dinsdag 27 juni 2017

Een fijne dag.../ Have a nice day...

Hallo lieve mensen, mijn vorige kaart was in strand-sferen en daar blijf ik nog even in. Yep...het is zomer ;p Ik was laatst bij de Action en daar zag ik leuke afwrijfteksten in handlettering stijl wat je nu zoveel ziet en daar wilde ik iets mee maken....

Hello dear people, my last card was beach-themed and so is this one. Yep it is summer..;p The text on this card is a rub-on and no stamp...
Ik heb een soort "planken bord" gemaakt door kraftkarton met een embossingfolder met houtpatroon te embossen. Daar "planken" van gesneden en met witte correctie-vloeistof bewerkt. Verspringend op een stuk touw geplakt. De tekst op wit karton gewreven en met een cirkelstans uitgestanst. Touw eromheen gelijmd. De "spijkers" zijn splitpennen.

I've made a 'wooden board' from kraft and an embossingfolder. I cutted that into stripes and used some correctionfluid on it. I glued this on a piece of rope. Around the rub-on I glued some rope too. The 'nails' are brads.
Uit restjes van een Tilda papierblok wat strandafbeeldingen geknipt en de kaart verder mee versierd. Op de schelpen heb ik wat glitterlijm gebruikt. De kaart is gisteren gepost en ik hoop vandaag ontvangen ;p

I cutted some images out of leftovers/scraps from a paperstack from Tilda. On the shells I've used some glitterglue.
Thank you for dropping by, greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, tot ziens op Blogger
Lieve groetjes Miranda

*dessin-papier en plaatjes-Tilda-The seaside life-Panduro,    *cirkelstans Nellie Snellen-MFD055,    *embossingfolder hout-Boekenvoordeel,    *rub-on tekst-Decotime,    *splitpennen, touw, kraft, correctievloeistof, glitterlijm

28 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan die planken! Echt een kaart in strandsfeer, heel erg leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart in strandsferen. Leuk idee met dat planken bord en tekdt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zomers kaartje Miranda, je dacht nu de zon het een beetje af laat weten breng ik wat warmte met mijn zomerse kaarten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely beach theme on your card Miranda, too cold here for any beach today, we have lost the heat wave, more like winter! rain all day and week from tomorrow.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijf jij maar lekker in de strand sferen hoor Miranda!
    Ik vind je tekstbord geweldig en Ohhhh afwrijf teksten, bij de action...ik zal wel weer te laat zijn...gaaf!!!
    Heerlijk summertime kaartje!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gedaan Miranda. Ook ik heb niets gezien bij de Action. Maar ik vind die afwrijfteksten erg gaaf. Net als je vorige kaart goede impressie van de zomer. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan, Miranda. Super gaaf effect door die planken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miranda dit is een schitterende kaart ...
    Een leuk idee met de planken en spijkerpennen ...
    Ik wens jou ook een fijne dag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit mooi gedaan!! Leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Prachtig gemaakt en erg leuk met die teksten Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat gaaf gedaan Miranda....de planken en spijkers lijken net echt! Je hebt er een heerlijk strandtafereeltje van gemaakt. Moet ik toch weer eens naar de Action, want die tekst ziet er erg leuk uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit weer super leuk bedacht en gedaan Miranda, net of ik echt ergens op vakantie ben!! Die tekst is wel heel gaaf.....nu de tuin niet roept toch maar even gaan sneupen daar???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met deze afwrijftekst. Ik zie zulke dingetjes nou nooit bij de action,,, kijk ik gewoon niet goed of is het snel uitverkocht??

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit gaaf gedaan Miranda. Super is die gehandletterde tekst. Handig om dit op deze manier te gebruiken. Misschien ga ik ook langs de Action.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart in zomerse sferen, en die oude foto van mij in mijn jonge jaren maakt het natuurlijk wel af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, leuk de achtergrond met -planken- en de tekst is leuk..mooie aankleding van de kaart,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie leuk kaart Miranda !
    Leuke tekst heel mooi geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat prachtig Miranda ! Heel leuk hoe je alles combineerde !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, mooi hoe je de houten planken maakte en zo bevestigde. Mooi afgewerkt verder.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf idee die planken, het staat echt super op je mooie kaart! Mooie schelpjes, mooie dame, mooie tekst ... helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel origineel gedaan met de planken,Miranda.Mooie tekst.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooi Miranda!...heb hem gisteren ontvangen.
    Hij staat hier lang de tv te pronken...was een erg leuke verrassing.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Knap verzonnen....en uitgevoerd.....Echt heel gaaf gedaan....Je moet er maar opkomen....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauww schitterende kaart Miranda super knap gedaan echt ....supergaaf fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. SCHITTEREND! Prachtig tof kaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig! Die plankjes zijn net echt, een heel geslaagde techniek!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi gedaan met het hout en dan de plankjes ervan gesneden.
    Heel leuk kaartje!
    Krijg ook zin aan het strand, het is gelukkig nu droog met een beetje zon.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen