woensdag 20 februari 2019

Theezak(je)/ Teabag...

Hallo lieve allemaal, leuk om die reacties te lezen op de "secret-message" kaart. De meesten van jullie vonden inderdaad een beschrijving wel handig dus dat zal ik bij versturen zeker doen..of ik doe de link erbij hihi.

Vandaag is het alweer 20 februari en dus tijd voor een nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel. En we hebben weer wat bijzonders hoor..LOL.
We willen dat jullie een "papieren zak "gebruiken. Ik heb echt wel even moeten denken hoor tot ik ineens aan een stempel dacht die ik heb...

Hello dear people, today starts a new challenge at http://de-egel.blogspot.com/: "use a paper bag".


Ik ben begonnen met een bruin papieren broodzak, deze is van Panduro (Pipoos), en die heb ik eerst even dubbelgevouwen zodat ik wist waar het midden zat...

Follow the pictures and you can see what I've done...


De bodem zit in de verpakking op deze manier gevouwen en deed mij aan een pocket denken. Dus even terug gevouwen zodat ik er dessin-papier onder kon plakken...

I made a pocket by using the fold on the bottom.....


Toen aan de boven en onderkant van de flap dubbelzijdig tape geplakt en terug op het dessin-papier geplakt. Die liniaal ligt er omdat die bodemvouw er zo stevig inzit dat hij anders te vroeg terug ging.

In the pocket a teabag with designpaper around it. The label is peeping out...


Ook op de rechtse kant dessin-papier geplakt. In de pocket een mooi verpakt theezakje gedaan. Op het plaatje staat ook een lekker kopje thee te wachten.
Versierd met roosjes en stansjes.

Some decoration with little roses and diecuts...


Als je de zak opent zie je die stempels waar ik het over had. Het dessinpapier van Maja design past er natuurlijk heel leuk bij.
Aan de linkerkant zie je een driehoek boven de zak uitsteken. Dat is een label waar iets persoonlijks op staat. De ruimte voor het label heb ik gemaakt door de zak wat in te snijden.

The inside from the bag is decorated with tea-themed stamps, a flower and some lace...


Dit label zit gewoon in de ruimte van de zak zelf geschoven. Zijn die twee suikerklontjes niet schattig?

The tag is stamped with two cute sugarcubes....


Ook de achterkant nog wat gedecoreerd. Ik vind het zelf wel een leuke creatie geworden en ik denk dat ik vaker zo gebruik ga maken van een zak.
Dat er veel mogelijk is met een papieren zak kun je zien op het challengeblog van De Egel waar mijn collegaatjes van het design-team nog meer varianten laten zien(met link naar hun eigen blog).

The back is also decorated with lace and design-paper. At http://de-egel.blogspot.com/ you can see more ideas by using a paper bag .

De eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel heeft weer een mooie prijs gegeven voor de winnaar van deze "papieren zak challenge".....

This is the prize you can win...

Super toch?
Wij hopen dat weer veel van jullie mee gaan doen.

Thank you for dropping by, have a nice day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje, geniet van je dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*designpapier-Maja Design-Fika-en kopp te,    *takje-Joy/Noor-6003/0061,    *bloem-Joy/Noor-6002/0972,    *hoek-Action,
*kader in kaart-dotted ornament2-MFD084-Nellie Snellen,    *plaatje-Syta van Gelderen,    *stempels-Crafty Secrets-SL05(2007).

30 opmerkingen:

  1. Dit vind ik heel creatief gemaakt! Hoe bedenk je het om een papieren zak te gebruiken en er uiteindelijk een kaart van te maken. Hij is suuuuuper mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke challenge, net als de deurhanger.....waar ik wéér te laat voor was.
    De tijd vliegt en ik vlieg meestal niet mee, pff, wat gaat dat en snel.

    Deze creatie is héél kunstig gemaakt, ik heb de foto's eens goed bekeken, knap werk Miranda.
    Ik ga nu even op het blog kijken voor meer inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie heb je gemaakt met de papieren zak.
    Toch wel een heel erg moeilijke opdracht waarvan ik begrijp dat je even flink moest nadenken.
    Leuk om het in het theethema te houden, helemaal leuk bij de stempel
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw....dat ziet er super gaaf uit, Miranda. Mooi gedaan, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Miranda .
    Veel werk heb je mee gehad , zo te zien.
    Maar die is wel heel mooi geworden.
    Wens je een fijne dag.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat is super leuk gedaan Miranda!
    Gaaf om eens met een zak aan de slag te gaan.
    Nu eerst ff op zoek naar inspiratie ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie heb je van de papieren zak gemaakt. Mooi papier heb je ervoor gebruikt. Leuk gedaan zo met het theezakje erin te verwerken. De twee suikerklontjes zijn inderdaad erg schattig.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge, wat een moois heb je gemaakt van een papieren zak! Wat ziet dat er leuk uit met het thee-thema.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat je al niet met een papieren zakje kunt doen... prachtig gedaan!! Zoveel leuke details, je raakt niet uitgekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk heb je eraan gehad, maar het resultaat is prachtig! Alles past super bij elkaar, het mooie papier en de leuke stempels!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het helemaal leuk, Miranda!! Super gedaan.
    Toen ik het designpapier zag dacht ik: 'hé, dat heb ik ook nog', hihi...
    Die stempeltjes zijn ook zo supergaaf!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Miranda
    Wat leuk om zo een papieren zak te verwerken tot kaart, heel mooi bekleed en versiert!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goede uitleg van al je stappen Miranda en wat een leuke challenge! Je hebt je papieren zak prachtig versierd en de stempels zijn idd. heel cute! Kei-gaaf gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je zak leuk opgemaakt en een hele goed uitleg hoe je deze mooie creatie hebt gemaakt Miranda. Heel erg goed geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige papierenzak-kaart heb je gemaakt. Mooi hoe je hem hebt versierd! Ook je kaart hieronder vind ik helemaal geweldig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw je hebt er weer iets speciaals van gemaakt Miranda.Ik ben ook weer van de partij maar het maar een gewoon cadeauzakje gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuk stempeltje met de suikerklontjes het zijn zeker weten sweeties! Super gelukt deze creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjee. Je herkend het zakje niet meer terug. Mooie creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Brilliant make you have created from you paper bag Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is dit leuk geworden Miranda, prachtig gemaakt! Hahaha, die suikerklontjes, wat grappig zijn die ;-). Dit is wel een leuke uitdaging hè, ik ga snel op zoek naar een zak.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supergaaf Miranda! Dank je wel voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je met de zak een superleuke kaart gemaakt, mooi met het thee thema en ook het papier past er prima bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige tea-bag, wat heb je een mooie creatie van de papieren zak gemaakt met hele leuke stempeltjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hé-Le-maal geweldig. Wat een project ;) Prachtig uitgevoerd. Dikke 10.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt die papieren zak heel erg mooi beplakt! Dat was vast heel erg veel werk. Het is een leuk geheel geworden.
    groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag Miranda,
    Wat heb je een hele mooie tea-bag gemaakt
    Een schitterende creatie super gaaf gedaan
    Fijn weekend liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke teabag!
    Super leuk aangekleed en inderdaad stempeltjes zijn erg schattig krijg er een big smile van, hahaha:)
    Fijn Lente weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt een leuke challenge!
    Ik heb al veel gemaakt door de jaren heen met papieren zakken en het blijft leuk!
    Erg mooi gedaan deze soort van pocket kaart en wat een super gave stempelset heb jij met het thee thema!
    Super gaaf gedaan!
    Geniet van het mooie weer weekend!
    Lieve groet
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. mooie kaart heb je gemakt met de zak een soort pocket kaart.
    is niet helemaal mijn ding maar het is wel apart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen