vrijdag 30 november 2018

Weten jullie nog....?/Do you remember...?

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn borduurkaart hiervoor. Het voelde niet als veel werk want de gestanste gaatjes zijn heel duidelijk en tijdens een bakje koffie overdag en 's-avonds waren er zo weer wat vakjes geborduurd :)
Vandaag een kaart met een stencil dat vorig jaar vaak voorbij kwam in blogland...

Hello dear people, thank you for your nice comments about my embroided card. It was a nice coffee-break project :)
Today I used a stencil with the dutch word for Christmas. I traced it with a pencil and cut out with a craft-knife...


Herkennen jullie hem nog. Ik vind hem eigenlijk nog steeds leuk en ben lekker aan het snijden en versieren gegaan....

All the edges are painted white with correction-fluid. Base is dark-red cardboard and the design-paper is from Pion.


De basis uit donkerrood karton gesneden. Daarop dessinpapier van Pion. Alle randjes met correctievloeistof bewerkt, evenals de boompjes. "Fijne" gestempeld op een klein label en als piek met een pareltje vastgemaakt. De lantarenpaal uit zilverkarton gestanst en versierd met een geponst takje.....

I used various dies to decorate the letters...


Het hertje kijkt de gekapte boom na die met een auto weg gevoerd wordt. Die gaat vast mooi versierd worden. Hoog op de letter S staat een ster te stralen.


The weatherman predicts a lot of rain and grey days for the weekend so I'm going to craft a lot I think ;P Do you have plans? Enjoy your weekend and thanks for dropping by. See you in blogtime.
Greetings Miranda

Het weekend wordt het zo te horen heerlijk knutselweer (nat en grijs) dus ik vermaak me wel. Jullie ook? Fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stencil DutchDoobadoo,    *stempel-Nellie Snellen-DTSC009,    *ster-Memorybox-star of wonder-98167,    *hertje en lantarenpaal- Collectable col 1330-Marianne Design,    *auto en boompjes-Creatable LR0567-Marianne Design,    *designpapers-let's be jolly-Pion,     *takje-pons Martha Stewart

22 opmerkingen:

  1. Deze is ook super mooi. Hij blijft leuk. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit leuk gemaakt Miranda! Ik vind de auto met boom toch zo grappig hè. Doet me denken aan vroeger toen we nog een echte boom haalden, ook wel eens op het dak ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge dit is heel apart en erg leuk.
    Fijn knutselweekend dus voor jou? Wij gaan morgen sinterklaas vieren.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een super leuke kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik dit stencil ook nog steeds hoor Miranda. Vind hem nog steeds gaaf. En jouw versie is weer heel mooi en leuk geworden, vooral die auto met die boom erop is tof. Morgen is er bij mij een kaart te zien met het Winter stencil.
    Fijne avond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam deze mal toevallig vanmiddag ook weer tegen, maar heb hem toch weer weggelegd. Maar jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt er weer iets moois van gemaakt, mooie kleuren en weer leuke stansen gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeeel mooi gedaan, de auto heb ik nu ook aangeschaft hoe meer ik hem zie hoe leuker ik hem vind.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij blijft leuk en dan moet je daar gebruik van maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt, het is weer een pareltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige kaart moet gelijk aan het liedje Driving home for Christmas denken.
    Je geborduurde kaart uit je vorige berichtje is super!!
    Geniet van je "knutsel"weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Miranda. Ik ken hem inderdaad van vorig jaar, ik heb ze ook in huis maar kreeg het niet echt naar mijn zin voor elkaar om het geheel netjes uit te knippen.
    Nu ik hem bij jou weer zie ga ik toch ook nog eens een poging wagen want hij is wel heel leuk.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die ster......Ik dacht serieus waar dat die echt licht gaf, door bv de flits van je toestel.
    Dat is een heel mooi detail!!
    De randjes weer allemaal bewerkt met correctie vloeistof vind ik ook zo leuk altijd.
    Het is en blijft een mooi stencil, dat "oudje" van vorig jaar, dit jaar nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, wij vieren Sinterklaas vandaag.
      Gaan het dobbelspel doen!
      Dus niet knutselen, maar wel veel gezelligheid.

      Verwijderen
  14. Wondermooi winter plaatje ♥♥♥
    Fijne weekend Miranda ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een knappe kaart.
    Je hebt de KERST tekst zo mooi aangekleed.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Miranda
    Heel mooi deze creatie, wat heb je en mooi versierd!
    Ja lekker knutselen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke kaart, heb de mal ook nog!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt heel leuk. Die "kerst" is inderdaad zo'n leuke basis voor een kaart, die hoef je na één jaar niet in de kast te laten liggen, toch?
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk heb je kerst versierd.leuk papier. Lekker freubelen. Ik geloof ook als je eenmaal aan net borduren bent het wel weer snel gaat. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen