donderdag 19 oktober 2017

Kerstkaart week 42.../ Christmascard week 42....

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn herfst-kaart. Vandaag vliegen we meteen door naar kerst want het is donderdag en dat betekent dankzij http://52weekstochristmas.blogspot.nl/ "kerstkaartendag"...:)

Hello dear people, thank you for your nice comments about my fall card. Today we are flying straight towards Christmas thanks to http://52weekstochristmas.blogspot.nl/.....


Bij de Facebook-groep Be Challenged was er voor deze maand een patroon dat mij aan een toneelpodium deed denken. Zo heb ik deze kerstkaart ook "opgebouwd".
De basis heb ik gemaakt van wit karton en de randjes zijn blauw beïnkt. De aankleding heb ik gedaan met een papierblok van Tilda "Christmas Play" (Panduro).

At the Facebook-group Be Challenged was shared a pattern for a card which made me think of a stage. So I made my Christmascard like a theatre-stage. The base is folded with white cardststock. I inked all edges blue. The decoration is made with a paperstack from Tilda "Christmas Play" (Panduro).
Thank you for dropping by. Greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje en tot morgen. Dan start er weer een nieuwe challenge bij De Egel.
Meedoen met de easelcard-challenge kan nog tot vanavond 21.00 uur.
Lieve groetjes Miranda

35 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan Miranda. Alles voor een easelkaart ligt klaar, maar kwam er niet verder mee. Wel heb ik de kaart voor het KKT al klaar. Vlot he? grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model kaart, Miranda. En zulk papier heb ik geloof ik ook nog...
    Fijne dag, groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Miranda een schitterend kaartje ...
    Hees speciaal effect heb je gecreëerd ...
    Fijne donderdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie easel, Miranda.Wat een leuk papier.Fijne dag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt Tilda kaartje Miranda, met recht een podium het is een prachtig gezicht met de kerst workshop!!
    Tot morgen dan en fijne dag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gaaf kaartje.
    Ik vind de plaatjes die je hierop hebt gebruikt zo leuk.
    Heel mooi samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gaaf kaartje inderdaad net een Toneelstukje wat afgespeeld wordt!!

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo, wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Echt een toneelstukje om naar te kijken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schattige kerstkaart met het leuke Be-Challenged patroon.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan hoor dit toneeltafereeltje!
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk tafereeltje en wat een mooie plaatjes! Erg leuk gedaan en de kaart is goed gelukt met het model van be challenged!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke uitvoering van de challenge Miranda, super!
    Ik heb die van mij ook vandaag gemaakt en ga hem binnenkort plaatsen,het was een leuke (al blijf ik het versieren een hels karwei vinden haha ) Fijne avond en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige uitvoering van de challenge Miranda ...
    Super mooi kerstkaartje is het geworden en ja ... het lijkt een echt toneeltje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lijkt idd wel of er een toneelstukje opgevoerd wordt, Miranda....ziet er mooi uit en is weer eens heel wat anders!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik dacht al lijkt wel een voorstelling !
    Hij is gaaf !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Miranda. Mooie materialen. Leuk tafereeltje heb je gemaakt. Leuk model en. Alles past zo leuk bij elkaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart, een heel mooi en leuk tafereel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Miranda ik vind hem helemaal geweldig!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk kaartje Miranda

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is wel een heel leuk model en jij hebt er weer een totaal andere kaart mee gemaakt! heel leuk geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie uitwerking van het Be Challengedpatroon! Tof met die Tildamaterialen!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooie kaart, tof model en leuk tafereel!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grtz.Colien {DT 52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart Miranda, het lijkt net of je naar het toneel kijkt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt een supergoed idee, om de kaart zo aan te kleden, mooi papier en de kerst workshop wordt druk bezocht..
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een sper leuke kaart Miranda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja, een leuk model is dit. Je hebt er een mooi 3D tafereel op gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi dit kerstkaartje Miranda, leuk dat deze gemaakt hebt met het Be-Challenged patroontje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is een ontzettend leuk kaartje! Het model is gaaf! ZO jammer dat ik je niet ga zien. Had er een beetje op gehopt. Ik ga in elk geval Danoesja en Nicole zien. Jij heel veel plezier in Londen. Is natuurlijk echt wel leuker!
    Enne... we gaan elkaar heus nog wel eens zien hoor!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wonderful card design Miranda, love these beautiful decorations and colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk model en heel mooi gemaakt.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schattig kaartje.
    Ik krijg helemaal zin in een Kerstig uitje 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi Miranda
    Leuk kerstkaartje vooral de vorm spreekt me erg aan prachtig gemaakt
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen