Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op de kerstkaart van afgelopen week.
Vandaag schiet ik meteen weer door naar zomerstand want we blijven genieten van het heerlijke zomerweer ;P
Wederom allemaal spulletjes uit het pakketje van de Action (zie hier ). Eerst zelf de witte basiskaart en het roze cardstock gesneden. Het zwart gestippelde papier was A4 formaat met in de hoek de tekst "Happy". Zó uitgesneden dat het op de kaart past.
Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today another lazy summercard. I think the card speaks for itself.....:)
Een randje geborduurd en de letters wat bijgetekend. De tekst "have a.....day" zijn gestempeld, uitgeknipt en stippeltjes omheen gezet. Bij het woord Happy geplakt.
Het plaatje uitgeknipt en iets verhoogd opgeplakt en wat glossy accents op de oogjes van de uil.
Drie roze glittersteentjes en klaar was Miranda :)
Thanks for dropping by, have a nice day, see you in blogtime.
Greetings Miranda
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
Ik link deze kaart bij Carlin's kaartenparadijs. Een nieuw challengeblog met dit keer: "alles mag".
*https://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2018/07/challenge-1-juli-augustus.html
zaterdag 14 juli 2018
donderdag 12 juli 2018
Nostalgische kerst.../ Nostalgic Christmas...
Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn haakwerk. Deze zomer komt de shawl zeker af hoor :P
Vandaag weer eens een kerstkaart die ik link bij https://52weekstochristmas.blogspot.com/.
Hello dear people, thank you for your nice comments about my crochet work. I will finish it this summer definitely ;P.
Today a Christmascard to link at https://52weekstochristmas.blogspot.com/.
Het design-papier van Graphic 45 is van een blok uit 2009. Er lagen nog steeds restjes te wachten om op te maken. Ook het plaatje is van deze serie.
De basiskaart gesneden van donkerrood cardstock van Papicolor. Daarop designpapier geplakt.
Some older stash from Graphic 45 (2009) .
Ook de mooie ovalen stans ( Joy) is al wat ouder maar blijft mooi..vind ik. De poinsettia-stans is een nieuwe van Joy, ik vond het formaat en de kleine sprietjes zo leuk. De blaadjes zijn bewerkt met de brushpen clear van Wink of Stella. Een rolletje muziekpapier gedraaid en een kerstbal in stervorm (Craft-Emotions) uit goud karton gestanst. "Oud gemaakt" met zwarte stazon inkt.
The oval is an older die too but still so beautiful (I think). The poinsettia's are covered with ultrafine glitter (brush "Wink of Stella). I rolled up some music-paper and diecut a star-bauble from gold cardstock. I gave this an old look with Stazon ink.
De tekst is op een banner-stempel geplaatst en uitgeknipt. Het mooie hoekje is van Cheerylynn en de borderrand weer van Joy.
Hier en daar met een goudkleurige marker en correctievloeistof wat accentjes aangebracht.
The text is a stamp cut out by hand. The corner is from Cheerylynn and the border from Joy. With a gold markerpen and some correction-fluid some accents are made.
Thank you for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda
Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
*https://52weekstochristmas.blogspot.com/
*dp-Graphic 45-Christmas past collection, *ovaal-Joy-6002/0304, *hoekje-lace corner B165-Cheerylynndesigns,
*poinsettia-Joy/Noor-6002/1048, *border-Joy/Noor-6002/0986, *kerstbal(stervorm)-CraftEmotions-115633/0177
*tekststempel/banner-Yvonne Creations-YCCS10035
Vandaag weer eens een kerstkaart die ik link bij https://52weekstochristmas.blogspot.com/.
Hello dear people, thank you for your nice comments about my crochet work. I will finish it this summer definitely ;P.
Today a Christmascard to link at https://52weekstochristmas.blogspot.com/.
Het design-papier van Graphic 45 is van een blok uit 2009. Er lagen nog steeds restjes te wachten om op te maken. Ook het plaatje is van deze serie.
De basiskaart gesneden van donkerrood cardstock van Papicolor. Daarop designpapier geplakt.
Some older stash from Graphic 45 (2009) .
Ook de mooie ovalen stans ( Joy) is al wat ouder maar blijft mooi..vind ik. De poinsettia-stans is een nieuwe van Joy, ik vond het formaat en de kleine sprietjes zo leuk. De blaadjes zijn bewerkt met de brushpen clear van Wink of Stella. Een rolletje muziekpapier gedraaid en een kerstbal in stervorm (Craft-Emotions) uit goud karton gestanst. "Oud gemaakt" met zwarte stazon inkt.
The oval is an older die too but still so beautiful (I think). The poinsettia's are covered with ultrafine glitter (brush "Wink of Stella). I rolled up some music-paper and diecut a star-bauble from gold cardstock. I gave this an old look with Stazon ink.
De tekst is op een banner-stempel geplaatst en uitgeknipt. Het mooie hoekje is van Cheerylynn en de borderrand weer van Joy.
Hier en daar met een goudkleurige marker en correctievloeistof wat accentjes aangebracht.
The text is a stamp cut out by hand. The corner is from Cheerylynn and the border from Joy. With a gold markerpen and some correction-fluid some accents are made.
Thank you for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda
Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
*https://52weekstochristmas.blogspot.com/
*dp-Graphic 45-Christmas past collection, *ovaal-Joy-6002/0304, *hoekje-lace corner B165-Cheerylynndesigns,
*poinsettia-Joy/Noor-6002/1048, *border-Joy/Noor-6002/0986, *kerstbal(stervorm)-CraftEmotions-115633/0177
*tekststempel/banner-Yvonne Creations-YCCS10035
woensdag 11 juli 2018
Haakwerk in uitvoering.../ Crochetwork in progress...
Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige "luie post". Ik heb ze weer met veel plezier zitten lezen. Angélique vroeg of ik mijn haakwerk nog wilde showen...bij deze ;P
Het is de shawl/omslagdoek waar ik vorige zomer aan begon. Ik haak niet zo vaak en soms blijft bij mij dit dus liggen omdat ik weet dat ik het in de winter toch niet aan doe..LOL
Nu is hij bijna klaar, alleen nog een stuk lila, dat kun je aan het garen zien dat er nog ligt.
Even wat close-ups......
Het is erg mooi verloopgaren in zachte pasteltintjes...
Het garen bestaat uit vier hele dunne draadjes en is met de hand opgerold en aan elkaar geknoopt. Het kleurverloop is zo subtiel omdat er eerst één draad in de volgende kleur aangehecht is, later volgt twee etc....
Het patroon is van Katia "spring rainbow" en het garen van Made by Jessy (wolbobble).
Dat was het voor vandaag, weer eens wat anders ;P
Lieve groetjes Miranda
Het is de shawl/omslagdoek waar ik vorige zomer aan begon. Ik haak niet zo vaak en soms blijft bij mij dit dus liggen omdat ik weet dat ik het in de winter toch niet aan doe..LOL
Nu is hij bijna klaar, alleen nog een stuk lila, dat kun je aan het garen zien dat er nog ligt.
Even wat close-ups......
Het is erg mooi verloopgaren in zachte pasteltintjes...
Het garen bestaat uit vier hele dunne draadjes en is met de hand opgerold en aan elkaar geknoopt. Het kleurverloop is zo subtiel omdat er eerst één draad in de volgende kleur aangehecht is, later volgt twee etc....
Het patroon is van Katia "spring rainbow" en het garen van Made by Jessy (wolbobble).
Dat was het voor vandaag, weer eens wat anders ;P
Lieve groetjes Miranda
maandag 9 juli 2018
Luie zomerkaart.../ Lazy summercard (1)...
Hallo lieve allemaal, na een heerlijke week vakantie in Picardie (Frankrijk) zijn we gisteravond weer thuis gekomen. Ik had nog geen zin om naar huis te gaan maar helaas... Nu hebben we nog een week thuis vakantie en luieren we gewoon verder ;P
Hello dear people, I'm back from a lovely holiday in Picardie (France). We stayed there for a week and had a great time. With summer in my head I made this simple card (lazy uhm...).
Vóór de vakantie had ik bij de Action een papierpakket van Decotime gekocht voor € 1,49 !!! met allemaal zomerse papiertjes, labeltjes, veertjes, lintjes en stickers erin. Dat leek me ideaal om gezellige zomerse kaarten mee te maken.
Dit is nummer 1......
uit groen cardstock de blaadjes (Joy) gestanst en be-inkt. Sequins toegevoegd en gouddraad achter het plaatje....
I diecut two leaves and all the other stuff is from a local store called Action and there it's always action..LOL. I used some gold thread and sequins for some sparkle...
De rest komt uit het pakketje.
Ik zag net dat ik in de top 3(4) sta bij de liftchallenge met deze kaart.....
With this card I made the top 3 at the liftchallengeblog...so proud :)
hardstikke leuk vind ik dat.
Ziva was mee op vakantie en ze heeft net zo genoten als wij. Even een korte foto-impressie...
Ziva came with us on the holiday, here some photo's I want to share :)
Het huisje. We zaten aan Lac D'Ailette, een prachtig meer.
Our cabin at the lake: "Lac D'Ailette", a beautiful lake.
We zijn naar Laon geweest, een mooie oude stad op de berg.
This is at Laon, an old city on top of a hill.
Ziva wilde ook zien waar we allemaal naar aan het kijken waren...LOL.
Ziva wanted to see where we are looking at...LOL.
De imposante Cathedrale Notre Dame in Laon met ook een imposante binnenkant...
The Cathedrale Notre Dame in Laon.....
Hele mooie arcen.....
Gelukkig houden Tim en ik er allebei van om ook de omgeving en gebouwen te bezoeken.
Fortunately my husband and I both love to visit old buildings/cities and love to walk in nature.
"Onze achtertuin", dit is aan een uitloper van het meer. Jammer genoeg door de grote aanhoudende droogte en warmte stond het water érg laag. Normaal staat het helemaal tot aan het riet en zie je niets van de zijkanten.
"Our backyard", at a sprout from the river. The water was very low because the hot weather and dryness from the past period.
We hebben voornamelijk gelezen, gewandeld, gezwommen en ik heb nog zitten haken en puzzelen...záálig.
We spend our days reading, walking, swimming and I did some crochet and crosswords...lóóóve it.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you you at blogtime.
Greetings Miranda
Dat was het even voor vandaag, dank je wel voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
Hello dear people, I'm back from a lovely holiday in Picardie (France). We stayed there for a week and had a great time. With summer in my head I made this simple card (lazy uhm...).
Vóór de vakantie had ik bij de Action een papierpakket van Decotime gekocht voor € 1,49 !!! met allemaal zomerse papiertjes, labeltjes, veertjes, lintjes en stickers erin. Dat leek me ideaal om gezellige zomerse kaarten mee te maken.
Dit is nummer 1......
uit groen cardstock de blaadjes (Joy) gestanst en be-inkt. Sequins toegevoegd en gouddraad achter het plaatje....
I diecut two leaves and all the other stuff is from a local store called Action and there it's always action..LOL. I used some gold thread and sequins for some sparkle...
De rest komt uit het pakketje.
Ik zag net dat ik in de top 3(4) sta bij de liftchallenge met deze kaart.....
With this card I made the top 3 at the liftchallengeblog...so proud :)
hardstikke leuk vind ik dat.
Ziva was mee op vakantie en ze heeft net zo genoten als wij. Even een korte foto-impressie...
Ziva came with us on the holiday, here some photo's I want to share :)
Het huisje. We zaten aan Lac D'Ailette, een prachtig meer.
Our cabin at the lake: "Lac D'Ailette", a beautiful lake.
We zijn naar Laon geweest, een mooie oude stad op de berg.
This is at Laon, an old city on top of a hill.
Ziva wilde ook zien waar we allemaal naar aan het kijken waren...LOL.
Ziva wanted to see where we are looking at...LOL.
De imposante Cathedrale Notre Dame in Laon met ook een imposante binnenkant...
The Cathedrale Notre Dame in Laon.....
Hele mooie arcen.....
Gelukkig houden Tim en ik er allebei van om ook de omgeving en gebouwen te bezoeken.
Fortunately my husband and I both love to visit old buildings/cities and love to walk in nature.
"Onze achtertuin", dit is aan een uitloper van het meer. Jammer genoeg door de grote aanhoudende droogte en warmte stond het water érg laag. Normaal staat het helemaal tot aan het riet en zie je niets van de zijkanten.
"Our backyard", at a sprout from the river. The water was very low because the hot weather and dryness from the past period.
We hebben voornamelijk gelezen, gewandeld, gezwommen en ik heb nog zitten haken en puzzelen...záálig.
We spend our days reading, walking, swimming and I did some crochet and crosswords...lóóóve it.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you you at blogtime.
Greetings Miranda
Dat was het even voor vandaag, dank je wel voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
donderdag 5 juli 2018
Komt wel goed schatje.../ Everything will be ok....
Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, zo leuk om te lezen.
Vandaag is het weer de vijfde van de maand en dus tijd voor een nieuwe challenge bij De Egel.
Deze keer is het weer een challenge mét sketch en we willen dat je een doily gebruikt. Dat kan een stans zijn maar ook zo'n taartkleedje.
Ik heb een mini-doily gebruikt......
Vrij eenvoudig deze keer maar ik ben niet zo goed met sketches, ik verzin liever de indeling zelf. Ik vind het altijd heel knap dat ik bij sommige mensen de sketch heel goed kan herkennen terwijl ze er toch een "eigen" kaart van weten te maken. Dat kan ik niet :(
Het afdrukje is van Lilly of the Valley. Er zat een keer een stapeltje van dit soort printjes gratis bij een Engels magazine en ik vond dit zo'n dotje.
Ingekleurd met procolour potloden van Derwent, achtergrond met chalk gedaan en gestanst met een stans van MFT. Achter het afdrukje de mini-doily, ook uit Engeland.
De tekststempel vond ik hier wel leuk bij. De rand is een borderpons van Martha Stewart. Wat parelkoord en strass om het af te maken.
Voor de mooie kaarten van mijn teamgenootjes, de sketch én de te winnen prijs kun je een kijkje nemen op http://de-egel.blogspot.com/.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag(en) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
*dessin-papier-CraftEmotions, *tekststempel-Joy 6410/0010, *Derwent procolour potloden
Vandaag is het weer de vijfde van de maand en dus tijd voor een nieuwe challenge bij De Egel.
Deze keer is het weer een challenge mét sketch en we willen dat je een doily gebruikt. Dat kan een stans zijn maar ook zo'n taartkleedje.
Ik heb een mini-doily gebruikt......
Vrij eenvoudig deze keer maar ik ben niet zo goed met sketches, ik verzin liever de indeling zelf. Ik vind het altijd heel knap dat ik bij sommige mensen de sketch heel goed kan herkennen terwijl ze er toch een "eigen" kaart van weten te maken. Dat kan ik niet :(
Het afdrukje is van Lilly of the Valley. Er zat een keer een stapeltje van dit soort printjes gratis bij een Engels magazine en ik vond dit zo'n dotje.
Ingekleurd met procolour potloden van Derwent, achtergrond met chalk gedaan en gestanst met een stans van MFT. Achter het afdrukje de mini-doily, ook uit Engeland.
De tekststempel vond ik hier wel leuk bij. De rand is een borderpons van Martha Stewart. Wat parelkoord en strass om het af te maken.
Voor de mooie kaarten van mijn teamgenootjes, de sketch én de te winnen prijs kun je een kijkje nemen op http://de-egel.blogspot.com/.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag(en) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
*dessin-papier-CraftEmotions, *tekststempel-Joy 6410/0010, *Derwent procolour potloden
zondag 1 juli 2018
Lieve groetjes (vanaf het strand)....../Greetings from the beach.....
Hallo lieve mensen, hier wordt volop genoten van het mooie zomerweer en het feit dat dit weekend beide dochters thuis zijn. Voor het eerst sinds kerst met z'n viertjes aan het ontbijt, gouden momenten :). Daar genieten Tim en ik met volle teugen van en kunnen we weer even op vooruit.
Beide gaan nu op vakantie en ik hoop dat ze net zo veel plezier gaan hebben als de mensen op mijn kaart......
Hello dear people, the sun is shining so I have a summercard for you.....
De vorm van de kaart is gemaakt met een stans van Studio Light. De basis is kraftkarton.
Daarop lichtblauw en het mooie designpapier van Pion Design. Die laatste heb ik voorzien van kleine stiksteekjes met de hand.
The shape of the card is made with a die from studio Light. Base is kraft. Light blue cardstock and designpaper from Pion Design on top.The designpaper is stitched by hand.
Het lieve plaatje van Pion met de hand uitgesneden en dubbel gemat op kraft en lichtblauw karton. De randjes lichtjes beinkt. Op de golven wat glitterlijm om de sprankeling van het water weer te geven :)
De schelpen uitgeknipt uit designpapier en 3d opgeplakt.
Some glitterglue on the waves as a little water sparkling. The seashells are cut by hand and glued in 3d.
De stans "Groetjes" in combinatie met de stempel "lieve" gebruikt. De stans van de strandstoel/parasol is van Joy. Deze meerdere keren gestanst en op elkaar geplakt. Ook hier wat kleine uitgeknipte schelpjes verwerkt.
I uesed a die from a beach chair and the word-die "greetings" in Dutch.
Ook nog twee "postzegels" uit het designpapier geknipt en er een poststempel opgezet.
Ik vind dit zo'n lief plaatje, de kaart staat nog even hier op de kast hoor..LOL
Also two cut "poststamps" wich I stamped with a postmark stamp.
Thanks for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda
Dank je voor je bezoekje, fijne dag(en) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
*stans Studio Light-memories summer-stencilms91, *designpapier-Pion Design-seaside stories, *stoel-Joy-beach chair 6002/0676, *"groetjes"-KJ1712-Karin Joan-Marianne Design, *poststempel-Marianne Design-CS0879, *glitterlijm, borduurgaren, distressinkt
Beide gaan nu op vakantie en ik hoop dat ze net zo veel plezier gaan hebben als de mensen op mijn kaart......
Hello dear people, the sun is shining so I have a summercard for you.....
De vorm van de kaart is gemaakt met een stans van Studio Light. De basis is kraftkarton.
Daarop lichtblauw en het mooie designpapier van Pion Design. Die laatste heb ik voorzien van kleine stiksteekjes met de hand.
The shape of the card is made with a die from studio Light. Base is kraft. Light blue cardstock and designpaper from Pion Design on top.The designpaper is stitched by hand.
Het lieve plaatje van Pion met de hand uitgesneden en dubbel gemat op kraft en lichtblauw karton. De randjes lichtjes beinkt. Op de golven wat glitterlijm om de sprankeling van het water weer te geven :)
De schelpen uitgeknipt uit designpapier en 3d opgeplakt.
Some glitterglue on the waves as a little water sparkling. The seashells are cut by hand and glued in 3d.
De stans "Groetjes" in combinatie met de stempel "lieve" gebruikt. De stans van de strandstoel/parasol is van Joy. Deze meerdere keren gestanst en op elkaar geplakt. Ook hier wat kleine uitgeknipte schelpjes verwerkt.
I uesed a die from a beach chair and the word-die "greetings" in Dutch.
Ook nog twee "postzegels" uit het designpapier geknipt en er een poststempel opgezet.
Ik vind dit zo'n lief plaatje, de kaart staat nog even hier op de kast hoor..LOL
Also two cut "poststamps" wich I stamped with a postmark stamp.
Thanks for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda
Dank je voor je bezoekje, fijne dag(en) en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
donderdag 28 juni 2018
Jubileum 25 jaar getrouwd.../ 25 years married....
Hallo lieve allemaal, wat is het toch een mooi weer steeds vinden jullie niet? Het lijkt wel of we in een zuidelijk land zitten. Alleen is de grond hier zo droog en de plassen staan zo laag dat het gevaarlijk voor de vissen begint te worden. Vandaag lijkt heel heet te worden dus ik blijf lekker binnen, daar is het koeler :)
Vandaag een kaart die ik als gastdesigner voor het Marianne Design Challengeblog mocht maken:
Hello dear people, it's hot and sunny here in the Netherlands. Nature is very dry and today seems to be another hot one.
This card is made by me as a guest-designer card for Marianne Design Challengeblog:
Er wordt voor de challenge 205 een jubileumkaart voor een huwelijk gevraagd.
Mijn nichtje is binnenkort 25 jaar getrouwd en zij houdt van lila dus de keus was snel gemaakt....
Het mooie frame is (als stans) eigenlijk met waterplantjes gecombineerd maar ik vind het zo sierlijk dat ik het voor meerdere doeleinden geschikt vind.
A festive card for a wedding-anniversari was asked. Soon my niece is married for 25 years and she loves lilac so this one is for her...
De champagne mag natuurlijk niet ontbreken en een bos bloemen maakt het extra feestelijk. De kleine zilveren puntjes en "bubbeltjes" komen van stickervellen (van vroeger ;P).
Gefeliciteerd op een los label gestempeld en achter de champagne geschoven.
Champaign and flowers for the couple.....
Het middelste kader twee keer gestanst en iets verschoven op elkaar geplakt. Afgewerkt met zilveren puntjes en kleine bloemetjes.
The middle frame is diecut twice and glued a little twisted/moved on eachother. The little silver accents are from stickersheets.
Thank you for dropping by and see you in blogtime.
Greetings Miranda
Deze kaart link ik ook bij Knutsels en Kadootjes die hun 5-jarig bestaan vieren.
Dank je wel voor je bezoekje en tot blogs. Het is hier (en in blogland) wel wat rustiger maar dat komt omdat ik in de "zomerstand" sta...lezen, wandelen, etc. Vitamine D opdoen hihi en waarschijnlijk zijn er zo meer mensen ;P
Geniet ze (op wat voor manier dan ook)!
Lieve groetjes Miranda
*http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2018/06/hoera-feest-proost-knutsels-en.html (20 juli)
*Frame-Creatables LR0470, *boeket-Creatables LR0505, *champagne-Creatables LR0504, *gefeliciteerd-clear stamp CS0855 (alles Marianne Design)
Vandaag een kaart die ik als gastdesigner voor het Marianne Design Challengeblog mocht maken:
Hello dear people, it's hot and sunny here in the Netherlands. Nature is very dry and today seems to be another hot one.
This card is made by me as a guest-designer card for Marianne Design Challengeblog:
Er wordt voor de challenge 205 een jubileumkaart voor een huwelijk gevraagd.
Mijn nichtje is binnenkort 25 jaar getrouwd en zij houdt van lila dus de keus was snel gemaakt....
Het mooie frame is (als stans) eigenlijk met waterplantjes gecombineerd maar ik vind het zo sierlijk dat ik het voor meerdere doeleinden geschikt vind.
A festive card for a wedding-anniversari was asked. Soon my niece is married for 25 years and she loves lilac so this one is for her...
De champagne mag natuurlijk niet ontbreken en een bos bloemen maakt het extra feestelijk. De kleine zilveren puntjes en "bubbeltjes" komen van stickervellen (van vroeger ;P).
Gefeliciteerd op een los label gestempeld en achter de champagne geschoven.
Champaign and flowers for the couple.....
Het middelste kader twee keer gestanst en iets verschoven op elkaar geplakt. Afgewerkt met zilveren puntjes en kleine bloemetjes.
The middle frame is diecut twice and glued a little twisted/moved on eachother. The little silver accents are from stickersheets.
Thank you for dropping by and see you in blogtime.
Greetings Miranda
Deze kaart link ik ook bij Knutsels en Kadootjes die hun 5-jarig bestaan vieren.
Dank je wel voor je bezoekje en tot blogs. Het is hier (en in blogland) wel wat rustiger maar dat komt omdat ik in de "zomerstand" sta...lezen, wandelen, etc. Vitamine D opdoen hihi en waarschijnlijk zijn er zo meer mensen ;P
Geniet ze (op wat voor manier dan ook)!
Lieve groetjes Miranda
*http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2018/06/hoera-feest-proost-knutsels-en.html (20 juli)
*Frame-Creatables LR0470, *boeket-Creatables LR0505, *champagne-Creatables LR0504, *gefeliciteerd-clear stamp CS0855 (alles Marianne Design)
Abonneren op:
Posts (Atom)