. Dit papier herken ik .Heb het ook ergens of al gebruikt. Leuk. Wat een schattig afdrukje is dit. Superleuk gemaakt. Weer een erg mooi kerstkaartje erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Miranda,
    tja mij viel het ook al op, dat er minder bloggers actief zijn!
    wellicht dat Facebook daar achter zit...maar goed das toch wel anders dan blogland, ik heb hier in blogland wel het gevoel dat het contacten met mijn volgers een soort van vriendschap is...
    Je kerstkaartje is weer supers, zo leuk in een wat andere kleur!
    mooie stempel heb je ingekleurd!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met mooie kleuren. De rand om het plaatje vind ik ook erg mooi. Zelf vind ik bloggen leuker dan FB, alhoewel ik wel veel kijk maar nooit een kaart erop zet, dat bewaar ik voor mijn blog! Iedereen heeft het te druk tegenwoordig!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw mooi Miranda! Ik vind deze stempel ook zo schattig!
    Ik denk ook dat het door FB komt dat er veel minder mensen reageren (en plaatsen) op blogger, ik vind dat ook erg jammer.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar je, je blogpost mee begint, daar sluit ik me helemaal bij aan Miranda! Het is zo gezellig om zo bij elkaar op bezoek te komen!
    Ik vind dit stempeltje ook zo leuk Miranda! En je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt!!! En nu ga ik ook de zon in! wat een weertje is het buiten!!! zonder hond, maar wel met mezelf, haha
    Ik kon ook zo genieten van de wandelingen met Bruno, mis hem nog steeds als ik wandel! Ik hoef geen andere hond meer, want iedere keer weer afscheid nemen....het is nu genoeg geweest!
    Blogdin groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaartje weer bere leuk en ik blijf een trouwe volger hoor.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach...wat een mooie en lieve kerstkaart! wat een lief plaatje! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net als Gerie zegt, en jijzelf, ik blijf ook bloggen. Als dat niet meer gaat, is er een reden, waarop ik niet zit te wachten. Met sommige mensen krijg je via dat bloggen een band, alsof je elkaar al jaren kent.
    Je hebt weer een pracht kaart gemaakt Miranda. Zoals heeeeel vaak.
    Ik geniet ervan en reageer bijna altijd. Moet wel kunnen met die kleine gebreken. Maar we blijven spekkoper. ruim 12 km gefietst. Was zo koud, brrr. Dan maar naar "Op Hodenpijl) (googlen) voor heerlijke koffie. Was zowat bevroren. Nog steeds koud en ben al half uur binnen.
    En wandelen met Ziva is heerlijk, dan kan hier buiten , waar wij fietsen, zo geweldig. Dus zal bij jullie ook wel fijn kunnen.
    gr en fijne dag nog. leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi kaartje in mooie warme kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda ik blijf gezellig Bloggen en genieten van al het moois dat jij en andere maken :) Ook bij mij zijn er een paar trouwe Bloggers die ik mis maar hopelijk hebben zij het druk met andere gezellige dingen. Wat een lief kerstkaartje! Prachtig ingekleurd stempeltje en het roze is een heel leuke touch :) Heel veel wandelplezier met Ziva!
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is inderdaad een lief stempeltje. Je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt, erg leuk, deze kleur! Kan het afhaken ook niet te maken hebben met het terugkomen van de mail? Ik krijg heel veel reacties terug als zijnde undelivered mail, ook die van jou. Terwijl ik mijn reactie wel op je blog zie staan. De Engelstalige uitleg die ik erbij krijg snap ik totaal niet. Ik heb dus geen idee of mijn reacties wel of niet aankomen. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een plaatje van een kaartje !
    Mooie kleuren !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw! wat een mooie kaart! Mooi die kleuren. Ik blijf gewoon komen hoor. Vandaag als DT van 52 WTC en de volgende keer weer als mijzelluf!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig stempeltje! Zo'n lief kaartje heb je er mee gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje ...heel leuke stempel heb je gebruikt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh die stempel is echt schattig! Hele mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi miranda
    wat een vrolijke kaart met dit stempeltje en ja merkt ook dat er steeds minder bloggers zijn maar ik ga gewoon lekker door want het is het enigste wat mij afleiding bezorgd hihi
    groepjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kerstkaart,Miranda.Wat een ontzettend leuk plaatje.Mooie bloementoefjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi kaartje, wat prachtig ingekleurd. Ja inderdaad zoals de bovenstaande reactie, Facebook is ook heel gewild bij de kaartenmaaksters.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Miranda.Lief zoet roze kerstkaart.Vind het wel leuk om andere kleuren voor kerstkaartjes te gebruiken.En ja heb zelf ook fb gehad maar heb hem weer verwijderd en ben nu lekker terug in blogland.Alleen heb een dipje met kaarten maken.Komt eigenlijk niks uit mijn handen maaaaar dat komt wel weer.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gaaf kaartje Miranda...heel erg leuk!
    Ja dat Facebook is helemaal niks voor mij....bloggen is super gezellig
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Miranda,
    wat een enig kaartje. Dat stempeltje is inderdaad erg leuk! Ik denk dat de mensen nog wel aan het knutselen zijn, maar het bloggen niet meer doen ...jammer, indedaad. Maar wij gaan door, toch?
    lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo stil is het toch niet Miranda, je krijgt volop reacties vind ik en terecht want jij bent een van de trouwste en gezelligste blogdinnekes dus voor wat hoort wat!!!! Enige kaart is dit in dei leuke kleurtjes! Ik moet er nog best veel, zo vol als het label gaan ze echt niet worden want anders ga ik het nooit redden............'t gaat zo hard ineens!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind dat het bloggen ook terug loopt Miranda, ik mis ook wel veel dinnetjes, maar ja Face-book is makkelijker hè, even ik vind het leuk aanklikken en je bent weer klaar.
    Ik vind mijn blog nog steeds nr 1 hoor.
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, alles past weer zo mooi bij elkaar, prachtig hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een geweldig leuk kerstkaartje Miranda...prachtig ingekleurd dat schattige stempeltje en ook het papier past er weer perfect bij....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Aparte kerstkleuren, maar heel erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Aparte kerstkleuren, maar heel erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind het een prachtig kaartje ...
    Een beetje kleur brengen in de winter moet kunnen ...
    Geniet van een fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik maak ook kerstkaarten in verschillende kleuren maar blauw is toch wel een favoriet van mij. Ik moet zeggen dat ik jou variant ook erg leuk vind. Mooie warme kleur.

    groetjes en fijn weekend, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een lief kerstkaartje Miranda! Ik ben niet zo van de engeltjes, maar deze zijn wel heel schattig en prachtig gekleurd!
    En ik blijf bloggen hoor, ik vind Facebook maar niets. Maar soms moet je kiezen: knutselen of bloggen, waar bij mij werkt multitasking niet ;)
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik vind je kerstkaart weer erg mooi. Leuk plaatje.
    Ik blijf nog gewoon bloggen,vind dit veel te leuk.
    Ik probeer wel altijd een reactie te zetten,maar dat lukt niet altijd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lief kaartje en mooi ook, weer een eens wat anders als kerstkaart! Bloggen doe ik liever dan Facebooken, maar helaas heb ik de laatste tijd andere prioriteiten, mijn dochters huis gaat nu even voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Soms valt het mij ook op, dat er mensen niet meer bloggen of zelfs hun hele blog hebben weg gehaald.
    Jammer, maar het is niet anders.
    Ik ben mijn blog begonnen toen ik veel thuis was en veel tijd had, nu heb ik echt aanzienlijk minder tijd, maar blog wanneer het mij uit komt.
    Ik ga graag een rondje bloggen, das zo lekker ontspannend.
    Knutselen doe ik ook veel minder, maar als ik dan wat maak, probeer ik daar ook weer foto's van te maken en op mijn blog te zetten. Maar soms heb ik gewoon tijd te kort (ik werk momenteel 4 dagen)
    Ach......ieder heeft zo z'n eigen redenen.
    Hoe jammer we dat ook vinden, het is niet anders

    Je kaart is echt weer TE lief.
    Wat een leuke afbeelding en mooi ingekleurd.
    Echt een hele lieve, gezellige Kerst kaart.
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Miranda,
    wat een heel mooi kerstkaartje ook de kleurtjes zijn toppie
    ja soms is het moeilijk om alles bij te houden maar ik probeer mijn best te doen
    FB zegt mij niets hoor !!
    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een schattig kerstkaartje, wat een lieve engeltjes en wat heb je ze lief ingekleurd. Mooie kleur voor een kerstkaart.
    Ik ben ook wel eens op FB te vinden maar vind het niks voor onze hobby. Ik blog nu ruim een half jaar en vind de onderlingen contacten en het bekijken van andere creatie's zo leuk. Soms gaat knutselen moeizaam maar dan geniet ik gewoon van wat anderen gemaakt hebben.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Miranda,
    Een schattig kerstkaartje in lieve kleurtjes leuk gedaan. Ik vind het ook jammer dat het bloggen terug loopt. Zelf lukt het me ook niet altijd om regelmatig reacties achter te laten helaas. Maar ik blijf alles wel volgen en heb ik meer tijd dan geef ik ook reacties. Maar er mee stoppen dat doe ik niet daar vind ik het veel te leuk voor en veel gezelliger dan FB.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Zo eindelijk weer eens tijd om een blogrondje te doen. LOL. Wat een prachtige kaarten weer Miranda zo ook deze in leuke en vrolijke kleuren. Fijn weekend verder. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo, hallo ben er nog hoor, ik probeer elke week even te bloggen en zit tot middernacht reacties te geven maar haal dan niet iedereen helaas.
    Ik krijg ook minder reacties hoor maar ik vind bloggen nog steeds gezelliger dan fb.
    Nu al twee weken niet gefreubeld helaas, rapporten en nog een paar weken gesprekken voor 31 kids en huisbezoeken daar gaat tijd in zitten maar ook dat is best gezellig.
    Ik zou bijna je kaart vergeten, ik vind hem prachtig in de niet traditionele kerstkleurtjes!
    De stempel is inderdaad zo lief!
    Fijne freubel zondag, het is er weer voor!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een lieverd Miranda :-)

    Lieve groet, Petra L

    Ps: ik zag dat ik nog geen volger van je was en ben dat nu direct geworden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen