dinsdag 22 augustus 2017

Distress-oxide tag....

Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost. Soms is het inderdaad leuk om te kijken wat er met combineren van "oudere spulletjes" te maken valt. Ik vind het zo zonde om allemaal te laten liggen en weggooien kan ik helemaal niet :P Soms geef ik iets weg als ik weet dat ik iemand er een plezier mee doe, dan vind ik het niet erg...maar anders denk ik "het eet geen brood..LOL".
Vorige week zijn Danoesja en ik samen met distress-oxide inkten aan het freubelen geweest. Op de stempelbeurs hadden we bij de stand van Jolande van Oosterhout een tag met wat spulletjes gekregen. Daar zijn we mee aan de slag gegaan.
Dit heb ik ervan gebrouwen...hihi. Heel leuk om mee te werken maar toch wel anders dan de "gewone" distress inkten.
Deze is van Danoesja. Supermooie kleurencombinatie vind ik. Het tekstpapier, touw, de halve cirkels, klei-ornamentjes zaten allemaal in het pakketje.
We maakten er wel een zooitje van..LOL maar wel heel gezellig weer om zo samen aan de freubel te zijn. Wordt vast vervolgd.....

Dan zag ik net nog dat ik de eerste prijs heb gewonnen bij HobbyVision met deze kaart...blij :)
Dank jullie wel voor je bezoekje, tot blogs maar weer.
Lieve groetjes Miranda

25 opmerkingen:

  1. Gaaf effect en wat een super mooie tags hebben jullie zo gemaakt.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie tags hebben jullie gemaakt...helemaal leuk en wat een mooie kleuren...toppie!
    Proficiat met je prijs...leuk!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tags hebben jullie gemaakt Miranda, en heel mooi van kleur. Wat leuk dat alle materialen in een pakketje zaten. Zo te zien hebben jullie een gezellige dag gehad met al die zooi.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig geworden Miranda. Gezellig om zo samen te knutselen. Heel leuk zoals jullie de tags hebben gemaakt. Wij hebben ook nog vel oude spullen... maar als het mooi is is het goed en het komt altijd van pas. Dat zie je nu maar weer. Dat vind ik nu ook zo leuk als je iedere week een kerstkaart maakt dan kun je de oudere spullen ook leuk gebruiken. En combineren oud en nieuw is al do leuk. Dus niks weg doen... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous makes Miranda! love my oxide inks, do not use as I should! just need some play time.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie tags zijn het Miranda, leuk hé spelen met inkt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwww...ik ben jaloers...lol
    Samen freubelen met Danoes en ja die kan dat wel hè, spelen met de inkten en de oxides zijn ook weer zo gaaf, we kunnen echt aan de gang blijven met al dat moois! Jullie tags zijn geweldig mooi geworden en heerlijk om te winnen met een kaart....geniet er maar
    lekker van!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,
    Wat een ave tags hebben jullie gemaakt. Allebei prachtig van kleur en samenstelling. Toen je de foto op FB had gezet, wilde ik eronder schrijven: jullie hebben er wel een zooitje van gemaakt. Maar dan durf ik het niet, omdat andere lezers dat misschien verkeerd opvatten. Jij had het wel gesnapt. Hahahaha..... super gezellig zo samen aan de freubel en volgens mij is er ook heel wat thee doorheen gegaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zien er mooi uit! Vooral de bovenste vind ik mooi met de druppels in de cirkels. Gaaf gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk bommetje is er ontploft op jullie tafel .... zo hoort het toch ook?
    Wat zijn beide tags mooi geworden, de kleuren zijn super.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig zo samen aan de knutsel...jullie hebben beide een superleuke tag gemaakt! De kaart die ik voor mijn verjaardag heb gekregen is ook supermooi,staat hier gezellig met alle andere kaartjes op de kast.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie tags hebben jullie gemaakt!! Heerlijk zo samen freubelen en mijn bureau ziet er geregeld ook zo uit, hihihi.
    Had nog niet gereageerd op je varkentjes kaart maar wat is die geweldig leuk, echt een feestelijke kaart en zo lief met al die schattige varkentjes!
    Geniet van het zonnetje,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergave tags hebben jullie gemaakt, Miranda! En die troep op tafel is zó weer opgeruimd, toch?
    Ook ik kan niets weggooien (maar wel weggeven) en bij ons geldt hetzelfde gezegde: het eet geen brood.
    Alleen moet ik wel hopen dat sommige dingen wél brood gaan eten, want anders moet ik toch een keer gaan ruimen.
    Fijne dag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie tags. Knap gedaan weer. Heerlijk zo`n volle tafel. Mijn bureau begint vrij leeg, maar al doende wordt het ook een lekkere volle boel. Gefeliciteerd met je eerste prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om zo samen aan de slag te gaan met de oxides enzo. Allebei hebben jullie een erg mooie tag gemaakt! ja... troep ... herkenbaar :) Moet jij ook altijd eerst opgeruimd hebben voor je weer iets nieuws start?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke tags hebben jullie gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat hebben jullie mooie tags gemaakt, ik zag ze al op FB en ook de rotzooi die jullie hadden gemaakt.. hihi..
    Wat super dat je de winnaar van de Top 3 werd,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie tags Miranda en gefeliciteerd met je top kaartje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige tags hebben jij en Danoesja gemaakt, mooie kleuren. Wil je iets moois maken moet het eerst een rotzooitje worden, ik herken het. Je kaart met de feestvarkentjes is geweldig geworden, heel erg leuk.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje, hij is ook prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze tags zijn allebei prachtig! Gezellig, zo samen aan de knutsel...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lekker geknutseld met prachtig resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn heel erg mooi! Ik vind de druppels bij de bovenste een heel leuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Brilliant use of the D/Oxides, love the tags.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Miranda
    Leuk he dat bezig zijn met de nieuwe oxide inktjes,mooi resultaat zeg!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen