zondag 17 maart 2019

Durf ik wel/durf ik niet....

Whaha, eigenlijk heb ik op het moment dat ik de titel intyp al antwoord op mijn eigen vraag gegeven...ik waag het erop. Ik heb een kaart gemaakt omdat ik aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes mee wilde doen. De challenge is om een mask/stencil te gebruiken. Nu heb ik die op sommige beurzen wel eens aangeschaft maar nog (bijna) niets mee gedaan. Steeds probeer ik wat maar vind ik het toch weer niks, het is denk ik toch echt niet helemaal mijn ding ;p


Ik heb een stencil van Pronty gebruikt en daar (voor een deel) met 3 kleurtjes oxide inkt door gepoetst. De kwast met zwart gestempeld evenals wat verfvlekken. De vlinders weer be-inkt in de 3 kleurtjes die bij het stencil gebruikt zijn en die kleurtjes ook weer voor de tekst gebruikt. Hier en daar met een fine-liner vakjes omtrokken.

Ach ja ik ben weer even lekker bezig geweest hihi. Ik heb trouwens met veel plezier jullie reacties gelezen bij mijn flapjes-kaart. Dank jullie wel allemaal :)
Dank je wel voor je bezoekje, goede start van de week en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2019/03/challenge-3-masks-enof-stencils.html

31 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Dit heb je super mooi gedaan. leuk dat je even uit je comfortzone gestapt bent en zo;n mooie kaart hebt gemaakt voor K&K. Je hebt leuke kleurtjes gekozen en die kwast erbij is heel gaaf.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is gaaf geworden Miranda, mooie kleuren en leuke stempels erbij.

    Succes met de challenge!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kan dan wel niet je ding zijn, ik vind het een hele gave kaart geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja jij durft Miranda en ik vind het heel leuk geworden met die vlindertjes uit de kwast! Hier liggen óók wat stencils en ik kan écht zeggen dat het niét mijn ding is!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet te zien hoor dat dit buiten jou comfort zone is! Ik vind het een prachtig kaartje!! Al herken ik het wel hoor. Hier belanden mijn stencil probeersels ook vaak in de papierbak. Maar des te fijner als er dan een keer iets bijzonders uitrolt zoals hier bij jou nu! (Wat heb je trouwens een superleuk hondje zie ik hier links op je blog!! Ik snap nu eindelijk ook je blognaam... tja blond hè, dat kwartje viel niet zo snel... )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Well fantastic work Miranda, love the layout and colours.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat je de uitdaging bent aangegaan Miranda ook ik blijf het proberen want vind het geklieder met inkt (vieze handen) best wel leuk. Goed geslaagd en de kwast erop heel gaaf!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed,om toch eens iets anders te proberen.
    Je kaartje is mooi geworden, Miranda.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees jou berichtje en denk......tj, dat kan natuurlijk ook gewoon!!
    Ineens valt het kwartje!!
    Dat heb ik nl ook.......Ik gebruik ze weinig, de stencils en als ik ze gebruik vind ik het nooit leuk.
    Maar nu bedenk ik, misschien is het gewoon niks voor mij.

    Ik vind jou kaart erg leuk.
    Wat ontzettend leuk bedacht, die vlekken met de kwast enzo.
    Ik zie het verhaal in deze kaart wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kan hier lang of kort over zijn maar feit is dat je kaart heel mooi en heeeeeel erg creatief is!!!
    Ik hou er van.....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind je kaart héél mooi, origineel met de verfborstel, leuk me de vlindertjes in je basiskleuren!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Door je durf heb je toch maar mooi een leuke kaart weten te maken. Ik maak nooit achtergrondjes met inkt (heb de stencils niet) maar heb nog een andere idee die ik misschien ga uitwerken.Of ik het durf? Denk het wel. Of het leuk wordt, daar heb ik een hard hoofd in..
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat goed dat je toch door gezet hebt, Miranda.
    Erg leuke kaart heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een mooie kaart gemaakt Miranda, knap dat je er mee aan de slag bent gegaan, helemaal niet mijn ding, maar bij anderen vind ik het wel leuk!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt het prima gedaan hoor, mooie kaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een leuke kaart geworden.
    Maar ik snap denk ik wel wat je bedoeld. Je hebt je eigen stijl ontwikkeld en daar past deze techniek niet tussen. Niets mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Wat heb je dit knap gemaakt. Ik heb ook niet echt wat met deze techniek en heb me er (nog) niet aan gewaagd. Jij kunt trots zijn op dit resultaat. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is erg leuk geworden, mooi die overgang van het roze, Lila naar blauw. Die kwast, spetters en vlinders zijn ook erg leuk.
    Knap van je dat je het " gewoon" hebt geprobeerd.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wahahahaa... daar was ik helemaal niet bang voor dat jij dat durfde. En het resultaat mag er zijn hoor. Hij is prachtig!
    Ook je "flapjeskaart" vind ik mooi!
    Goed bezig geweest!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ineens zag ik welk stencil je gebruikt hebt, de kaart lijkt bol . . . Ga zo voort, gebruik hem ook eens helemaal op de kaart, geeft zo'n gaaf effect. Mooie kleuren heb je gebruikt, deze overgangen vind ik echt moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie vrolijke kaart met een heel leuk effect. Heel mooi gemaakt! Je kaart hieronder ziet er ook super uit! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Miranda,
    Wat een leuk vrolijk fleurig kaartje heb je gemaakt, supergoed gelukt met die stencil die stempel heb ik ook nog liggen, ahum nooit gebruikt.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem goed gelukt hoor. Ik zit er ook nog in mijn hoofd mee of ik mee zal doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel goed gedaan vind ik! Erg mooi geworden. Ik ben zelf erg slecht met dat stencil gebeuren maar ik ga het toch nog maar eens proberen. De aanhouder wint!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart, het is je goed gelukt hoor.
    Mooi zoals de kleuren in elkaar overlopen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Niet te streng voor jezelf zijn Miranda, het is een prachtige kaart! Mooie achtergrond heb je gemaakt, kleuren matchen goed, ik vind dus dat je echt een 'bolling' in de kaart ziet, dus hartstikke goed gedaan! Soms heb je dat, dat het niet echt iets voor je is, lekker doen wat je leuk vindt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goed dat je het wel durfde want hij is goed gelukt, mooie kleurtjes en zo leuk al die vierkantjes en de grote kwast. Het is ook wel eens leuk om iets te doen wat buiten je comfortzone valt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke deze kaart Miranda. Lekker vrolijke. Best leuk om met deze materialen te werken. IK heb hetzelfde als jij hebt... We doen het te weinig.Maar deze kaart mag er zijn. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind het supergoed gelukt Miranda!!
    Leuke kleurencombinatie ook. En supergaaf met de kwast en verfvlekken er omheen.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Erg leuke kaart, leuk stencil, gave kleuren en tof die kwast en verf!

    BeantwoordenVerwijderen