zondag 22 juli 2018

Tijd voor taart..../Time for pie....

Hallo lieve mensen,dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn CAS-kerstkaart. Ik heb ze met veel plezier zitten lezen.
Vandaag een kaart met een heerlijk uitziende taart....
Het model is gemaakt met een stencil van DutchDoobadoo. Eerst omtrokken op craft en uitgesneden, vervolgens op rood cardstock en daarna op het vrolijke kersenpapier. Deze kaart link ik dan ook bij 2 sisters on the blog want die willen graag fruit op een kaart zien.
De randen zijn  beïnkt met distress-inkt "Vintage Photo".

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today a card with pie in the picture...yummie. I used a stencil from DutchDoobadoo to make the shape of the card. I drew three sizes and cut them out by hand. The edges are inked with distress-ink "vintage photo".


Het plaatje uitgesneden met de hand. Iets verhoogd opgeplakt op de uit craft gestanste sierlijke ovaal en een randje met zwarte kraaltjes erlangs geplakt.
De ticketstempel met kersen kwam ik laatst tegen toen ik mijn stempels aan het organiseren was. De teksten zijn op losse stukjes craft gestempeld en op het lange gedeelte geplakt.
Op de oorkonde een plaatje met koffiepotje geplakt en bewerkt met "Wink of Stella" (hele fijne glitter in een pen met kwastje).

The picture is cut by hand and glued a little raised on the diecut oval. I glued a string of black beads around the edge. I stamped some sentiments on craft and cut them out. On top of the medal I glued a circle with a coffeepot. I used some ultra-fine glitter to make it sparkle a little.
Yesterday I went to visit our youngest daughter in Utrecht together with my mum and my sister in law. A little bit tired today so I'm going to relax with a book or some crafting ;P

Vandaag hou ik een relaxdagje. Gisteren met mijn moeder en schoonzusje een dagje naar Dainy in Utrecht geweest. Druk daar maar wel heel gezellig. Lekker aan de gracht zitten lunchen en verder wat geshopt. Dainy gaat nu voor haar werk een week naar Polen en dan voor haar vakantie naar Portugal dus was het meteen voor wat langer "houdoe" zeggen...;P

Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag.
Lieve groetjes Miranda

*http://2sistersontheblog.blogspot.com/2018/07/challenge-17.html....fruit op je kaart

*designpaper and picture-Graphic 45- Domestic goddess collection (2009),    *vorm-stencil DutchDoobadoo-Shape art medal,    *ovale stans-Spellbinders-Nestabillities-Floral ovals,    *distress ink-vintage photo-Ranger,   *stempel ticket-Urban stamps Happy Days-Docrafts Papermania,    *stempels teksten-Marianne Design (PL1524 en Eline's vintage)

27 opmerkingen:

  1. Prachtig ontwerp. Gezellige kaart. Ook leuk met die tickets aan de zijkant.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmmmm......ziet er heerlijk en fris uit en leuk zo met die bijpassende tekst.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met dat gezellige retro plaatje! Ik probeer nu ook weer wat vaker je blog te lezen en vooral ook te reageren... Je uitje gisteren klinkt erg fijn, geniet nu van je dagje rust!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, heerlijk nostalgisch. Het doet me heel erg denken aan de ouderwetse sigarenbanden. Vroeger verzamelde ik die en dan zat er in een grote doos sigaren ook vaak een hele grote 'band' of plaatje, soms in een vergelijkbaar model.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk, ik vind dit een echt Miranda kaartje. Gezellig en lief kaartje. Lekker genieten van een rustdag in de schaduw onder de bomen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart schitterend Miranda. Echt nostalgisch, hou ik van .
    Leuk dat je meedoet met onze fruitchallenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nou echt een heel mooie vintage kaart, heel leuk gedaan! Succes met rustig aan doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Miranda
    Leuk dit vintage kaartje mooi gemaakt!
    Lekker genieten van je zondag!
    Vandaag werk ik mijn laatste avonddienst van een blokje van 4 dan even 2 daagjes vrij en dan weer 3 werken in de zorg is het nu super druk, maar goed daar komen we ook wel weer doorheen!
    Liefs Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een hele leuke kaart geworden Miranda.
    Tof modelletje en een smakelijk plaatje.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een grappig kaartje vind ik het met dit vintage plaatje! Leuk gedaan met de uitknipsels van DDD en mooie kleurtjes gebruikt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje Miranda...ik vind het een gezellige uitstraling geven...top!
    Leuke dag dus gister...lekker nagenieten nu!
    Je dochter gaat lekker op pad...leuk voor haar!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en nostalgisch kaartje, doet me inderdaad aan zo'n grote sigarenbandjes denken...Bij mij komt er niks uit handen, het is gewoon te warm,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt
    Het plaatsen is zo leuk en het achtergrond papier past er super bij.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi vintage kaartje en zo leuk hoe die kersjes overal terugkomen.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart is dit, gaaf plaatje heb je gebruikt. Ja ja, opruimen geeft ook weer nieuwe ideeën

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda,
    wat een gave kaart! Het model is erg leuk! En dat plaatje spreekt helemaal tot de verbeelding. Ik vind het zo heerlijk nostalgisch.
    Lekker een relaxed dagje. Even bijkomen van Utrecht en de warmte. Vakantietijd is altijd rommelig. Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Miranda, mooi model, leuk vintage plaatje en ik hou van de combinatie met kraftkarton.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke nostalgische kaart, alles past heel mooi bij elkaar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo knap, zoals jij altijd weer je kaarten weet te maken.
    Tot in de kleine details klopt het!
    Leuk, al die kersen op je kaart.
    En dat nostalgische vind ik heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi vintage kaartje Miranda, alles past zo mooi bij elkaar. Heerlijk zo'n dagje Utrecht.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toffe verjaardagstaart, sorry kaart, Miranda! Leuk plaatje, en supermooi gekaderd op die DDBD-mal!
    Dankjewel voor je prachtige verjaardagskaart die ik ontvangen heb! Zo schattig!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje!Een mooie retro afbeelding echt mijn smaak. Alles klopt perfect.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind dat deze kaart een hoog gezelligheidsgehalte heeft :-) Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is dit toch een mooie papierlijn. Je hebt er een prachtige en lekkere kaart mee gemaakt. Laat je me taart zien terwijl ik net dapper met een KHB dieet ben begonnen...hahaha... maar ik hou vol.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leukerd Miranda. Een heel mooi plaatje en het past leuk op dit kaart model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen