zondag 16 september 2018

Vergeten.../ Forgotten...

Hallo lieve allemaal. Ook zo aan het genieten van het mooie najaarsweer? Heerlijk toch?
Afgelopen zomermaanden heeft Marfien een "zomerliftchallenge" georganiseerd waar ik aan deelgenomen heb. Als bedankje kregen we heel lief een leuk pakketje van haar toegestuurd met vrolijk design papier, foam, een touwtje etc.
Toen leek het mij wel leuk om daar voor háár weer een bedankkaartje van te maken LOL...

Hello dear people, past summer organised Marfien a summerliftchallenge. As a thank you for my participation did she send me an envelope with foam, designpapers, rope, etc. So I decided to make with these materials a card for her..LOL...

De bloem en tekst heb ik uit het foam gestanst. Alles, behalve het witte lintje en de zwarte plaksteen, zijn uit het pakketje gebruikt.

The flower and text are diecut from the foam. I added only a little white ribbon and black rhinestone. She has already got the card but I was forgotten to post it here, so now I did ;P

Vrij eenvoudig maar een vrolijke kaart vond ik ;P. Ze heeft hem al lang mogen ontvangen maar ik was vergeten hem te posten op mijn blog...bij deze dus.

Thanks for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

* bloem-Creatables LR0546-Marianne Design,    *tekst-Craftables CR1365-Marianne Design

31 opmerkingen:

  1. Lief kaartje heb je voor Marfien gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo'n mooi bedankkaartje naar Marfien te sturen met haar leuke spulletjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om er meteen een kaartje van te maken. Erg vrolijk papier!!! Mooi resultaat geworden!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt voor Marfien, echt een mooi bedankje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toffe kaart Miranda! Ik heb de papiertjes vandaag nog in mijn handen gehad, moet ook nog eens zien wat ik er mee maak.
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk Miranda !!!!

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke kaart Miranda
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je met de materialen gemaakt! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eenvoud siert de kaart Miranda , superleuk
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee om hiermee voor haar zelf een bedankje te maken, mooi gedaan !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, daar is ze vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en hier pronkt hij op de kast
    (bij mij was hij al te zien)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer zo een mooie kaart van je. Zo te zien is Marfien er echt blij van...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart heb je voor Marfien gemaakt, altijd leuk om een kaartje te sturen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad, vandaag ook weer mooi weer. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik moet ook nog even aan de slag met haar spulletjes. nog geen tijd voor gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie vrolijke kaart. Oeps ik heb daar ook nog niets van gebruikt. Wil weer te veel. Groetjes, nellekej

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous and beautiful card lovely flower.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dank je wel kaartje heb je van je spulletjes gemaakt!
    Wij hebben nu een weekje vakantie wel fijn met dit weer...niet te warm voor mij dus we kunnen er fijn op uit.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk idee om Martien te bedanken met haar " eigen" spulletjes!
    Eenvoud kan net zo mooi zijn dat zie je hier wel weer.
    Fijne zomerse week!
    Liebe groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Miranda
    Mooi kaartje voor Marfien ook attent van je!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Miranda! En helemaal leuk dat je hem als bedankje naar Marfien hebt gestuurd. Ik vind dat touw zo nonchalant een erg leuk accent.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lief en attent dat je deze mooie kaart met de spullen van Marfien voor haar hebt gemaakt. Ik las al dat ze het erg waardeerde!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk om er weer een bedankkaartje van te maken!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke kaart heb je voor Marfien gemaakt...heel leuk gebaar! Prachtige opvallende bloem erop...helemaal top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leyuke kaart Miranda. Ben ook met foam beig geweest. Mooi om er bloemen mee te maken. IK heb witte foam en gekleurd met inkt. een hele uitdaging. Heb op you tube. filmpjes bekeken. heel wat mogelijkheden. Zoals met alle technieken. Oefening baart kunst.Bij jou is de bloem leuk geworden. leuk met de witte accentjes. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk om een bedank kaartje te maken met het gekregen pakketje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lief hoor, en een hele leuke kaart.
    Net zo lief èn leuk als de kaart die wij vandaag mochten ontvangen!!
    Wat ontzettend leuk!!
    Héél erg leuk gemaakt, maar ik vind het idee om ons een kaart te sturen ook zo lief.
    Dank je wel, namens ons allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig Miranda. De bloem 'springt' bijna van de kaart af. Van zo`n kaartje wordt je wel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat mooi zeg.
    De bloem is een hele leuke blikvanger.
    Jullie houden de post in leven.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vergeten! Nou het is mij helemaal doorgeschoten dat je jarig bent vandaag... Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je al een hele fijne dag hebt gehad.
    En jouw vergeten kaartje is ook super mooi, die moest je ook echt nog even laten zien.
    Fijne avond, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen