zaterdag 14 april 2018

Laten we iets vieren..../ Let's celebrate something...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn hondjeskaart. Was ook heel leuk om te maken vond ik. Je hebt zoveel mogelijkheden om met één stempel te doen.
Vandaag géén stempelkaart maar weer eens een in "vintage/ nostalgische" stijl voor de voorraad..

Hello dear people, thank you for your nice comments about my "doggies-card". I had fun making it, there are so many possibilities to use one stamp. 
Today not a card with stamp but another style I love...


Ik heb de aanschaf van dessin-papier de afgelopen jaren flink beperkt maar Maja en Pion papier kan ik moeilijk weerstaan ;p  Toen de "Celebration-collectie" van Maja Design uitkwam heb ik ook een paar vellen aangeschaft.
De vorm van de kaart is een stans die ik gekregen heb van een van de dames van de knutselclub maar daar zat geen merk meer op.

The last few years I try to limit the purchase of papers but I make an exception for Maja Design and Pion. So when the "Celebration Collection" from Maja design came out I bought a couple of pages ;P


Het plaatje alleen uitgesneden. Daarachter een doily van Marianne Design uit zwart cardstock gestanst. Hier en daar een zwart glittersteentje. Op het plaatje twee keer de muzieknoot iets verschoven op elkaar geplakt. Het woord is een stans van Crealies en heb ik laatst gewonnen bij Anreda. Het kwastje (Marianne Design) uit het dunne foam van Leane Creatief gestanst, kant erom gewikkeld en met een kralendraadje vastgezet.

I cut out the picture and used the black details as a guideline. The word says: congratulation. The tassel is cut from foam and glued with some lace on top.


Als wij iets te vieren hebben hoort daar een drankje bij ( en meestal blijft het niet bij eentje hihi). Het kant is eigenlijk één dun kantje maar twee keer tegen elkaar geplakt met een stukje zwart pareldraad er tussen krijgt het meer volume. De bloementoef bestaat uit gestanste delen en bloemen uit de voorraad.

At a celebration you want to say "cheers" so a little drink is provided :) The flowers are from my stash and added some diecuts.
Thank you for your visit. Enjoy your weekend and see you in blogtime.
Greetings Miranda


Leuk dat je even langskwam. Geniet nog van het weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dp-Maja Design-Celebration,    *doily-Creatable LR0397-Marianne Design,    *muzieknoot-Creatable LR0167-Marianne Design,    *flessen en glazen-Creatable LR0504-Marianne Design,    *kwastje-Creatable LR0391-Marianne Design,    *bloem-Craftable CR1248-Marianne Design,    *blaadjes-Craftables CR1272-Marianne Design,    *tekst-Crealies,
*pareldraad-Xenos,    *kant en bloemen uit voorraad

34 opmerkingen:

  1. Wow, wat is dit een blikvanger, Miranda....errug mooi gemaakt. Dat plaatje is geweldig en je hebt er mooie details omheen gebruikt. Het zwart doet het erg goed.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Miranda, mooie kleuren.
    Liefs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is weer heel anders dan de hondjeskaart, maar ook super chic er heel mooi.
    Alles prachtig bij elkaar passend.
    Super gedaan Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Miranda. Wat een mooie mal achter het plaatje, sierlijk.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Miranda, wat een mooie kleuren zo bij elkaar.
    Mooi plaatje.... Gaaf gedaan.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het papier ook, wat is het prachtig he! Je hebt er een schitterende kaart van gemaakt. Mooi met die zwarte accenten erbij, staat heel mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Miranda,
    Leuk om er zwart bij te gebruiken, ik heb het papier ook, moet nodig weer eens een kaart er mee maken.
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel feestelijk kaartje, mooie kleurtjes!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Miranda Mooi plaatje, dolly en details. Ook de kleuren vond ik stijlvol. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart.
    Wat mooi met alle zwarte accenten. Heel chique
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Miranda! En inderdaad ik ben het nieuwe DT lid bij MD Challenge blog,super spannend allemaal!
    Groetjes en nog een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige stijlvolle kaart met mooie details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is wel echt super mooi gedaan hoor Miranda. Mijn favoriete papier is dan ook echt dat van Maja en ook van dit papier heb ik een paar mooie vellen gekocht. Die van jou is wel super qua kleurencombinatie hoor, echt heel gaaf.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige nostalgische kaart, al die leuke details passen zo mooi bij het plaatje en papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartjes en alles is weer zo prachtig passend.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Miranda! Mooi plaatje en alles past perfect bij elkaar. Heel veel plezier morgen in Nijkerk! Dat zal wel een topdagje worden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Verschrikkelijke mooie kaart!!!
    Die kleuren passen allemaal perfect bij elkaar en wat heb je weer veel "details", veel te zien dus.
    Wat ik leuk vind is dat je die twee flessen hebt gebruikt (had je 2 keer uitgesneden omdat je de kleuren wilde combineren?) En het kwastje erbij....dat is leuk zeg.
    Toch blijft de aandacht heel erg naar het plaatje gaan (leuk nostalgisch plaatje trouwens) en wordt niet afgeleid door de rest vd kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een beauty! De kleuren zijn ook super mooi bij elkaar!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Miranda
    Mooi deze vintagekaart ik vind de kleurencombinatie heel mooi en de details prachtig! Leuk zo'n artdeco afbeelding erbij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een chique vintage kaart is het zo geworden Miranda! Prachtige kleurencombi heb je gebruikt zwart & aqua. Ik kan me voostellen dat ze dit gave dessinpapier niet kon laten liggen. Laatst heb ik bij Ali een paar mooie blokjes aangeschaft, terwijl ik ook omkom in het papier ;-)
    Fijne zondag toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miranda,
    Volgens mij is jouw basis een Go kreate stans, ik heb me ingehouden dit papier niet te kopen...goed hè! Maar het is wel prachtig en je kaart heel feestelijk!!!
    Ik denk dat je onwijs hebt genoten op het Art Event!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart, die kleuren passen ook zo goed bij de mooie dame! je kaart is helemaal in stijl, gaaf!
    En wat leuk dat we elkaar eventjes zagen op de AS, ik herkende je meteen! Was weer een leuke beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kaart! Het plaatje is prachtig en heel mooi met die mal erachter Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwwww,wat een super gave kaart,met een hele mooie kleuren kombinatie,Miranda.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow Nice work here and gorgeous colours Miranda, love this.x 💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card Miranda, beautiful image with wonderful colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart Miranda!
    Ben je alweer een beetje bijgekomen?
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart,Miranda.Ik vind de kleurtjes ook heel mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart Miranda! Mooie kleuren ook, vind het met het zwart erg stijlvol geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie kaart. Mooie kleurencombinatie en combi van mallen bij het plaatje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een geweldige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig mooi Miranda. Prachtig dat zwart met deze kleuren. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen