vrijdag 15 mei 2015

Hoera... / Hooray...

Hallo lieve mensen, het is alweer de 15de van de maand mei en dan is het tijd voor de reminderkaart bij de Egel. De challenge was: "gebruik letters en/of cijfers " en het liefst willen we dat ze natuurlijk prominent aanwezig zijn. ;p. Deze vrolijke kaart heb ik ter inspiratie gemaakt.....

Hello dear people, we are half way the month of May so I have a remindercard for you. The challenge at De Egel is to "use numbers and/or letters" and we prefer them big ;p
Het zijn wat fellere kleuren dan ik doorgaans gebruik maar ik vond het papierblok zo lekker fris van kleur dat de inspiratie vanzelf kwam.
Basis is een witte vierkante dubbele kaart, daarop dp met streepjes gebruikt. Tussen deze twee lagen zitten de nieuwe "tiny words" van Joy. Ik was meteen weg van deze stans en hij viel zo in mijn mandje. Behalve de woorden die je hier ziet zitten er ook nog "feestje" en "schatje" bij. Gaaf toch?

I've used some bolder colours then I usually do but it made the card extra festive I think...
De ovale stans uit wit gestanst en met de hand de vorm iets groter uit paars geknipt. Het grote woord "hoera" uit stippeltjes dp gestanst én uit paars en een beetje verspringend opgeplakt. Een vrolijk gele ballon en een muziekbalk maken het kaartje extra feestelijk....
Tussen de bloemen de sierlijke stukjes/takjes gebruikt die bij de ovale stans zitten. Ik vind het zelf een kaartje om blij van te worden geworden....en jullie?

If you want to participate, you have until the end of the month...good luck.
Greetings Miranda

Doe gezellig mee bij De Egel-meichallenge en maak kans op een mooie prijs. Je hebt nog tot het eind van deze maand. Succes vast....
Lieve groetjes Miranda

*dp-craftsensations-Action,    *ballon-Marianne Design-pp1401,    *hoera-Joy-6002/0297,    *kleine woordjes-tiny words-Joy-6002/0442,    *ovaal met takjes-Joy- 6002/0258,     *notenbalk-memory box

35 opmerkingen:

  1. Muzikaal en feestelijk met het leuke gestreepte achtergrondje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je van zo'n vrolijk kaartje niet blij wordt! Ik vind de Hoera met stipjes echt de max!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje! Dat die stansjes zomaar in je mandje vielen....rare stansjes..hahaha. Ze zijn geweldig. Ik denk dat ik ze ook op zoek en eens kijken of ze er bij mij ook in vallen.
    Dank je wel voor je mooie voorbeeld kaart, ga zeker nog proberen mee te doen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie leuk en vrolijk! Prachtig gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaart Miranda!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Miranda. Heel leuk die streepjes achtergrond, je zou met dit kaartje kunnen meedoen met de spots and/or stripes challenge bij Buckwells.
    Groetjes,
    Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Miranda het is weer een toppie kaartje ... De vrolijke kleurtjes passen perfect hierbij en wat zijn de lettertjes prachtig ! Ik denk dat ik ook weer mijn hobbykamer ga induiken en ... ik heb er heel veel zin in ....
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is leuk geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en vrolijke kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda,
    mooie, vrolijke kaart, leuk zijn die nieuwe stansjes, ik heb ze ook besteld (bij de Egel) hoop ze morgen te ontvangen..
    Leuk papier heb je gebruikt, ziet er top uit!
    Liefs Ans,
    p.s. ligt Ziva nog te zonnen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi vrolijk kaartje Miranda
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heerlijk vrolijk kaartje Miranda! En de stansjes zijn inderdaad erg leuk, weer iets voor mijn lijst(je) :)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die "Tiny words" zijn enig Miranda! En daar werd je zo vrolijk van dat je meteen ook zin had in een vrolijk kleurig kaartje! En daar worden wij dan weer vrolijk van, hihi. Mooi hoor!!!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Miranda,
    deze is ook erg leuk! En die felle kleurtjes zijn toch heerlijk zo met de zomer in het vooruitzicht! Ik he de stansjes ook gezien en getwijfeld of ik ze zou kopen van de bon die ik had. Niet gedaan, maar ze blijven wel op mijn verlanglijstje staan....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi miranda, beautiful bright colours on your card design, great die cuts and layout.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, vrolijk en feestelijk!! Súper leuk kaartje!
    Ik vind je woord-stansjes geweldig!!
    Fijn weekeinde, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke, feestelijke, muzikale kaart!
    Ik krijg hier wel inspiratie van hoor!
    de letters zijn wel duidelijk aanwezig en past perfect bij de hele uitstraling!
    Top gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Miranda het is weer een topkaartje .
    De vrolijke kleurtjes passen perfect !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekker fleurige kaart zo met die leuke kleurtjes
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke vrolijke kaart en de stansjes zijn inderdaad heel schattig!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miranda,vrolijk kaartje is het.Mooi zijn de kleine woordjes.Een hele mooie zomerse kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker vrolijk kaartje! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Miranda,

    Wat een leuke,feestelijke kaart. Mooi bloementoefje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke, kleurrijke felicitatiekaart! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Miranda! Oh this is absolutely FABULOUS! I so love the happy colors on here .. enough to make anyone feel cheery and smile! And I love how you've used all those beautiful die cuts too!!!

    Hope you're having a lovely weekend!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een vrolijke kaart Miranda. Mooi met al die kleurtjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een vrolijke kaart zeg, heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Miranda
    Wat een supervrolijke kaart is dit met al die knalkleurtjes en wat zijn die kleine woordjes en kusjes leuk, die had ik nog nergens gezien......zouden die ook in zomaar in mijn mandje kunnen vallen LOL.
    Een fijne zondag nog, liefs Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kleurrijke vrolijke kaart zeg, hele mooie stansen die had ik nog niet eerder ergens gezien, super fijne week liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een heerlijke, vrolijke kaart. De kleine woordjes zijn wel heel erg leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze gave kaart springt haast van vrolijkheid van mijn schermpje af...zelfs nu bijna midden in de nacht...haha.
    Erg mooi gedaan die leuke streepjes op de achtergrond, de gave notenbalk( waar heb je die vandaan?) en het mooie woord...3 in 1 da's nog eens een leuke aankoop!
    Heerlijk hè de lente...en die geuren die nu in je tuin hangen heeeerlijk genieten!
    Fijne creatieve week!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Erg leuk en vrolijk! Prachtig gemaakt! En inderdaad schitterende mallen.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke, vrolijk en mooie kaart heb je gemaakt.
    Mooie stansje ook, ik had ze nog niet eerder gezien.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen