woensdag 12 september 2012

waardeer het kleine/appreciate the little things

Hoi,hoi allemaal,vandaag weer eens tijd om een kaartje te plaatsen.De vakantiewas is weg en de eerste werkdagen thuis en buitenhuis zitten er weer op.Het schemert al weer wat vroeger en het is weer heerlijk om lekker met knutselspullen aan te rommelen.

Hello everybody,today I found the time to place a card.The first workday's after my vacation are past.The day is getting shorter and it's nice to play with my craftthings.
Tilda schuilt hier ook al voor de regen en heeft haar herfsttrui ook al uit de kast gehaald.

Tilda is hiding from the rain under a big leaf and she is wearing her autumnsweater already.

En vooral in deze tijd is het zaak om de kleine dingen te waarderen(vooral als ik tijdens de verkiezingsdebatten naar de "hoge heren"zit te luisteren.Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond,lieve groetjes Miranda

And it's always good to appreciate the little things,have a nice evening,greetings Miranda

*stempel-Magnolia,     *Derwent kleurpotloden,     *dessinpapier-K&company,
*bloemetjes-Prima en markt  *swirl-Cricut       *hekje-Martha Stewart randpons

27 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje,de herfst heeft ook veel voordelen en eentje daarvan vind ik de gezellige avonden:)
    Liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda
    Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt .
    Tja het lijkt nu inderdaad wel herfst als ik naar buiten kijk.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,

    leuk zeg!! En je hebt helemaal gelijk! Altijd het kleine waarderen. En het willen zien, natuurlijk.
    Ja de avonden worden langer en kouder en dan is het heerlijk knutselen...
    Wat een lieve bloemetjes zijn dat, voor het label!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Miranda, lief hoor, die schuilende Tilda, Magnolia heeft voor iedere gelegenheid wel een stempel, knap hoor. Schattig ook dat kleine bloementoefje, het zijn de kleinde dingen he? heel leuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Miranda en je tekst helemaal super, zo is het maar net. Het is weer een toppertje. En sorry dat jij nu met het liedje in je hoofd zit, ik denk dat je bedoelt Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk ben ik nooit ..... oeps nu kom je er helemaal niet meer van af (lol)
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldige kaart en helemaal waar Miranda, pluk de dag, geniet van het leven en tevreden zijn!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We kruipen inderdaad stilletjes in de herfst, dus dit kaartje past er perfect bij! Mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, je bent het nie verleerd in je vakantie in ieder geval.
    Het ziet er allemaal weer heel leuk uit.
    Mooi gedaan.
    Herfst! Heb vandaag al een klein stukje tuin herfstklaar moeten maken, de bloemen waren uitgebloeid en er zat meeldauw op de blaadjes :-(
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda

    Wat een mooie tekst op je prachtige kaartje, en blij zijn met de kleine dingen die op je pad komen.......dat is pas genieten.

    Liefs danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi miranda
    toch heerlijk om met dit weer te freubelen en zo leuke en lieve kaart te kunnen maken!
    en wat die hoge heren betreft daar heb ik geen hoge hoed voor op:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Miranda ,ik zit ook te kijken naar de verkiezingsuitslagen ik denk dat het weer niks wordt alles is een puinhoop ,ik denk dat we binnenkort weer gaan stemmen,denk je ook niet>
    Laat ik het maar over je kaart hebben,mooi gekleurd en leuk papier heb je gebruikt, mooie details kortom een super kaartje
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is prachtig geworden, al heb ik aan de herfst nog niet zoveel zin.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja van de verkiezingen word je weer helemaal vrolijk..dan maar jouw kaart hoor.Gaaf geworden met mooie details.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk kaartje Miranda, De herfst is helemaal mijn seizoen, dus ik zit de komende tijd goed.
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tis een lieffie, Miranda. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De herfsttrui kan vandaag inderdaad ook al aan. Tilda zal zo geen kou lijden. Je kaart is heel erg mooi gemaakt in mooie kleuren! Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart in lieve kleurtjes.
    Fijne avond,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En zo is 't maar net Miranda, het zijn juist die kleine dingetjes die het leven jus geven! Vind je kaart schattig geworden, die truitjes mogen inderdaad alweer uit de kast, helaas, misschien zondag weer wat zon? Liefs, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig je kaartje, de bloemetjes vind ik zo mooi!
    Volgens mij denk jij hetzelfde over de verkiezingen haha we zullen zien of het dit keer beter lukt maar volgens mij heb je meer aan "boerenverstand".
    Het is me eindelijk gelukt om je blog aan mijn zijlijn blogs die ik volg toe te voegen dus ik kan je voortaan wat beter volgen.
    Ben wel wat trager de laatste tijd maar de bedoeling is goed.
    Fijn weekend, lieve groet
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig papier heb je gebruikt Miranda! Een geweldig lieve kaart! En de tekst is een waarheid als een koe.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuke kaart! Ik zie veel mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuke kaart, en wat knap met die label zo!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen