donderdag 18 januari 2018

Woesj...kerstkaart in de lift../ Christmascard....

WOESJJJJ, daar kom ik even aangestormd met mijn kerstkaart voor 52 weeks..... Wat een wind, hoewel ik het idee heb dat het iets aan het afnemen is hier in Brabant.
Bij het Lift Challengeblog wisten ze me weer te porren met een uitdaging. Het leek me heel moeilijk om te kleuren zonder lijnen of bijna geen lijnen,  maar ik ben (na een aantal pogingen) toch wel tevreden met deze kaart.

WOESJJJ, I'm storming in with my Christmascard for 52 weeks... Here in the Netherlands it's storming very hard. The advice is to stay inside so I did some crafting. At the lift challengeblog runs a challenge I wanted to try. To colour without or almost without seeing lines. ......


De kerstroos (gratis van Altenew bij een Engels magazine) een aantal keer gestempeld in Antique linnen distress-inkt en ingekleurd met de coloursoft potloden van Derwent in combinatie met geurloze terpentine uitgewerkt. In het echt vind ik de bloemen mooier uitkomen. Ik ben in sepia-tinten gebleven omdat ik anders vond dat ik de lijntjes van het stempelen niet genoeg "weg kon werken".
De stempel is van Marianne Design...de rest van de kaart spreekt voor zich toch?
Dank je wel voor je bezoekje, tot blogs en pas op als je nog naar buiten moet.

The Christmasrose (free with a magazine) from Altenew is stamped several times in Antique Linen Distressink. I've coloured in sepia colours with Derwent Coloursoft pencils and odourless terpentine.
The text means happy holidays.
Thank you for dropping by, see you in blogtime.

Ziva en ik zijn al aan het vliegeren geweest ....whaha.......

Ziva and me walking in the storm....whahaha....
Greetings Miranda

Lieve groetjes Miranda

*http://liftchallenge.blogspot.nl/2018/01/liftchallenge-125.html
*http://kleurenmetpotlodenchallenge.blogspot.nl/2018/01/challenge-januari-alles-mag.html
*http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2018/01/kerstkaart-week-3_18.html

54 opmerkingen:

  1. Whaha...dat is Ziva toch niet die in de lucht hangt hè Miranda???? Ik hoop het niet hihi weet het wel zeker want Ziva heeft niet van die lange haren...heb je zo'n gekke vlieger dan??? Je kaart vind ik super goed ingekleurd en wat zijn dit soort uidagingen dan leuk hè, dan probeer je toch dingen uit, maar dit vind ik wel een hele moeilijke hoor....dus heel knap gedaan!!! Gelukkig is de rust weer gekeerd buiten!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart hoor...supermooi gedaan!
    Hilarisch....arme Ziva!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is dat je NIET aan zee woont whahaaa.stel je toch eens voor, arme Ziva! Maar het was hier ok weer bar en bos en nu..een mager zonnetje, zo'n gekke winter kan ik me echt niet herinneren!!
    Je kaart is super gelukt, ik vond het maar knap moeilijk dat no-line kleuren maar wel heel leuk om te proberen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha, dat wilde ik net schrijven, dat ik weet dat je niet bij de zee wandelt...
    Je kaart is prachtig! Heel goed gelukt. Ik ben nog aan het bedenken met welke kleur ik het geheel moet stempelen zodat je niet ziet dat er lijnen zijn. Misschien wit.... ik ga er maandag eens voor zitten denk ik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda. Wat heb je deze bloemen prachtig ingekleurd. Het is super de sup mooi geworden in deze kleuren. Leuk als je tijd hebt om dit uit te proberen. IK dacht ook al je woont toch niet aan zee? Maar op de meeste plekken stort het... Hier is het nu rustigere geworden...Zelfs een zonnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bloemen zijn heel mooi ingekleurd Miranda!...vind de lift weer geslaagd. Leuk dat je dat allemaal uit probeert. Hier is de wind gelukkig ook wat aan het afnemen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stempelkaart,Miranda.wat een grappige foto :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie kaart, Miranda...de bloemen zijn heel mooi ingekleurd!
    Het zou je maar gebeuren, dat je zo je hondje uitlaat...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart en die bloemen schitterend ingekleurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en prachtig ingekleurd, wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat heb je die bloemen prachtig ingekleurd, hier mag je zeker tevreden over zijn, ik doe het je niet na!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat we je konden uitdagen en leuk om te doen, hè? Voor ons was het ook nieuw, maar ik vind het zo'n leuke techniek dat ik hem vaker toepas. Mooi gedaan jouw bloemen en een mooie kaart, Miranda! Dank je wel dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha die arme Ziva, die zal niet meer naar buiten willen na zo'n wandeling in deze storm. Je bent aan komen waaien met een prachtige kaart. Schitterend die bloemen, goed gelukt zeg! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zelfs onze kat wilde niet naar buiten vanmorgen, kan anders nooit snel genoeg buiten zijn...
    Wat een foto...
    En wat een mooie kaart!
    Prachtig stempel- en kleurwerk!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, die foto!!! Ons hondje weegt 1,5 kg maar bleef dapper op haar pootjes hoor.
    Wat een super mooie kaart! Heel knap! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig en een hahah geweldige foto! Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ik zag net beelden van mensen die omver waaiden dus het had zo maar gekund dat jij je hond als vlieger had kunnen vasthouden!
    hier gelukkig niet zo'n zware storm!
    je kaart is weer een toppertje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooie kaart Miranda!
    En die foto.... waanzinnig zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige sfeervolle kaart! Wat een storm he vandaag. Ben blij dat het nu weer rustig is.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh ik vind hem prachtig Miranda! Super gedaan!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart !!!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wij liepen vanmorgen heel vroeg, toen was er amper wind, hier viel het heel erg mee, gelukkig.
    Knap om je te wagen aan deze moeilijke challenge, je hebt een prachtige kaart gemaakt in mooie kleuren,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oeps....die arme Ziva. Hier was bij thuiskomst het kippenhok omver gewaaid, kippen we (gelukkig wel terug gevonden in de struiken) speelhuis met grote glijbaan van de meisjes tegen de grond, de containers van de plek gewaaid. Dat was schrikken. Maar bij het zien van de tv beelden valt onze eigen schade toch wel weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha...vergeet ik te zeggen dat ik je kaart zo mooi vind!!

      Verwijderen
  24. Hier was het ook heel heftig met de storm...zeker tussen half 9 en 11 uur was het angstaanjagend...hier is een mooie grote berkenboom geveld...zo jammer
    Je kaartje is een tooper Miranda...prachtig ingekleurd ook....dat doe ik je niet na...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou jullie zijn in ieder geval lekker uitgewaaid!
    Je kaartje is prachtig knap gedaan hoor, ik heb de moed opgegeven vond het lastig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super mooie kaart in niet alledaagse kerstkleuren. Maar dat vind ik er nou juist zo mooi aan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart! En eens een keer niet in de bekende kerstkleurtjes. Hij is goed gelukt hoor!
    Groetjes, anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hier gelukkig geen schade door de storm. En je kaart is prachtig, iets wat mij niet lukt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je kaart is super mooi hoor. Knap om dit zo te kleuren! Leuke foto. gelukkig had je hem goed vast LoL
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het kon wel met die storm, maar ik hoop toch dat het niet echt je hond was, ha, ha ! Hier in België (vooral in Antwerpen) was het ook heel erg. Je kaart is prachtig, ik heb die stempels ook, moet ik toch eens proberen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat is echt heel mooi gedaan Miranda. Knap hoor en mooie warme kleuren dat geel en bruin.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een prachtige kaart Miranda. Ik vind de kleuren super!
    Bij ons gelukkig geen schade door de storm.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi en stijlvol kerstkaartje. De tekststempel vind ik ook erg mooi. Hier gelukkig ook geen schade van de storm, maar wel paar keer mijn tuinset en het zeil ervan moetenvangen..

    liefsKim

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Sounds like you have had it rough over there Miranda, I would have stayed indoors!!
    Love your Christmas card design.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Whahaha het had zomaar gekund als je de beelden zag. Prachtig kaartje mooie stempel! En bedankt voor de tip!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Je kaart is schitterend!! Wil ik ook nog steeds eens uitproberen.
    Hihihi, wat een wind gister, gelukkig vandaag weer met alle pootjes op de grond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nou deze inkleurtechniek gaat je heel goed af Miranda, het lijkt mij ook echt een uitdaging. Je hebt er ook een schitterend kaartje van gemaakt.

    Fijn weekend!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gave kaart, maararme !!!! Ziva. hihihi
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. een prachtige kaart is het zo geworden, en dat met een gratis stempeltje ! top
    fijn dat je er deze week bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hihi die Ziva toch, je ging er zeker zelf bijna mee achteraan hè ;-) (het zal je maar gebeuren zeg).
    Wat mooi hoe je de stempel hebt ingekleurd, erg mooi effect. De kaart heb je verder ook leuk afgewerkt! Als ik dit zie moet ik het toch ook maar eens gaan proberen, ben eigenlijk niet meer zo van het inkleuren, vind andere dingen weer leuker maar dat kan zo maar weer veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtige kaart Miranda! Ziva is nu wel uitgewaaid toch...LOL.
    Het ging hier gelukkig niet zo te keer. Maar gek genoeg. Hier vloog gewoon de bus in het kanaal.
    Fijn weekend zonder wind, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie stempelkaart, Miranda! Knap gekleurd, zo zonder lijnen!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Je kaart is prachtig ingekleurd.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  45. PS. Ook nog bedankt voor je deelname bij Kleuren met Potloden!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi hoi Miranda
    Mooi dit kerstkaartje!
    Ja die wind was echt heftig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  47. 😂😂Arme Ziva!!!

    Mooie kaart, knap gekleurd hoor.
    Is inderdaad een moeilijke uitdaging vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. dat kleuren zonder lijnen gaat je prima af, wat een schitterende kaart! grt, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ja wat een wind niet! Haha en jij aan het vliegeren ;-))
    Toch wel tevreden zegt ze dan...Nou ik vind het een prachtige kaart en onwijs mooi gekleurd! Knap gedaan en tof dat je de uitdaging aanging, maar ik denk zomaar dat je dit wel vaker gaat doen. Dank je wel voor het meedoen weer Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Toch wel tevreden, meid ik vind je kaart geweldig zo onwijs mooi gekleurd. Bedankt voor je deelnam aan KMP .
    Succes met winnen of anders top 3 .
    Lieve groet,
    Petra DT

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
    Dat vind ik nu zo leuk aan jouw blogjes, altijd in voor een grapje haha als dat Zita echt zou zijn...arm beestje!
    Ja het ging ffff flink tekeer die donderdag, hier zijn in 1 bosje 50 dikke bomen omgewaaid en in het dorp op auto's en op daken.
    Maar nu je kaartje, weer eens wat anders en knap gemaakt!
    Een mooi resultaat met die kleuren.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen