vrijdag 22 juni 2018

Stop nooit met ontdekken..../ Never stop exploring...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn schudkaart. Ik lees ze altijd met veel plezier.
De titel van de blogpost van vandaag vind ik wel een om ter harte te nemen. Nu gaat het niet alleen over de wereld ontdekken, maar ook je eigen grenzen/mogelijkheden ontdekken of verkennen.
Meedoen aan challenges helpt mij om dit te doen op hobby-gebied. Bij het blog van de Lift Challenge was nu ook een leuke uitdaging: witte achtergrond, zelf gemaakte strips, witte stans.....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my shakercard. I love reading them. Today a card for the challenge at Lift Challenge blog. They ask a card with: a white background, self made strips, white die-cut....


Laatst had ik wat zitten spelen met distress-oxide inkten, stempels en een stencil "spickles" van Marianne Design. Daar nu reepjes van gesneden en de randen beïnkt met distress-inkt "vintage photo".
Verspringend met kleine stukjes tussenruimte op een witte basiskaart van 10,5 x 15 cm geplakt. De kaart dwars gebruikt dus de vouw zit links.
Tekst in sepia inkt gestempeld, wereldbol uit wit karton gestanst en een paar sequins omdat ik "iets" miste :)

The strips are cut from a piece of scrap made with distress-oxide ink, stamps and stencil. This was  a piece of scrap where I was trying out some things and now perfect to use :) I was exploring so that's why the sentiment is the title of this post...LOL.

Ik vond het heel leuk om te doen en zou zonder deze challenge nooit op het idee komen om dit zo te maken, vandaar dat ik de tekst/titel dus wel toepasselijk vond.
Vinden jullie het ook leuk om zo iets te ontdekken ?

Enjoy your weekend, see you at blogtime.
Greetings Miranda

Fijn weekend vast, tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

http://liftchallenge.blogspot.com/2018/06/liftchallenge-132.html

*distress-oxide inkt:broken china-cracked pistachio- Ranger,    *distress inkt-vintage photo-Ranger,    *archival inkt-sepia-Ranger,     *stencil: spickles-Marianne Design,     *wereldbol-Intricut by Hobbycraft-ICdie 131,     *tekst-gratis bij Engels magazine

33 opmerkingen:

  1. Het is nooit verkeerd om nieuwe dingen te ontdekken Miranda, je kaartje ziet er mooi uit met een wijze tekst.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je ervan gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit Miranda !!!!!
    Mooi geheel !
    Bij mij ging het fout.....
    Te snel gelezen....en dan...
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart, Miranda...en een leuke tekst! En het is altijd leuk om nieuwe dingen te leren via bijvoorbeeld challenges. We zijn nooit uitgeleerd, toch? Mijn nieuwe laptop werkt perfect en supersnel. Ben er heel blij mee!
    Fijne avond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Miranda, wat een gave kaart is dit zeg, en ja via de uitdagingen leer ik ook veel op kaarten maak gebied. Wel merk ik, dat als ik veel aan mijn "koppie 'heb het kaarten maken niet zo goed lukt, en dat je dan wat op het oude terugvalt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf deze lift!! Mooi gedaan. EN wat ontzettend leuk met die tekst en de wereldbol. EN zeker, iets nieuws ontdekken of proberen blijf ik leuk vinden. Nieuw schrijfsters bijvoorbeeld...;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende liftkaart Miranda, het is zeker waar, je gaat echt heel andere dingen doen en deze is een mooi voorbeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge is het deze keer, maar werken met inktjet heb ik nog nooit gedaan, jij wel dus en wat een prachtige kaart heel mooi de combinatie van globe en de tekst,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende lift Miranda! die kleine sequins maken het helemaal áf! Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het zeeeeer geslaagd hoor, prachtig resultaat.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit super mooi gemaakt! Knap hoor. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaaaa, super leuke kaart!! Ik herkende de sketch meteen en dacht, dit bericht MOET ik lezen, want ben heel benieuwd hoe andere deze sketch hebben gemaakt (en dan vooral de achtergrond natuurlijk)
    Alles aan jouw kaart klopt! De kleuren(heel.mooi), de tekst en dan de "wereldbol" erbij!
    Bij ons creatievelingen werkt het volgens mij sowieso op deze manier....je ziet iets en dan komen de
    ideeën in je hoofd, totdat ze "klaar" zijn, dan kun je er iets mee maken, snap je wat ik bedoel.
    Toen ik de liftchallenge zag had ik meteen een idee, dus maakte, 's avonds laat nog, het ecoline achtergrond papier, dat moest drogen, de volgende dag maakte ik meteen mijn kaart, want het idee in mijn hoofd was er klaar voor😊.
    Daarom was ik ook zo snel met mijn kaart, hihi. Ik heb nog meer ideeën, wie weet......
    Ben benieuwd naar wie je deze kaart gaat opsturen, door de tekst kan hij naar (bijna) iedereen!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooie liftkaart, heel leuk gedaan! Je stripjes zijn prachtig! Ik had mijn liftkaart ook al klaar en zou het zelf ook niet bedacht hebben, vind het wel een leuk effect. Ik vind het ook leuk zo “uitgedaagd” te worden via Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig verhaal achter deze kaart. Je hebt het prachtig gemaakt .
    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Miranda,
    Echt een leuke kaart zoals je dit hebt ontwikkeld en ontdekt en ja nieuwsgierig als ik ben, ben ik ook altijd aan het ontdekken en ontwikkel ik ook mijn kaarten op die manier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben het helemaal met je eens dat het superleuk is om je grenzen te verleggen en nieuwe dingen te proberen. Deze kaart voor onze Liftchallenge is echt erg mooi geworden, geweldig hoe je die strips maakte en de wereldbol staat er erg gaaf op! Fijn dat je meedoet Miranda en goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart is dit Miranda juist door de eenvoud. De kaart van hieronder is een schatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt de liftchallenge heel leuk uitgewerkt. Die kleuren in de strepen zijn prachtig. En ja, je bent nooit te oud om te leren/nieuwe dingen te ontdekken. Op hobbygebied vind ik het bv. erg leuk om andere kaartmodellen uit te proberen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige lift! En we zijn nooit te oud om te leren dus daar gaan we gewoon mee door. Zowel in het "echte" leven als op knutsel gebied.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is ie goed gelukt, prachtige kleuren op je stroken Miranda en grensverleggend was het zeker....écht niet mijn ding maar wel leuk om eens te doen!!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi geworden zeker een uitdaging
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kaart met prachtige kleurtjes,Miranda.
    Leuke tekst met de globe erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart, erg mooie kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super gave kaart Miranda......hij is inderdaad goed gelukt!
    Ik ben ook bezig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie wereldse kaart ! Mooi hoe je met stempelinkt hebt gewerkt! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. supertoffe lift! Ik sneed ook al een paar vellen beïnkte papiertjes stuk, maar er was te weinig contrast om er iets moois van te maken...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Miranda, this is a wonderful creation. Loving the travel theme and how you did the background.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is t ie super geworden Miranda!! En dat is juist het leuke dat je heel andere kaarten maakt dan anders.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi Miranda! Leuk om jezelf zo uit te dagen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kaart, heel mooi gedaan!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen