Hallo lieve mensen, kunnen jullie de warmte een beetje volhouden? Wat een mooi weer hè? Iets wat wij graag doen bij mooi weer is barbecuen en nu waren we gisteren bij Rik en Tanika uitgenodigd. Dit nog vanwege Rik zijn verjaardag eind mei maar toen waren ze op vakantie.
Rik kookt graag en is ook graag met de barbecue in de weer. Hij zou voor zijn verjaardag een Kamado krijgen maar die was helemaal kapot thuisbezorgd dus het wachten is op een nieuwe.
Gisteren werd de gewone barbecue gebruikt. Rik was al om 8 uur opgestaan om het procureursvlees met een rub te behandelen en die heeft vervolgens liggen garen tot 's-avonds 18:00 uur. Vervolgens uit elkaar getrokken en op torilla's gegeten met tomatensalsa , sla en créme fraîche. Ook werd er rode kool geroosterd en geserveerd met chimichurri. Dat was smullen.
En vandaar de "barbecue-kaart" die ik nog als felicitatie voor hem gemaakt had. De eerste foto laat ook de voorkant zien en de tweede foto is de kaart helemaal geopend. Hij vond hem heel gaaf. Alle materialen komen uit een blok van StudioLight. De kaart is zelf gesneden en gevouwen en de randen bewerkt met distressinkt.
Ik link deze kaart bij Dutch Card Lovers: waar eten op een kaart gevraagd wordt
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


Geweldig leuke kaart voor jullie eigen grillmaster. Wat jammer dat zijn nieuwe Kamado kapot afgeleverd werd. Even geduld, misschien mag je dan weer komen genieten (klinkt allemaal wel erg lekker hoor).
BeantwoordenVerwijderenSmullen dus, lekker zo'n bbq-specialist in de familie en je leuke kaart is dus méér dan toepasselijk!
BeantwoordenVerwijderenXxIrene
Superleuke kaart voor een bbq fan. kunnen ze na het eten nog een drankje met een taartje van mij erbij :-)
BeantwoordenVerwijderenNou, dat klinkt als een echte barbecue master! Die gave kaart heeft hij dan ook wel verdiend. Hopelijk komt zijn Kamado snel. Toevallig werd er een bezorgd hier voor mijn buren. Wij hebben ook een gewone en Rob barbecuen graag. Fijn dat je meedoet met DCL! Groetjes, Marjan
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart Miranda
BeantwoordenVerwijderenerg toepasselijk
wat een specialisme zeg klinkt allemaal goed
jullie zullen genoten hebben!
Liefs Martha
Wat een pech dat de bestelde BBQ niet heel aan kwam, daar zal hij van gebaald hebben! Dit is super zo'n schoonzoon als bbq chef, hihi Hebben jullie even geluk!!! De bbq kaart is super en wat zullen jullie gesmuld hebben Miranda!
BeantwoordenVerwijderenxx Gerie
Handig een schoonzoon die graag kookt en barbecued. Klinkt allemaal erg lekker wat hij klaargemaakt heeft. En je hebt een mooie, toepasselijke kaart voor hem gemaakt. Ook een leuk model.
BeantwoordenVerwijderenWat heb je een prachtige kaart voor je schoonzoon gemaakt. Erg leuk opgemaakt met de leuke plaatjes. Jammer dat de barbecue kapot aankwam…. Gelukkig kon hij de oude nog gebruiken… en daardoor konden jullie lekker smullen. En het weer was er prima voor.Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een gave kaart voor de kok/schoonzoon Miranda…heel mooi gemaakt en wat een heerlijke warme kleuren, supermooi!
BeantwoordenVerwijderenJammer dat de bbq kapot aankwam maar gelukkig komt er een nieuwe!
Sterkte met de hitte!
Groetjes Ellen
Super leuk!! Zo'n schoonzoon hebben wij ook. Dat weet je natuurlijk wel. Hij doet dat ook, dat vlees garen op de bb1.
BeantwoordenVerwijderenEn je kaart is echt geweldig!
Leuke toepasselijke kaart voor schoonzoon Rik Miranda! Wat jammer dat zijn kamado kapot geleverd werd, maar wat in het vat zit verzuurd niet! Jullie mogen vast nog eens van zijn BBQ kunsten mogen genieten. Het mooie weer is nog niet voorbij!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Wat een leuke kaart!! Gelukkig dat jullie toch nog konden BBQ en die kamado komt vast nog.
BeantwoordenVerwijderenEn klinkt als iemand die er super veel verstand van heeft.
extra leuk om dan zo'n kaartje te maken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Wat een prachtige kaart en wat fijn dat jullie zo goed tegen de hitte kunnen. Dan is BBQ-en een heerlijke bezigheid.
BeantwoordenVerwijderenIk neem me ieder jaar voor om mezelf er meer in te verdiepen, wij hebben inmiddels een gas BBQ van Napoleon met een rooster voor kolen maar dat heb ik nog niet uit geprobeerd. Maar ik denk dat we deze zomer veel buiten zullen zitten met de BBQ aan. Mmmmm. Mijn buren beginnen ook altijd in de ochtend al, heerlijk die geuren. Misschien moet ik dat ook eens doen.