zaterdag 23 september 2017

Herfstgroetjes..../ Fall-greetings.....

Hallo lieve mensen, genieten jullie ook nog zo van deze mooie nazomerdagen ? Ik vind het heerlijk, niet te warm of te koud en heerlijk om buiten te wandelen/fietsen...noem maar op.
De natuur begint al geleidelijk te veranderen en ik vind de kleuren die nu gaan komen altijd práchtig. Warm goudgeel, koperrood, donkergroen...genieten. Op deze kaart komen die kleurtjes wel een beetje terug.....

Hello dear people, I always love the warm colours of Fall so I made a card with those colours...
Basis is een vierkante ecru kaart. Daarop geruit dessin-papier. De krans van Marianne Design heb ik 3x gestanst, in kraft, diep donkerbruin en roodbruin karton. Deze heb ik door elkaar heen gevlochten.
De eikeltjes en het eekhoorntje is uit dessin-papier geknipt, uit hetzelfde blokje van CraftEmotions als de achtergrond.
Het paddenstoeltjeslint past er zo leuk bij. Het woord "herfst"gestanst en met distressinkt bewerkt evenals de hoekstans. Het woord "groetjes" is gestempeld.

The wreath is die-cutted 3x in different colours and I twined them together. The little acorns and the squirrel are fussy cutted from design-paper. I loved to use the ribbon with the little toadstools. The die-cutted word is Fall in Dutch and the stamped word says "greetings".
Thanks for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda 

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen, tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2017/08/scrp-cards-challenge-99.html tot 26-09

*krans-Craftable CR1419-Marianne Design     *dessinpapier/eikeltjes/eekhoorn-paperstack CraftEmotions 118040/0110,
*stans herfst-Amy Design-ADD10075,     *hoekstans-deel van frame-Amy Design-ADD10072,      *stempel "groetjes"-CS0855-Anja van Laar voor Marianne Design,     *lint-Artemio-11005065.

38 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaart! Het is inderdaad erg genieten met dit weer. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, deze kaart vind ik wel heel erg mooi! Ik houd ook zo van herfstkleuren, maar ja, ben in de herfst geboren, dan krijg je dat XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschattig!! En wat een bereklus, al die kleine eikeltjes uitknippen.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldig Miranda, ik hou ook zó van de herfstkleuren! Ik herken het Autumn Woods papier en wat een werk om al die eikeltjes uit te knippen maar het is énig!
    Dank voor je deelname aan onze Scr@pCardsChallenge!

    XxIrene -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leukkkkkkkkkkk zeg.....mooi in die warme kleuren en die krans is superleuk gedaan....TOP.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke herfstkaart, Miranda.
    Nog een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht...wat een leuke eikeltjes stans is dit, maar las verder en huh...allemaal handmatig uit geknipt en inderdaad nu herken het papierblokje! Geweldig hoe je dit weer hebt gedaan en ik vind het keigaaf Miranda!
    We gaan nog even door met genieten van het zonnetje hè! Wat was het vandaag ook heerlijk buiten.
    Bedankt voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart! Mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie herfstkaart Miranda! Een heel geduldwerkje met al dat knippen, maar je hebt wel een prachtig resultaat.
    De mooie herfstkleuren komen heel mooi tot hun recht. Waarmee laat je die eikeltjes dan zo mooi glanzen?
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die "glans" is zo gedrukt op het dessin-papier Nancy. Daar hebben ze delen wit gelaten. Ik heb het papier wel opgebold met een embossingpen waardoor ook wat glans ontstaat.

      Verwijderen
  10. Je hebt de krans prachtig verwerkt op je mooie herfstkaart Miranda, leuk met de eikeltjes, prachtig van kleur, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de herfst ook zo'n mooi seizoen qua kleuren.... ik rijd iedere dag langs het bos en soms zie je het per dag veranderen, prachtig! Je kaart is leuk zeg, wat een idee om de krans in verschillende kleurtjes samen te verwerken. Leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zeg, die is SUPER mooi!!!!
    Er zit dus diepte in de kaart begrijp ik?
    Jammer is dat toch hè, als je dat op de foto niet helemaal goed kan zien.
    Wat heb jij toch altijd een creatieve ideeën, met dat vlechten en die strik en en en.....mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig deze herfstkrans Miranda. Super de sup leuk gemaakt! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk herfstkaartje. Ik heb ook ergens nog dat lint liggen met paddestoeltjes op. Ga ik eens bovenhalen. Het zit bij mijn naaigerief, maar echte herfstprojecten maak ik niet, ik kan het beter voor kaartjes gebruiken. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met deze mooie krans, Miranda.Wat een schattige eekhoorn erin.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow schitterende herfstkaart Miranda mooi die krans super gedaan
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Miranda,
    Je hebt een prachtige krans gevlochten en wat heb je veel werk gehad met al die eikels uit te knippen en te bewerken met glossy accents? en het lint past er perfect bij..
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Miranda,

    Het is al weer even geleden sinds mijn laatste bezoek en ik zie dat ik weer heel veel moois nog niet gezien heb. Van leuke kaarten , mooie kransen, prachtig canvas, gehaakte eikels, wat ben je toch heerlijk creatief, echt genieten!
    Groetjes, Liselot
    P.S. En nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige herfstkaart Miranda, heel sfeervol. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie herfstkaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful autumn card you have created Miranda, what a pretty wreath, love the colours and pretty background paper.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooie krans op je kaart in de herfstkleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze dagen vind ik ook heerlijk zo. Lekker buiten in de tuin aan het werk. Je kaart is erg leuk zo met die krans.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf is je krans, mooi opgebouwd! de glossy accents zijn een heel leuk idee! Laat hem meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had hem net te vroeg gepost Marjan, dan zou het backlinking zijn toch?

      Verwijderen
  25. Wat een leuk kaartje, Miranda! Mooi met die krans.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige herfstkaart! Dat eekhoorntje zit heel lief op de krans.

    super.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig miranda is je herfstkaartje met die mooie krans erop verwerkten die schattige eekhoorn dank en reuze gezellig dat je meedoet met ons aan de streepjes en ruitjes challenge op scrap-cards liefs dt martine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi herfstkaartje!
    Heb inderdaad heerlijk genoten van het lekkere herfstzonnetje dit weekend.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze kaart is prachtig! De kleuren van de herfst zijn inderdaad erg mooi (maar ik ben toch ook blij dat we nu toch eindelijk een nazomertje krijgen...).
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow.....prachtige herfstkaart Miranda......alles met de hand uitgeknipt las ik....netjes hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Miranda
    Hij is zo mooi met al die eikeltjes op je kransje, ik ben ook dol op de herfst met zijn warme kleuren, echt genieten nu.
    Bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards.
    Liefs, Danoesja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Miranda,
    Wat een leuke mooie krans helemaal top in deze herfstkleuren en gaaf met de eikeltjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ach wat een lieverdje en de krans is heel erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi hoi Miranda,
    leuk dit herfstkaartje met krans
    prachtig van kleur!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen