woensdag 1 augustus 2012

een bootje en een coctail/a boat and a coctail

Hoi,allemaal,ik heb net hartelijk zitten lachen om jullie reacties over mijn "lintjesberg",blij dat jullie de verzamelwoede toch allemaal wel herkennen,haha.Van de week heb ik jullie een kaart laten zien waarvan ik vertelde dat het kleurtjes waren die ik niet snel gebruikte.Diezelfde middag heb ik  deze snelle mannenkaart ook gemaakt met die kleurtjes(ik was toch bezig),

Hi everybody,I made this quick card for men with the same colours I used last time(which I don't use often)
deze is met flits genomen en deze zonder flits,
het licht is bij geen van beiden optimaal maar beter lukte niet.Hier binnen is het ondertussen flink benauwd en buiten regent het,ik maak voor mezelf maar eens een lekkere mojito(bruine rietsuiker in een glas,verse muntblaadjes erop,suikersiroop erbij, een paar schijfjes limoen ,crushen met vijzel,Bacardi en bruisend water en ijsklontjes toevoegen,mmm)drinken door een rietje...

en je hebt je fruitdrankje weer binnen,geniet ze,fijne avond weer en tot blogs!groetjes Miranda

Inside my house it's very hot while outside the rain is falling so I made myself a cold mojito-coctail,mmm,have a nice evening,bye!!!Greetings Miranda

*Papicolor-anjerwit,  *Bazzil-okergeel,  *Marianne Design-touw,
*Distressinkt-Wild Honey,Fired Brick,   *stempels-Ladybug Crafts Ink,boekenvoordeel-Maritiem,
*eyelets, *Crop-a-dile, *bootcharm

13 opmerkingen:

  1. heb je die kaart zo gestempeld of is dat papier, vind her wel grappig al kan ik niet ontdekken wat het is...schelpen, chasewnoten of...maar je kaartje is leuk en je drankje klinkt erg lekker..Knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Peet,hij is gestempeld met de maritieme stempel en de twee kleuren distressinkt,het zijn schelpen maar idd een cashewnoot zie ik er ook wel in ,hihi.

      Verwijderen
  2. En dit herken ik ook weer Miranda, je maakt foto's maar het licht wil nou nooit eens meewerken hahahah, flauw hoor. Je kaart is weer mooi geworden en ik zou inderdaad ook niet zo gauw iets met geel doen, en als je het dan eenmaal doet is het resultaat weer helemaal leuk. En je drankje ziet er superlekker uit, ik zit nu aan een rood wijntje, ook lekker.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda, volgens mij heb je design papier gebruikt, leuke kaart ook al was het een snelle en dat drankje........, ja zo lust ik er nog wel een paar haha , die rum doet 't hem, groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi miranda
    jij zegt een snelle kaart maar vind deze wel zeer geslaagd,zo ook je drankje ziet er smakelijk uit,lijkt mij ook wel lekker met warm weer:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, simpel maar heel mooi!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig hoe je die kaart hebt bestempeld Miranda, vind 'm super geworden en dat drankje, bel de volgende keer even, kom ik er graag ééntje met je delen, ha ha ha!! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je Mojito zou ik wel eens willen proberen !!!
    En je kaart is leuk geworden.
    En dan die lintjes hieronder...!
    Zo was het ook eens bij mij, maar ik doe ze nu steeds in heel kleine gripzakjes en die hang ik per kleur aan een sluitring en bewaar ze in een la. Werkt ook wel goed. Jouw oplossing is ook goed gevonden!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart hoor Miranda. Kan heel goed voor een man. Soms best wel leuk om van die snel klaar kaarten te kunnen maken vind je niet? hehe

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leukekaart, Miranda en je cocktail klinkt heerlijk. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yummie! Die klinkt heel lekker! Je kaartje is ook erg leuk!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke kaart heb je gemaakt ik had ook al problemen met het licht ..te veel of te donker..
    fijn weekend,Lean

    BeantwoordenVerwijderen