dinsdag 11 oktober 2016

Zigzag-kaart..../ Z-card...

Hallo lieve mensen, nou, nou, met rode oortjes van plezier heb ik de reacties op mijn kerstkaart met flapjes zitten lezen...genieten :). Dank jullie wel.  Ik vind dit soort "projecten" ook altijd heel leuk om te maken en werk er rustig meerdere dagen aan, elke keer een beetje, en gaandeweg "groeit" zo'n kaart dan.
Zo ook de kaart van vandaag, ik heb hem gelift uit een Engels Magazine genaamd "Simply Cards & Papercraft". Het origineel is van Ingrid Vichova, ze blogt ook zag ik maar niet heel frequent.
Dit is mijn "zig-zag-kaart"....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last card. Today a card I've lifted from the Simply Cards and Papercraft Magazine issue 153. The original card is made by Ingrid Vichova.
The stamps came with this magazine. I stamped them with black Stazon and coloured them with Derwent Coloursoft.
Bij dat magazine zit een gratis stempelset met o.a deze bloemen en takjes. Allemaal gestempeld met zwarte Stazon inkt, ingekleurd met Derwent coloursoft en geurloze terpentine en vervolgens uitgeknipt en gerangschikt op de kaart
De tekst meteen op de kaart gestempeld en wat zwarte glittersteentjes eromheen geplakt.

The flowers are all cut out and arranged on the card. I stamped the sentiment on the card and decorated it with some black gems. The paper is from an old paperstack.
Het stippeltjespapier is van een heel oud blokje, het merk weet ik niet meer want de kaft is foetsie ;p Ik vond het wel een leuke freubelkaart en het model ga ik vast nog eens maken.
Verder kwam afgelopen vrijdag de verrassingsprijs binnen die Kreatrends ter beschikking had gesteld voor het winnen van challenge 74 bij WLVC en dat was dit pakket.....

This is the price I had won at http://wlvc.blogspot.nl/....awesome don't you think?
Gaaf toch, ik ben er erg blij mee en het helpt misschien mee om uit mijn "herfstdipje" te komen. Ik ben steeds moe, veel spierpijn van top tot teen en echt futloos/down. Ik hoop dat het snel overgaat.
Er komt niet veel uit mijn handen en ik heb me de afgelopen week heerlijk ondergedompeld in dit boekje...LOL
Ruim 700 pagina's spannend leesvoer...heerlijk, vanaf bladzijde 1 zat ik in het verhaal....

This week I was reading this book, a very thrilling one. I love this writer, more then 700 pages and not a boring moment.
Thanks for dropping by, enjoy your week, greetings Miranda
en dan vind ik het zó jammer als het boek uit is.....boehoe...
Leuk dat je even langs kwam, altijd gezellig...;)
Lieve groetjes, fijne week en tot blogs Miranda

48 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zig zag kaart! Super met dat papier en de kleuren van de bloemen! Heel mooie combi. EN wat een leuk boekje...hahahaha. Ja, dat kan inderdaad zo jammer zijn als het boek uit is. Je hoort er bij zolang het verhaal niet afgelopen is. EN dan sla je de laatste bladzijde om.
    Je pakketje is mooi! Hopelijk geeft het wat inspiratie. Vervelend zo'n dipje.
    Sterkte ermee!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een gave kaart! Je hebt de bloemen ook zo prachtig ingekleurd. Heerlijk als je zo in een boek kunt duiken, dan is het inderdaad jammer als ie uit is.
    Heel veel sterkte met je herfstdip! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Miranda, niets te merken van een herfstdip! Hoe dan ook ik hoop dat je snel wat beter in je vel zit...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor iemand met een "herfstdip", super gedaan !!!!!
    Mijn inspiratie is ook ver te zoeken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met deze schitterende prijs...en wat heb je weer een pracht kaart in de vorm van een Z gemaakt. Heel mooi :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof om met zo'n prachige bloemenrand te werken op je kaart! heel mooi!
    hopelijk voel je je snel beter!
    en wat een kanjer van een boek, zaaalig!!!
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Miranda! Ik vind hem echt super, zo'n kaart staat ook nog eens op mijn lijstje om te maken.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda
    Wat een mooie zig zag kaart met een mooie bloemenrand
    Knutselgroetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie zig zag kaart,Miranda.Prachtige bloemenrand.Gefeliciteerd met je mooie prijs en lees ze.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Miranda
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi model kaart Miranda en de bloemen heb je mooi gekleurd. Door heerlijk een boek te lezen kan je ook uit je dip halen hoor. Sterkte.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterende kaart Miranda en een prachtige prijs gefeliciteerd.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw....en ook dit is weer een pracht van een kaart, Miranda. Schitterende kleurencombi ook.
    Veel plezier met je prijs, maar dat gaat vast wel lukken :o)
    En de boeken van Karen Rose zijn inderdaad aanradertjes. Deze maand komt er weer een nieuwe uit 'In de val'.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om rustig aan een project te werken. Ook goed voor een herfstdipje of niet? Je kaart is prachtig. Wat een werk is dat geweest, maar de moeite waard hoor.
    En een heerlijk boek lezen daar gun ik mezelf alleen voor het naar bed gaan de tijd voor. Helaas valt ie dan vaak uit mijn handen omdat ik dan al in slaap val haha. Fijn dat jij er van hebt kunnen genieten. Gefelicteerd met je mooie prijs!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer geweldig mooi! Balen dat je een herfstdipje heb maar wel een heel dik boek(je) om te lezen. Dat is echt niet aan mij besteed!!
    Pracht prijs heb je gekregen nog gefeliciteerd!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi dit zig zag kaartje Miranda...prachtige bloemen erop en ook zoooo mooi ingekleurd met je potloodjes...
    Gefeliciteerd met je mooie prijs...daar gaat vast nog wat moois mee gemaakt worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Miranda,
    je kaartje is super, wat heb je mooi ingekleurd en alles zo netjes uitgeknipt..complimenten..
    groetjes,
    Ans
    p.s. ik weet hoe je je voelt, ik ben aan 't bijkomen van 8 uur in de auto zitten (600 km) vreselijke spierpijn en ik doe ook weinig anders dan lezen..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Miranda, je kaart is prachtig, héél mooi gekleurd, wat een prachtige stempel, mooi papier met de stipjes.
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Wat een dikke pil ben je aan het lezen, o had ik daar maar eens tijd voor, ik hoop dat het mooi is, veel lees plezier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige kaart!! Echt prachtig gedaan, wat een werk zit daar in. Super mooi. Vervelend, zo'n "herfstdipje", hopelijk gaat het snel beter. Je hebt een flink boek gelezen, wow, boekje zegt ze ;-) en je prijs is top, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige zig zag kaart Miranda en geweldige prijs heb je gewonnen. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card Miranda! love those gorgeous flowers and card shape.
    Congratulations on your super prize.
    Enjoy your reading.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb je dit boek in één week uitgelezen? Dan zal het zeker spannend geweest zijn! Hele mooie zigzagkaart heb je gemaakt. Prachtig met die bloemen ! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie zigzag kaart...leuk hoe je de stempels op de rand hebt verwerkt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een schitterende zigzagkaart heb je gemaakt, prachtig ingekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart heb je gemaakt.
    De bloemen zijn echt schitterend geworden, daar heb jij je flink op uit kunnen leven.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterden kaart, Miranda, erg mooi papier en heel goed gecombineerd met de kleuren! Sterkte met je dipje, hopelijk is het snel weer over. Lezen doe ik ook graag en deze schrijfster ken ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat wen super leuk model kaart heb je gemaakt! Ook de combinatie van papier is prachtig.
    Wat vervelend dat je een herfstdip hebt, hopelijk gaat dit niet lang duren. Heerlijk om dan af en toe weg te duiken in een mooi boek he (lezen is ook echt een hobby van mij).

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart, Miranda en zo mooi gekleurd! Stippeltjespapier blijft altijd leuk om mee te werken, vind ik.
    Wat vervelend, een herfstdip...ik hoop voor je dat ie snel over is. Dat gewonnen pakket van Kreatrends zal ongetwijfeld helpen.
    Misschien is die herfstdip nog wel ergens goed voor: dan neem je de tijd om die dikke pil uit te lezen. Succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie zigzag kaart Miranda, altijd een verrassend effect een ander model en ook zo mooi met al die stempels! Prachtige bloemen en blaadjes en ook zo netjes ingekleurd en uitgeknipt! sjappoo!
    Heerlijk als een boek je zo boeit van het begin tot het eind! Niet te lang dippen hoor!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart en zo mooi zijn die bloemen erop. Mooi gecombineerd.
    Gefeliciteerd met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Miranda ,
    Prachtige zigzag kaart ! De bloemen zijn heel mooi verwerkt op de kaart ze zijn prachtig van kleur .
    Gefeliciteerd met je prijs altijd leuk he ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk modelletje inderdaad. Je hebt de kaart ook heel mooi aangekleed met die bloemen. Gefeliciteerd met je prijs en hopelijk kom je gauw weer uit je herfstdip!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldig toffe kaart, leuk model! Volgens mij heb ik dat boek gereserveerd bij de bib, ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooi kaartje, prachtige kleuren En af en toe een boek tussendoor is niet verkeerd hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een prachtig project! Beterschap toegewenst, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jeetje, wat een ontzettend mooie kaart! Ik vind de paarse bloemen tegen de zwart/witte achtergrond prachtig! Gefeliciteerd met je prijs! En ik hoop dat je snel over je dipje heen komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke vrolijke kaart mooi dit model. De bloemen zijn erg mooi en vooral zoals je ze op de kaart hebt gezet. . Lekker eens een.mooi boek. Ik gun me daar vaak geen tijd voor behalve in de vakantie. Ik hou wel van de boeken van Wallander en was nog bezig in een boek van 1000 blz dat heb ik vorige week uitgelezen. Lekker in het zonnetje op Rhodos. Wat heb ke eenmooie prijs gewonnen bij Wlvc. Dat komt vast goed van pas. Veel plezier ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuk modelletje, zo met die "verdiepingen" erin.
    En mooi, die bloemen.....wat een vrolijke kaart joh.

    Gefeliciteerd met je prijs, ik krijg er helemaal inspiratie van ;-)
    Sterkte met je dipje, hou vol, voor je net weet krijg je weer zin en tijd en moed en lol en fitheid.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart, heel mooi gekleurd en ook heel mooie kleuren bij elkaar gezocht, het resultaat is echt prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow, super mooi model en prachtig afgewerkt!
    Leuke prijs heb je gewonnen. Hopelijk kom je snel uit je dipje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk model ook en leuk gedaan, zo met de bloemen en bladeren erover te versieren.

    Mooie spullen heb je voor je prijs gekregen.

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. mooie kaart en de kleuren heb je erg mooi gekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi hoi Miranda,
    wat een prachtige kaart en het model vind ik ook erg mooi!!!
    Wat je dipje betreft, ik heb daar ook een beetje last van komt waarschijnlijk van de overschakeling naar de herfst...
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  46. mooi, Miranda, leuk idee om de bloemen op die manier te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super mooi je zig zag kaart, wat een kleuren zeg!
    Ja die Engelse tijdschriften zijn leuk er zit altijd wel kets extra's bij en ze waren niet zo duur als hier toen wij in Engeland waren.
    Super prijs heb je gewonnen, dat krijgt je vast weer uit je herfst dip.
    Lezen is ook heerlijk , ik heb dat lokale ik een boek uit heb zo jammer en je moet maar weer afwachten of een ander boek je dan ook weer zo pakt.
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen