zaterdag 20 januari 2018

Bruin (kraft) en blauw bij De Egel../ Brown and blue at De Egel....

Hallo lieve mensen, vandaag is het alweer 20 januari en dus start er een nieuwe challenge bij De Egel. Aan de vorige challenge hebben weer héél veel van jullie enthousiast deelgenomen, zo gaaf. Vaak las ik ook dat de sketch zo leuk gevonden werd, fijn om dat te lezen.
De komende challenge vragen we het gebruik van blauw en bruin (kraft) bij jullie creaties.
Dit is de kaart die ik ter inspiratie heb gemaakt.....

Hello dear people, today it's the 20th of Januari and it's time for a new challenge at http://de-egel.blogspot.nl/. We want to see the use from the colours blue and brown (craft).
This is my card to give some inspiration...


Ik heb een stencil van Dutch Doobadoo gebruikt om de vorm van de kaart te maken. Drie keer in verschillende maten omtrokken en uitgeknipt. Vervolgens eens een keer met een draai op elkaar geplakt om een leuk speels effect te maken. Het dessin-papier is van Maja-Design.
De randen beinkt met distress-inkt "vintage photo".
Deze schoenenstans heb ik al een paar jaar maar nog nooit gebruikt....ik moet me schamen, maar het is gelukkig een tijdloos modelletje..LOL
De stempels heb ik met behulp van afplakken met plakband in twee kleuren gestempeld en de sterren zijn stansen van Joy.

I used a stencil for the shape. I cut it in 3 different sizes and glued them a little twisted on top of each other. The shoe is diecutted and the stars too. I used distress-ink to colour the edges. I stamped the texts in two colours ink. Take a look at http://de-egel.blogspot.nl/ to see what the other designteam members have made.

De andere leden van het design-team hebben ook weer hele mooie voorbeeldkaarten gemaakt, kijk nog maar eens op http://de-egel.blogspot.nl/ en van daaruit kun je naar hun blogs gaan.
Er is weer een supergave prijs te winnen......

This is the beautiful prize you can win. It's a new die from Marianne Design....


....Marianne Design Creatable Petra's special circle LR0511 (komt in februari uit). Deze beauty is weer beschikbaar gesteld door de eigenaar van hobby-/internetwinkel De Egel.

Thank you for dropping by. We are going to choose the top 3 from last challenge. If you are joining the challenge have fun and good luck.
Enjoy your weekend. Greetings Miranda

Wij gaan ons weer buigen over de top 3 van afgelopen challenge en hopen natuurlijk dat jullie weer net zo enthousiast zijn om mee te doen.
Veel plezier en succes vast als je meedoet en allemaal een heel fijn weekend ;p
Lieve groetjes Miranda

*vorm kaart-shape art 2-DutchDoobadoo,    *designpaper-Denim and friends-Maja design,    *schoen-Die Namic My Favorite things-MFT567 All Star High Top,    *sterren-Joy Crafts-Mery's-6002/2050,    *inkt-archival inkt-Sepia-Ranger, vintage blue-Different colors,    *distressinkt-Vintage photo-Ranger,     *kraftkarton-Bazzil,    *stempels-gratis bij tijdschrift

45 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleurencombo erg mooi en je hebt er echt een geweldig mooie creatie van gemaakt! Zeer inspirerend!

    Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke en stoere kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Miranda, goedemorgen.
    wat een leuke stoere jongens kaart dit malletje staat op de lijst van bestellen bij ali.
    mooie uitdaging blauw met bruin.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie, stoere kaart in toffe kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie stoere kaart, leuk model.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave kaart! Toen ik eerst de challenge zag vond ik het een moeilijke, maar jullie voorbeelden inspireren enorm.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart is dit.
    Die zou ik vroeger zeker 10 maal hebben kunnen maken.
    Nu zouden ze vragen: Is Oma kinds geworden??? hihihi
    Maar ik blijf hem leuk vinden.
    grt leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart! Ik heb de schoenenmal ook en nog maar 1 eer gebruikt maar ja je kan moeilijk naar iedere man een schoenenkaart sturen toch?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig stoere kaart met deze sneaker in deze kleurencombinatie! Bij mij ligt die ook nog in de verpakking. Deze kaart geeft weer een goede reden om die er eens uit te halen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige stoere kaart. Mooi gedaan zo met de sneakermal. Leuk zo, met het papier. Ik heb de mal ook, maar nog steeds niet gebruikt. Je ziet wel, je bent niet de enigste. Hihihi. Ik ik de kans zie, dan ga ik ook met de Challenge meedoen, want wie wil er nu niet een kansje wagen, om deze mooie mal te winnen!!!

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bruin en kraft vind ik altijd heel mooi! Een gave kaart, zo leuk die stoere look! De schoen en sterren combineren goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik heb die mal al een paar jaar ongebruikt liggen, waarom eigenlijk?
    Jouw kaart is geweldig, prachtige kleurencombinatie en superleuk designpapier. Geweldig dat gedraaid op elkaar plakken van de achtergrond en de sterren erbij maken het helemaal af. Prachtige kaart tot in de puntjes mooi afgewerkt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave en stoere jongenskaart, Miranda...leuke kleurencombinatie. Wat een goed idee om de verschillende vormen gedraaid op elkaar te leggen. Weer eens wat anders. De AllStar schoen is idd een blijverdje, zowel in het echt als op een kaart. De sterren doen het heel goed!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaart!!!
    Die gymschoen is zó leuk. Inderdaad, SCHAAM je, dat je die nog nooit gebruikt hebt😊.
    Ik ga zeker weer meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Miranda
    Ik houd van deze kleurenstelling en de details vind ik erg stoer en mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart met de leuke schoenenmal Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke stoere kaart Miranda! De stans van de schoen is echt gaaf zeg, hij is ook wel wat bewerkelijk denk ik, hij bestaat uit verschillende onderdelen hè. Ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een stoere kaart Miranda...supermooi met dit blauw. Mooie details en ook ik (haha) vind de schoenmal super gaaf!
    Fijn weekend groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart Miranda,
    leuk hoe je de stansen hebt gebruikt, mooi papier en de -vieze- hihi sneaker vind ik echt top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wouw Miranda die All Star is AMAZING!! Zo gaaf om te zien en in hele mooie kleuren geïnkt bij het prachtige papier! Ik weet welke lijn ik ga gebruiken voor de nieuwe challenge hoor! Ik ben niet van de schetsen, omdat ik er voor mijn gevoel niets op kwijt kan, maar dit thema is weer super voor mij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke all star gymp heb je op de kaart gezet. Mooie kleuren combi. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Blauw met kraft is altijd een mooie combi vind ik. Je hebt er een heel gaaf kaartje van gemaakt, lekker een stoere jongenskaart. Heel leuk geworden!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele gave kaart met die sneaker.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooi voorbeeld! Die twee kleuren vind ik ook een erg mooie combinatie.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is echt een super tof kaartje Miranda. Ik heb hem gelijk opgeslagen. Papier en stempels heb ik en mijn zus heeft zo'n sneaker. Ik maak hem denk ik gewoon voor een groot gedeelte na want ik vind hem helemaal geweldig. Heb ik er gelijk weer een kaart voor een tiener nicht of neef liggen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Brilliant card for a male Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Miranda this is a fabulous card, I may enter this challenge too.xxHave a lovely weekend.♥
    [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen

  28. Echt een hele toffe kaart,
    gaaf en stoer gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Bruin & Blauw}

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Soms moet een stans even 'wachten' ;) Dan is hij weer nieuw en heb je er ook weer inspiratie bij. Deze kaart is zeer geslaagd. Fijn zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een heerlijk super stoere kaart, Miranda! En de combinatie van kleuren die je hebt gebruikt, vind ik geweldig! Gaaf!

    Lieve groet,

    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart Miranda.
    De kleuren combinatie vind ik super.
    Wil je ook bedanken voor je complimentje op me kaartje.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, wat een leuke kaart zeg! Wat een geweldig idee om de DDD niet recht, maar juist schuin op elkaar te plakken. Dat ga ik ook eens proberen. Je sneaker mal is gaaf!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gave kaart Miranda. Een mooie kleurencombi! Ik ga kijken of ik mee kan doen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Supergave kaart, wat een leuk idee om de laagjes een beetje schuin op elkaar te leggen. De All Star is echt een gave stans, leuk dat hij nu uit de kast mocht. Je kaart voor de liftchallenge is prachtig, heel mooi in die zachte tinten. Arme Ziva, zou ze ook zo van het vliegeren hebben genoten, haha.
    Je blauwe kaart is echt heel elegant, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi is jouw kaartje ook! Wat verrassend trouwens onze kaartjes allemaal! Ik sta er versteld van! Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke stoere kaarr, Miranda!
    Ik vind blauw en bruin een heel mooie combinatie die ik vreemd genoeg zelf vaak vergeet te gebruiken, haha, stom hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. super stoere kaart! Leuk model en alles past zo perfect bij elkaar..
    Super gedaan.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel mooi, in die kleurencombinatie. Lekker stoer ook!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel mooi en die gymschoen, prachtig ingekleurd Miranda.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Miranda, dank je wel voor je leuke reactie op mijn tagje! Jouw kaart in kraft met blauw is super, gave kleuren zijn dat. Bizar, ik volgde je nog niet, maar nu wel! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooi kaartje is het geworden Miranda!! Lekker stoer die gympies. Mooi afgewerkt met die distress inkt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super!
    Deze onlangs nog gebruikt voor kaartje voor meisje van 13. Zo leuk!
    Je creatie is mooi stoer.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat bedoel ik...weer zo'n leuk idee, drie keer uitknippen in verschillende kleuren en verdraaid opplakken die moet ik ook onthouden.
    Ik ben niet van de sketches, nooit gedaan, plak meestal maar naar eigen inzicht vanalles bij en door elkaar haha.
    Heel leuk ook de twee kleuren inkt voor de tekst...ook nog nooit aan gedacht.
    Mooi, erg mooi sportief kaartje!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen