maandag 20 november 2017

Kerstbingo bij De Egel / Christmas bingo at De Egel...

Hallo lieve allemaal, wat een enthousiaste reacties op mijn dromenvanger, dank jullie wel, superleuk om te lezen. Wat ik ook leuk vond was de variatie aan inzendingen die we bij de laatste challenge van De Egel hebben gezien. Van kerststerren tot cadeau-doosjes, er was van alles te bewonderen :)
Voor ons als design-team weer de moeilijke opgave om een top 3 samen te stellen, in elk geval voor jullie allemaal dikke complimenten van mij.....

Vandaag starten we bij http://de-egel.blogspot.nl/ met een nieuwe challenge, een kerstbingo ! Altijd leuk om aan mee te doen toch?
Dit is de voorzijde van mijn kaart. Een mooi meisje in 3d opgeplakt. Ze staat met haar voetjes in de sneeuw en om haar heen dwarrelen dikke sneeuwvlokken naar beneden...


Dit is de bingo-kaart waar jullie vast ook bingo kunnen scoren ;)


Ik heb gekozen voor rood-sneeuw-bellen (belletjes), diagonaal van rechts boven naar linksonder.
Als jullie meedoen vermelden jullie ook welk rijtje je gebruikt hebt, dat scheelt een hoop speurwerk...LOL.


Mijn kaart aan de binnenzijde. Het gebruikte dessin-papier is van Tilda (Panduro). Het patroontje heb ik gevonden in een boekje: Hobbytopper Tuinkaarten van Cantecleer uit 2008.
Belletjes aan de top met organza-lint en een brad bevestigd. De boom verder versierd met slingers, zilveren stipjes en rode glittersteentjes. De tekst is 3x uitgestanst, op elkaar geplakt en bewerkt met glossy accents. Alle randen van de kaart bewerkt met correctie-vloeistof.

Op het moment dat ik dit bericht maakte was de te winnen prijs nog niet bekend. Zodra ik meer weet voeg ik hem toe.
Neem ook zeker nog een kijkje op http://de-egel.blogspot.nl/ voor de bingo's van mijn teamgenootjes, ze zijn superleuk.
Dank je voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*plaatje-Christine Haworth by Jalekro,     *sneeuw-foamball clay-CraftEmotions,    *stans tekst-Creatable LR0222-Marianne Design,    *belletjes, brad, organzalint, parellint sneeuwvlok, tillandsia, plaksteentjes, glossy accents, correctievloeistof.

44 opmerkingen:

  1. een lief kaartje ! leuk, die kerstboom
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk een bingo en ook jouw bingokaart is weer erg mooi geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi papier met de rode sterren, past mooi bij het meisje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Heel mooi model Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooie kaart is dit. Ik vind zowel de binnen- als buitenkant helemaal geslaagd!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig en schitterend kerstkaartje ...
    Fijne maandag en mooi nieuw begin van de week ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart voor de bingo.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze nostalgische kaart ziet er weer prachtig uit Miranda kijken of ik deze keer wel op tijd ben om mee te doen aan jullie challenge ik dacht gisteravond nog snel te kunnen plaatsen ha,ha te laat!
    pfff het gaat mij soms iets te snel allemaal....
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gedaan Miranda....leuk nostalgisch plaatje, schattige belletjes, mooie kerstboom...kortom een prachtige creatie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig voorbeeldkaartje Miranda ... leuke challenge !
    Fijn dagje, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk een kerstbingo Miranda en je nostalgische voorbeeld is prachtig met je versierde kerstboom en mooie model zo!!! Fijne dag,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alweer een nieuwe challenge, wat gaat de tijd snel. Je hebt er een prachtige voorbeeld kaart voor gemaakt. Leuk hoe je de boom versierd hebt met de ijssterren slinger.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rood is echt zo vrolijk en leuk met Kerst en dat laat jij hier weer goed zien Miranda! Ik heb al tijden een kaartje klaar staan.....ga het snel linken en doe mee!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw ik kom gelijk in de kerststemming door jouw mooie kaart. Dat meisje is ook ook zo schattig en je hebt de kerstbomen heel leuk verwerkt op deze manier.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke en toffe bingo kerstcreatie!
    Super gemaakt.
    Denk dat ik de komende creatie maar eens aan de slag ga met deze bingo!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart en challenge, zit midden in het maken van mijn kerstkaarten dus wie weet doe ik wel gezellig mee!
    Een fijne maandag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Miranda!
    Mooi hoe je de kerstboom hebt verwerkt...de kaart is een plaatje zowel de binnen als de buitenkant.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bingo is altijd leuk haha. En je kaartje is een heel mooi voorbeeld. Zo leuk die belletjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart en wat leuk die pareltjes!Erg mooi gedaan en een leuke bingo! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie inspiratie kaart Miranda !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Miranda!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart in mooie kleuren, je plaatje is ook erg lief en de afwerking is weer super..
    Vandaag zijn al 4 weken met Polly bezig, de wond geneest goed, moet elke dag opnieuw verbonden worden en bij de DA hebben we nu een abonnement, het gaat goed komen zegt ze..
    De operatie aan mijn schouder is inmiddels, 6 maanden geleden, ik blijf pijn houden en ook de beweging is beperkt. Als ik alles van tevoren had geweten dan..had het toch gemoeten, want de schouder was ernstig aangetast door artrose,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een erg mooie en feestelijke kerstkaart, veel moois om te bekijken ook, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie feestelijke kerstkaart, Miranda.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk geheel Erica en een leuke opdracht ook weer. Hier kunnen we wel wat mee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Miranda. Superleuk zo met de kerstboom. Je hebt een prachtig plaatje gebruikt. Een heel mooi geheel groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super gaaf is de uitwerking geworden van de kerstbingo. De bingo is een leuke. Ik ga proberen mee te doen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi, dat rood!
    Wie weet ga ik nog meedoen, ik heb net kerstkaarten op mijn blog gezet, maar helaas geen bingo, hihi.
    Ik vind jouw binnenkaart ook erg leuk.
    Dat maakt de kaart helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie en vrolijke kaart, rood-wit is altijd een mooie combinatie. Ook het model is heel erg leuk met de boom aan de zijkant.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful Christmas card Miranda, love this shape and wonderful image.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ket is een echt Miranda kaartje geworden, ik weet niet waarom komt door het plaatje denk ik. Hihi. Leuk zo, die kerstboom rechts doet het ook goed. Groetje,s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hij is schitterend Miranda, ik kan niks anders zeggen.


    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ziet dit er weer mooi uit.
    Erg leuk met de uitspringende kerstboom.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel gaaf Miranda. Ik had hem natuurlijk al gezien, maar nog niet van binnen. Heel leuk gedaan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een hele mooie kaart en wat een leuk model met de kerstboom aan de zijkant, een idee om te onthouden! Heel sfeervol! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi hoi Miranda,
    heel mooi dit roodwitte kerstkaartje, mooi plaatje ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig Miranda! Wat een kleuren, dat wit en rood. Past heel mooi bij elkaar!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart Miranda en een leuk plaatje en de kerstboom maakt het af...toppie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow Miranda this is so beautiful I love, love that wonderful vintage image also the amazing card fold and tree
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een super bingo Miranda! Ik heb nog nooit een bingo gemaakt en dacht dat je horizontaal of verticaal moest kiezen, maar diagonaal mag dus ook LoL.
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ผลบอล

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik had vanavond nog beloofd eindelijk eens te komen bijlezen....dat kan nu nog 5 minuten maar ik ga kijken of ik vol ga houden tot je nieuwste blogpost waaaah.
    Deze kaart is prachtig!
    Heerlijk dat vintage meisje en dan het modelletje uit een boekje van 2008....ben ik toch niet de enige die alles bewaard.
    Erg mooi ook de kerstboom en gaaf papier.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen