dinsdag 20 november 2018

Sneeuwpoppen voor De Egel / Snowman....

Hallo lieve mensen, terwijl ik de titel voor dit bericht typ hoor ik op de radio dat het morgen zou kunnen gaan sneeuwen...LOL. Nu zal er niet meteen genoeg vallen om sneeuwpoppen te gaan bouwen maar toch willen we die zien voor de nieuwe challenge bij De Egel. Om exact te zijn: "een kerstkaart met sneeuwpoppen".
Ik ben aan de slag gegaan met stempels die ik al heel lang heb, de sneeuwpoppen van Tiny bij Marianne Design.....

Hello dear people, today starts a new challenge at https://de-egel.com/. We want to see "a Christmascard with a snowman"....


Het kerst-papierblok van CraftSensations in rood/wit/blauw lag op mijn bureau en daar heb ik mijn kleurtjes op aangepast.
Basis is een vierkante witte kaart, daarop rood karton en daarop het dessin-papier.

I used old stamps ( 2 sets) and by masking them I made this scene. The papers are Christmaspapers in red/white and blue. The snow is from "Aleene's" and is a very old jar so I don't even know if they still make this..LOL.


Ik heb door middel van het maskeren van stempels een groepje sneeuwpoppen gestempeld. Ze zijn ingekleurd met Derwent coloursoft potloden. De sneeuw heb ik gemaakt met Aleene's glittersneeuw (een potje wat al heel oud is, ik weet niet of het nog bestaat ;p)
De blauwe kerstboom met correctie-vloeistof bewerkt. De tekststempel is van Nellie Snellen.


Bovenaan op de hoek een mooi hulstblad mét besjes dubbel gestanst en iets verschoven opgeplakt.
En nog een keer de hele kaart...

The image is coloured with Derwent coloursoft pencils...
If you want to see more snowmen you can go to https://de-egel.com/.


Willen jullie nog meer sneeuwpoppen zien? Neem dan een kijkje op het challengeblog van De Egel.
Je kunt meedoen tot 4 december 20:00 uur want 5 december start de laatste challenge van het jaar.
Er is weer een leuke prijs beschikbaar gesteld door de eigenaar van hobby-(web)winkel De Egel...


Een mooie stans van Joy...

This die is the prize you can win.
Thank you for dropping by and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Wij hopen dat jullie nu allemaal enthousiast sneeuwpoppen gaan maken/verzamelen en er een leuke kerstkaart mee maken. Die komt zeker nog van pas volgende maand ;P.
Veel plezier én succes gewenst met deze challenge.

Zelf link ik deze kaart bij:
*http://kleurenmetpotlodenchallenge.blogspot.com/2018/11/challenge-november-kerst-of-winter.html
*http://sirstampalotchallenge.blogspot.com/2018/11/november-get-ready-for-christmas.html
*https://sweetstamperschallenge.blogspot.com/2018/11/26-christmas.html

Dank je voor je bezoekje, tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*stempels-Tiny"s snowman-TC0807 en TC 0808-Marianne Design,    *dessinpapier-CraftSensations-Christmas modern style,    *kerstboom-Creatable LR0136-Marianne Design,    *blad en besjes-Amy design-Christmas greetings-ADD10066,
*derwent-coloursoft potloden,    *tekst-stempel-Nellie Snellen-DTCS009

28 opmerkingen:

  1. Leuke sneeuwpoppenkaart heb je gemaakt.
    Laat de sneeuw maar komen ...
    Leuk zoals alles bij elkaar geplaatst hebt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart met de sneeuwpoppen stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zou het leuk zijn als vandaag de eerste vlokjes vallen... op jouw gezellige en mooie kaart is in ieder geval genoeg sneeuw te zien. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!
    Sneeuw, brrr geef mij maar een lekker warm zonnetje.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die oeroude sneeuwpopjes herkende ik direct (net als het papier hihi) en wat heb je er een leuk tafereeltje mee gemaakt Miranda! Volgens de berichten hier vandaag al kans op sneeuw....helemaaaal geen zin in!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kaart met de sneeuwpoppen. Je hebt ze ook prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart, Miranda. Je sneeuwpoppen zijn mooie blikvangers op dat superleuke papier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leukerd Miranda een vrolijke mooie kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk, Miranda! Ik ben gek op sneeuwpoppen, ga mijn best doen om iets te maken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje Miranda! De sneeuw is hier nog niet gevallen .....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Miranda,
    Ha wat een leuk winters kaartje met die grappige sneeuwpoppen leuk die echt lijkende sneeuw!
    Ik ben niet zo'n fan van echte sneeuw ja als je niet perse weg moet en lekker kunt gaan wandelen maar als je werken moet is het wel lastig.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke en vrolijke kaart! Miranda :-D
    Voor mij hoeft de sneeuw niet hoor ;-). Geef mij maar lekker warm weer met een zonnetje ;-)
    Maar het is wel mooi...zolang je niet naar buiten hoeft.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een prachtige kaart geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart geworden,Miranda.Het is een schattige stempel met de leuke kerstmannetjes.Gelukkig geen sneeuw hier.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi voorbeeldkaartje Miranda en het prachtige papier maakt het helemaal af!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hoop dat alle sneeuw dan in Brabant valt, wij hebben nu regen..
    Mooie kaart met het groepje sneeuwpoppen, leuk is het papier erbij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful snowman on this beautiful card Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een hele mooi kaart Geworden Miranda. Heel leuk samengesteld. Je hartjes voir je dochters van hieronder vind ik ook erg mooi geworden. Een leuk ,lief cadeautje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Miranda, wat mij betreft mag de sneeuw wegblijven. Eèn dag sneeuw en heel NL staat op zijn kop.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A very sweet Christmas creation in such happy colours, many thanks for joining in with our 'Get ready for Christmas' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Knap gedaan dat sneeuwpoppen tafereeltje, erg leuke kaart werd dit Miranda! Geen sneeuw hier, van mij mag die ook wegblijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Really adorable snowmen, papers and design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gezellig hoor, dat groepje sneeuwpoppen.
    Ik zou haast zeggen, vuurkorven erbij, warme choco en dan lekker bijkletsen, maar dat lijkt me niet verstandig, whahaaa.
    Leuke challenge, ik doe weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een mooie vrolijke kaart met schattige sneeuwpopjes! Laat de sneeuw maar wegblijven brrr. niks aan. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Stamping Sensations, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Your card is wonderful and cute.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart!
    Echt een kerstkaart stijl.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Stamping Sensations.

    BeantwoordenVerwijderen