vrijdag 20 april 2018

Allemaal kikkers..../ Frogs.....

Hallo lieve mensen, vandaag weer een berichtje van mij. Het is een beetje stil hier, de combinatie van het heerlijke weer en de terugslag van de stempelbeurs waar ik zondag genóten heb. Zoveel gezien en gezellig een hoop mede-blogsters ontmoet samen met Danoesja. Wat blijft dat toch steeds weer bijzonder én leuk. Helaas betaal ik achteraf de tol maar dat komt weer wel goed en het is het dubbel en dwars waard geweest.
Ik zie dat er nieuwe volgers bijgekomen zijn, welkom wat gezellig en als je een reactie achterlaat kom ik zeker terug bij jou kijken.

Hello dear people and welcome to my new followers. Today starts a new challenge at http://de-egel.blogspot.nl/ and we want to see a stamped image on your creation. I stamped a lot of frogs...

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij http://de-egel.blogspot.nl/ en ben ik dus ook weer aanwezig met mij dt kaart.
We willen graag een stempel op je creatie zien, niet alleen tekst maar een plaatje.


Ik heb heel veel kikkers gestempeld (van Eline) met tekst ertussen en ben aan het kleuren gegaan met Derwent Coloursoft potloden.
Van deze "sheet" heb ik de volgende kaart gemaakt....

I coloured these frogs with Derwent Coloursoft Pencils. With this "sheet" I've made this card, closed..


Een stencil van Dutch Doobadoo beplakt en twee keer gemaakt zodat de zijpanelen ook een keer gesloten konden worden met lint. Dit werd gevraagd bij Facebookgroup "Be Challenged".

And open....


Geopend ziet het er zo uit. Allemaal kikkers die bloemen komen brengen. Ik vond het erg leuk om op deze manier met mijn stempels aan de slag te gaan. Bij Knutsels en Kadootjes willen ze graag kikkers zien dus daar link ik deze kaart ook :)

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven. Je hoeft je afdrukje niet persé in te kleuren, kijk maar eens bij de  kaarten van de design teamleden op het challengeblog van De Egel. Daar staan weer prachtige voorbeeldkaarten.

If you need more inspiration you can look at http://de-egel.blogspot.nl/. This is the prize you can win...

De prijs die beschikbaar gesteld is door de eigenaar van hobby (web) winkel De Egel is weer súper,

vind ik dan ;P

Wij gaan ons weer over de top 3 van de tipi-kaarten beraden. Dat valt niet mee want ze waren weer zo gaaf allemaal.
Ik las net dat ik in de random top 3 van Hobby Vision ben belandt met deze kaart, ook heel leuk.

Thank you for dropping by, enjoy your weekend and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Rest mij je te bedanken voor je bezoekje, fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*Be Challenged april
*Knutsels en Kadootjes tot en met 27 april 23.00 uur

*stempels-Eline-EC0114 en EC0113-Marianne Design,    *leaves-Joy/Noor-6002/0332,    *roll up roses-Joy/Noor-6002/0385,     *vorm-DutchDoobadoo,    *dessinpapier-Pipoos

33 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart is dit! Zo leuk dat er allemaal kikkers te voorschijn komen als je de kaart open doet. Heel gezellig. Geniet van het mooie weer! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, dit is echt een kaart die eruit springt.
    Zo leuk en vrolijk met al die kikkers
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan, al die kikkers! En mooi model kaart!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk! Ik herken het ik moest ook de tol betalen van de beurs.Maar het is het waard he!

    Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Miranda. Mooie vorm deze kaart.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan met al die gestempelde kikkers. Miranda! Leuk modelletje ook.
    Die terugslag kom je wel weer te boven....het genieten staat voorop tenslotte!
    Proficiat met je toppertje!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We zijn dan wel moe na zo'n weekend maar de ideeën blijven gelukkig wel hangen :-)
    en dit kaartje is weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi voorbeeld heb je gemaakt.
    Zo leuk met de kikkers en het kaartmodel ziet er ook al zo geweldig uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan me voorstellen hoe moe je bent na zo'n dagje beurs, daarom blijf ik lekker thuis. Mooie en vrolijke kikker kaart in een heel leuk model,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart! Mooi voorbeeld zeg Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fantastic card Miranda. love this gorgeous card shape and wonderful frogs! brill colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijk kaartje! Heel leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart Miranda met een leuk effect! Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat is die leuk, speciaal modelletje !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke kaart.aan kikkers geen gebrek als je hier niet van opkikker zou ik het ook niet weten. het model van de kaart erg leuk.
    Die beurs lijkt me ook wel wat, misschien de volgende keer .
    fijn weekeind met veel zonneschijn.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een beetje bijgekomen, hihi Altijd leuke dingen blijven doen en de tijd nemen om bij te komen Miranda. Een tof kaartje heb je gemaakt en de kikkers kunnen we niet omheen whaha. Weer heel creatief bedacht om zo je eigen dessin papier te maken!
    Geniet ook maar heerlijk van het mooie weer!!!
    Fijn weekend....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh, wat een leukerd, gezellig al die kikkers!!
    Ben zelf niet naar de stempelbeurs geweest maar gehoord dat die weer leuk was, misschien volgend jaar maar weer eens een kijkje nemen.
    Geniet van het mooie weer en een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk Miranda. Mooie kleuren en model. Deze kikkers zijn erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Miranda
    Wat een leuke kikkerkaart mooi ingekleurd
    Mooie vorm ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miranda, hier net zo hoor. En dan ook nog dat warme maar mooie weer... dan ga je ook niet binnen zitten te freubelen.
    Je kikkerkaart is een bjoetie geworden. Daar heb je een werkje aan gehad.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een vrolijk kaartje is het geworden met al die kikkers, zal van de week ook mijn kaartje met een stempels plaatsen op het egelblog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. SCHITTEREND Miranda ! Een heel leuk opkikkerkaartje ! Groetjes en fijne zondag, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een vrolijke kaart Miranda. De kikkers hebben het volgens mij wel naar hun zin op je mooie kaart, hihi.
    Ook ik ben iets minder actief hoor, komt door het mooie weer, dan wil je gewoon naar buiten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart, heel mooi gedaan met die kikkers.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart, heel leuk met al die kikkers erop.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is so cute! I love the frogs and what a super fold!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk met de gekleurde kikkers!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat mooi geworden Miranda!! Ik ben helemaal fan van die kikkers binnenin.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh WoW wat een mooi model kaart n zo leuk gedaan met die kikkers
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Miranda,
    ik had hem natuurlijk al gezien bij de Egel, maar nog niet op je blog. Hij is superleuk! Eigenlijk heb je je eigen DP gemaakt. Het model is ook leuk, he? (Wel een gedoe als je printer het niet doet)
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen