zondag 25 juni 2017

Ik zie dat.../ I sea it's....

Hallo lieve mensen, ik ben weer boven water uit mijn opblaasbadje hoor..LOL..het was me van de week net iets té warm op mijn hobbykamer. Wel af en toe bij jullie gekeken en gereageerd want dat kon lekker buiten. Ik wil jullie ook hartelijk bedanken voor de reacties op mijn voorbeeldkaart voor de sportchallenge bij De Egel. Héél lief om met die warmte toch de moeite te nemen.

Hello dear people, first I want to thank you for your nice comments about my last post. Today starts a new challenge at http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/.  The theme is "summer/beach/vacation". I've made this card as dt-member....

Vandaag start er een nieuwe challenge bij http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/. Daar luidt de challenge "zomer/strand/vakantie". Deze kaart heb ik ter inspiratie gemaakt......
Het model van deze kaart heb ik via de Facebookgroep "Be Challenged". De aankleding gemaakt met stempels van Joy, gestreept dessinpapier en een stans van Marianne Design.

I decorated the card with several stamps( Joy) which I stamped with blue ink. I used some striped papers and a die-cutted rope (Marianne Design). You must use at least one stamp at this challengeblog. Whe're going to take a break, when this challenge has finished, until 3 sept.
Zij-aanzicht van de kaart. Ik heb alléén met blauwe inkt gestempeld en niets ingekleurd. Een belangrijke voorwaarde van dit challengeblog is natuurlijk het gebruik van (een) stempel(s).
We hebben steeds veel deelnemers en ik hoop dat jullie nu ook weer gezellig meedoen. Na deze challenge houden we zomervakantie tot 3 september.

Willen jullie meer voorbeelden zien van deze challenge klik dan op http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/. Je kunt daar ook meteen de prijs zien die deze keer gesponsord wordt door https://www.craftyribbons.com/.
Alvast veel plezier én succes gewenst.

If you want to see more go to http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/ and you will find the beautiful cards from my dt-colleague. You can also see what price there is to win sponsored by https://www.craftyribbons.com/. I wish you lots of fun and succes if you join this challenge.
Thanks for dropping by, see you on Blogger.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje en tot ziens op Blogger....
Lieve groetjes Miranda

*stempels-Joy-Under the sea-6410/0099,    *stans touw- Creatables LR 0418-Marianne Design,    *dessinpapier-Decotime,    *inkt-Memories-Midnight blue.

35 opmerkingen:

  1. Heel mooi Miranda! Frisse kleuren en wat staat dat ook mooi om in blauw te stempelen. En de Memories inkt stempelt prachtig zo te zien. Moet ik even onthouden, want ik zeur er niet meer over op mijn blog, maar ik heb regelmatig toch nog ruzie met inkt en clean stamps, ondanks gummetje, Misti etc....
    Het is nu lekker afgekoeld en de tuin krijgt een douchebeurt...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meestal zijn kaarten te doen met marine altijd blauw, ik vind dit verfrissend dat je juist Rood koos. Wat een leuke kaart is dit geworden. De aandacht is nu juist op de plaatjes waar dit hoort. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Model is leuk en de uitwerking is briljant. Heerlijk dat rood, springt zo van de kaart. Mooie stempel. Genot om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, wat was het warm, voor mij ook teveel van het goed hoor. Ik heb ook nauwelijks iets gehobbyd, had het trouwens toch te druk met schoolwerkzaamheden.
    Deze kaart is een topper, mooi model en tot in de puntjes afgewerkt, super Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook geen voet op zolderkamer gezet hoor Miranda, werd er zowat levend gebakken en dan kwam ook nog de CV-ketel-monteur.....die kon ik bijna reanimeren whahha!!
    Wat is je kaart schitterend en die stempels in blauw....zo gaaf!!
    Droom nu maar even van je badje want het is plu-weer de komende week!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, Miranda! Ik heb met de warmte niet geknutseld (alleen iets zitten knippen, in de schaduw), maar blogs bezoeken kan op mijn ipad, dus dat lukt vaak wel.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Miranda!
    Mooi model kaart en hele leuke stempels vooral de rand met de schelpen vind ik supermooi.
    Ben ook blij dat het wat is afgekoeld...kan weer buiten komen ,ik zit juist steeds binnen met het warme weer we hebben airco in huis dus ik heb juist heel veel geknutseld .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK vind de kaart echt geweldig! De kleurencombinatie is zo mooi gekozen en...je kaart is een inspiratie. Let de komende tijd maar op het blog van a-t-s!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een stijlvol Zee kaartje! Mooi gemaakt.
    Modelletje vind ik ook top.
    Heb de stempeltjes en bloemetjes ontvangen! Dankjwel daarvoor!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi en lekker fris zeg in dat rood en ja dit model is gewoon super. Heb hem zelf ook gebruikt voor een maritieme kaart. Nu het weer wat kouder is kunnen we weer even aan de freubel, soms een enkele reactie geven heb ik ook buiten gedaan al hoewel ik weinig een computer in mijn handen heb gehad de laatste dagen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende kleurencombinatie heb je voor deze leuke kaart gebruikt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moet bekennen dat ik het ook wel eens vergeet dat het een stempel blog is, zeker als er staat Anything goes of zoiets! Maar goed je hebt het weer op onze hart gedrukt en probeer er om te denken Miranda. Je hebt een mooi en fris sea side kaartje gemaakt! En omdat het heerlijk freubel weer is ga ik mijn pc-tje nu uit doen!
    Fijne zondag verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Miranda. Een leuk model en mooie stempels heb je gebruikt, een chique geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke woordspeling en een super gaaf kaartje erbij, Miranda. Mooie frisse kleurtjes heb je ervoor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk model en mooie kaart Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk model kaart. Erg mooi die stempels.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart,Miranda.Mooie stempels vooral het zeepaardje.Heel leuk model.Kortom een mooi geheel :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, het model is ook heel erg leuk..mooi.gestempeld in 't blauw,
    leuk de afwerking met het touw.
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig stempelwerk op dit mooie maritieme kaartje, Miranda! Leuk modelletje heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi miranda
    wat een geweldig frisse en mooie kaart echt om van te genieten!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Miranda. Wat is dit super de is dit gemaakt. Het komt allemaal zo mooi uit. Leuke stempels. Mooie kleuren. Ik ben er weg van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie, frisse zomerkaart. Heel mooi het rode papier gecombineerd met de blauwe stempels.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. TOP! kaartje Miranda, gaaf ontwerp

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card design Miranda, love the shape and wonderful colours, with gorgeous image.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie zomerse kaart heb je gemaakt Miranda, ik ben ook ondergedoken geweest hoor met die hitte, ik moet zo oppassen.
    Nu wordt het weer beter en kom ik weer bij je langs hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk deze frisse zee/strandkaart. Super het rode papier gecombineerd met de blauwe stempelafdrukjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart in het rood/wit/blauw!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig kaartje Miranda, je zou er spontaan van in de vakantie modus springen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig gemaakt Miranda, wat een leukerd! Heel vrolijk en zomers. Het stempelen met blauwe inkt vind ik ontzettend gaaf gedaan. Groot gelijk dat je in je badje hebt gepoedeld...als ik een tuintje had gehad, had ik precies hetzelfde gedaan. Op mijn balkon past net een teiltje voor de voetjes haha. Mijn hobbykamer was ook snikheet...dus ook voor mij was het even geen gefröbel.
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend mooie kaart
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterend mooie kaart
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart Miranda, leuk model en papier.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen