zondag 27 juli 2014

Vlinderkusjes of een dikke knuffel../ butterfly-kisses or a big hug....

Hoi hoi lieve mensen, wat leuk om jullie lieve reacties te lezen over mijn "pannenlapjes" in de post hieronder. Ik kreeg het er nog warmer van dan ik al had...en een big smile ;p. Wat leuk om weer wat nieuwe mensen te mogen begroeten en ik ben meteen bij jullie een bezoekje gaan brengen want ik ben nu eenmaal een aagje..hihi. Gezellig hoor en inspirerend al die bezoekjes...Nu vond ik het tijd om weer wat op mijn eigen bloggie te plaatsen en wel het volgende kaartje.........
Hi dear people...thank you very much for your nice comments about my last post and hello new followers....
Ik zag namelijk bij het blog van de Nederlandse Kaartenuitdaging challenge #71 "maak een kaart volgens sketch en gebruik vlinders". En dat heb ik dus gedaan. Dit afdrukje is een al wat ouder Morehead stempeltje wat ik ingekleurd heb met mijn Derwent potloden.
This card is for a challenge at this blog *click* You must use the sketch and butterflies. I colored this older stamp from Morehead with my pencils from Derwent.
De vlindertjes zijn van Dutch Doobadoo en het ovaal is een malletje van Joy waar ik nog steeds dol op ben (6002/0258).
Achter de tekststempel van Joy (6410/0005) een halve bloem geplakt. Het dp is van Graphic 45 uit de sweet sentiments collection. Het glitterlintje is ook van Joy.
Bloemetjes uit de bak en daar ook weer een klein vlindertje op geplaatst. Ik vind ze zo sierlijk. Nog een keer het kaartje tegen een donkere achtergrond....
De sketch is bedacht door Elise en ik vond hem zo leuk dat ik er vast ook een kerstkaart op ga baseren.
Ik wens jullie nog een fijne avond en een goed begin van de nieuwe week, dank je voor je bezoekje,
lieve groetjes Miranda
The sketch is designed by Elise and I think I will use it again for some x-mas cards. Have a nice evening and thanks for dropping by,
greetings Miranda

Challenge # 71 Nederlandse Kaarten Uitdaging

29 opmerkingen:

  1. Een heel LIEF kaartje Miranda met een LIEFFIE van een Morehead.....MOOI gekleurd.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, Miranda, en wat een schattige morehead. Ze blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    wat een lief kaartje heb je gemaakt! Ik herken het hoor, dat je al de blogs bezoekt en zoveel leuke dingen ziet, maar dan wordt het ook weer tijd om zelf iets te plaatsen, groot gelijk.
    Die vlindertjes zijn prachtig, zo fijntjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met mijn schets. Mooie kleuren en digi. Leuk dat je je hebt laten inspireren door mijn schets. Bedankt voor het meedoen bij de NKU en graag tot een volgende keer.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda
    Wow, wat een beauty van een kaart, mooi hoe de sketch hebt uitgewerkt, ik vind het een dotje van een kaart, de vlindertjes zijn er ook zo schattig bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Prachtige kaart,, leuke uitvoering van het patroon.
    Super mooie stempel en prachtig ingekleurd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje Miranda, heel mooi de sketch gevolgd en super ingekleurd je afdrukje...heel mooi!
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg schattig dit mooie. Kleintje met de bloem!
    Leuke sketch ook, ik ben daar niet goed in hoor, freubel zelf maar wat in de rondte vaak.
    Mooie kleuren, weer super ingekleurd, schattig vlindertje en mooie bloemen, gewoon een super vrolijk kaartje!
    Jij ook een heerlijke week!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje is het! Prachtige kleurtjes en romantische uitstraling! Ook de stempel vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg mooi en wat is het stempelafdrukje mooi ingekleurd.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda,
    Knap om zo'n mooie kaart te maken, volgens sketch, mij lukt dat nooit, schattige kaart..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje in prachtige kleuren, je pannenlappen vind ik een geweldige vondst voor het thema, heel vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een heel mooi kaartje en je pannelappen kaart is helemaal geweldig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Miranda,
    Wat een prachtig kaartje weer .... Het stempeltje is prachtig ingekleurd en een tof ideetje van die halve bloem ... Knap weer !
    Groetjes, prettige dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh, wat een schatje, en die kleurtjes...., helemaal gaaf!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart.Mooie schets.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi miranda
    wat een leuke en vrolijke kaart met al die fladderaars erop lief van kleur!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel erg mooi en wat is het stempelafdrukje mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke vrolijke kaart weer!
    En je vorige post is helemaal super!!
    Groetjes en een fijne dag, Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart is dit, het afdrukje vind ik ook al zo ontzettend lief.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje Miranda!! mooi ingekleurd!
    De vlinderstansjes zijn prachtig....zo fijntjes!!
    je pannelap kaartje van je vorige blogpost zijn ook super!! erg leuk idee!!
    Geniet een fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een snoepie van een kaart! Mooie en lieve kleurtjes en prachtig gekleurd, de bloemetjes doen het mooi hierbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach, wat is ze lief Miranda! De afbeelding zelf is een plaatje, je hebt haar geweldig ingekleurd, zulke mooie kleurtjes, snoezig!! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart, leuk dat je meedoe met de uitdaging bij NKU.
    Veel succes en een fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart, mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi kaartje ,mooi van kleur en leuke details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen