donderdag 15 maart 2018

Teamwork.....

Hallo lieve mensen.
Het is weer donderdag (alweer halverwege maart...tijd vliegt) dus tijd voor een kerstkaart bij http://52weekstochristmas.blogspot.nl/. Vrij eenvoudig deze keer...

Hello dear people, today a Christmascard for http://52weekstochristmas.blogspot.nl/. A simple one this time....


Ik was vorige week op de wekelijkse knutselmiddag en had mijn project af en niets nieuws bij om aan te beginnen. Een iemand had van DutchDoobadoo het stencil voor deze kaart en de champagneglazen bij. Iemand anders design-papier en weer iemand anders het witte basiskarton. Ik kon dus een basis maken en heb hem thuis als kerstkaart afgemaakt met eigen spulletjes. Vandaar een "teamwork" kaart..:)

Last week on the craftclub I got some stuff to play with from three different people. I've made the base of this card and back home I finished it. That's why I call it a teamwork-card..:)

Gouddraadjes achter de grote en kleine poinsettia. De tekst in twee kleuren iets verschoven op elkaar geplakt. De "strik" boven het plaatje is eigenlijk een oorbel...hihi..ik kan alles gebruiken, jullie ook?
Leuk dat je (weer) even een kijkje kwam nemen. Tot blogs.

I used some gold thread behind the poinsettia's. The little bow above the framed picture is an earring..hihi..I can use everything, you too?
Thanks for dropping by. See you in blogtime.
Greetings Miranda

Lieve groetjes Miranda

*http://52weekstochristmas.blogspot.nl/

Ps. Ik ben vergeten de gebruikte materialen op te schrijven. Wil je iets weten vraag het maar en ik zoek het voor je op.


39 opmerkingen:

  1. Noem jij het maar eenvoudig, k vind dat passend knippen van het dp op al die stukjes een behoorlijk gemier Miranda whaha maar jij duidelijk niet want hj is mooi!!!! Die knutselmiddag lijkt me zo gezellig....we gaan ons -met het oog op de (verre?) toekomst- op diverse plaatsen in NL inschrijven voor appartementen...misschien toch maar terug naar mijn geboorteplaats *lol*??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie "teamwork"kaart,Miranda.Je hebt hem prachtig afgewerkt met de poinsettia's en het leuke plaatje.Alles is mooi op elkaar afgestemd.Fijne dag.

    Groetjes,Sylvia.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Noem jij het maar simpel het is altijd meet en knipwerk om al die stukjes er mooi recht op te krijgen! Heel mooi kaartje Miranda. Ik heb bij Ans een tip achter gelaten voor de vreemde blogster, waar ik ook last van had is nu voorgoed weg...succes!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n kaart met spulletjes van deze en gene. Ik vind het geen eenvoudige kaart om te zien. Hij is zeer geslaagd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, noem dat maar eenvoudig !
    Hij is erg geslaagd !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda. Een prachtgie kaart. je hebt gelijk om er een kerstkaart van te maken. een leuk model. Maar een heel werk om alles er netjes op te krijgen. Dat geld vind ik voor alle DDenD mallen. Wel heb ik gemerkt als je de mal vaker gebruikt het netjes knippen en plakken beter gaat. Het ia jou heel goed gelukt. Ik geloof dat er meer last van die vreemde blogger hebben ik zal de tip van Gerie nalezen bij Ans. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit was echt geen eenvoudige kaart, ik heb hem ook diverse keren gemaakt, maar al dat meten en passen. Ik vind hem schitterend geworden, je mag vaker iets lenen hahaha.Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eenvoudig, meid een meesterwerk, prachtig modelkaart, en wat een leuke kleuren heb je gebruikt...heel mooi papier ook.
    Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jij eenvoud noemt! Het is een geweldig mooie kaart Miranda!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart! Leuk dat je overal spulletjes vandaan hebt.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Noem je dit een eenvoudige kaart? Ik vind hem schitterend.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart Is het geworden Miranda in mooie verrassende kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi model en ik vind dit zeker geen simpel model hoor! Blijft toch passen en meten! Maar hij is prachtig en die oorbel ook een leuk idee! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, dat is weer een prachtige kaart, helemaal niet "eenvoudig". Wat leuk, dat je op de knutselmiddag zoveel gerief bijeen kreeg, en ja, wij kunnen echt alles gebruiken hé ! :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Miranda
    Mooi vouwkaartje heb je gemaakt
    Mooie kleurencombie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooie kaart. Leuk dat je door spullen bij elkaar te sprokkelen zo'n mooie kaart kunt maken. Ik gebruik inderdaad ook van alles ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. helemaal leuk is deze geworden, geslaagd hoor
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Helemaal opgebouwd met materialen van anderen (en ook nog iets van jezelf), een kaart met een verhaal. Heel bijzonder
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart Miranda en al dat DP zo netjes. Echt niet eenvoudig!!
    Lieve groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk modelletje. En wat fijn dat iedereen je iets leende om toch nog iets te kunnen maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat iedereen zijn steentje heeft bij gedragen op de knutselmiddag, met deze kaart als prachtig eindresultaat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tof zo'n teamwork-kaart!
    Heel mooi gemaakt
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En eenvoudige kaart....🤔, huh????
    Sjonge.....

    Wat issie leuk. En wat veel meet, snij en plak werk zit hierin.
    Ded goud draadjes maken het wel helemaal chique en af vind ik.
    Leuk hoor, zo'n vouw kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel leuk model en je hebt er meteen weer een prachtige kerstkaart bij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gezellig toch zo'n knutselclubje, ik heb dat ook een poosje gedaan, lief dat de dames leuke spulletjes voor je hadden, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt, tot nu toe zijn mijn spam problemen opgelost,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Met al dat teamwork heb je er een super mooie kaart van gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Daar heb je veel werk aan gehad, maar die ziet er prachtig uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind het een prachtkaart Miranda! Leuk is dat als je met anderen spulletjes kunt uitwisselen. Enne....de oorbel, eentje van jezelf ;-)? Ik vind het wel een origineel detail! Ik weet eerlijk gezegd niet of ik alles kan gebruiken, ik denk toch dat ik meer het "gewone" gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vrij eenvoudig?!? Top kaartje! Leuk idee met die oorbel!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dit is niet 'eenvoudig', maar wel mooi ! En had je het niet gezegd van die oorbel, had ik het niet gezien. Wat past die mooi bij het geheel ! Vindingrijk ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Met al dat teamwork komt een mooi en stijlvol kaartje tot stand.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kerstkaart Miranda! Supermooi plaatje!
    Groetjes Suzan
    DT 2 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke kaart en wat een mooie stans waar het plaatje op zit!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey Miranda,

    Wat een leuke kaart en wat een mooie kleurencombo! En alweer ééntje er bij tegen de feestdagen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart in mooi model, helemaal tiptop afgewerkt! Een ik vind dit i.p.v. eenvoudig meer chic!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat mooi! Heel stijlvol!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen