donderdag 20 september 2018

Veel NIEUWs...../ NEWs....

Hallo lieve allemaal, als jullie dit al vroeg lezen lig ik nog op één oor na te genieten van mijn verjaardag. Heerlijk weer, een stapel post, mooie cadeaus, mijn mannetje een vrije dag en gezellig visite, het was echt een feestdag. Ik begin aan een NIEUW levensjaar en laat dat nu ook de NIEUWE challenge bij De Egel zijn.
We willen graag NIEUWE kaarten/creaties zien met het thema NIEUW ;P
Ik heb voor twee medeblogsters een kaart gemaakt die ook iets NIEUWS meemaakten in hun leven..

Hello dear people,if you are reading this post early I'm still in bed in an afterglow from my birthday yesterday, it was great. A NEW year of my life is laying ahead. And NEW is also the NEW challenge at http://de-egel.blogspot.com/.
We want to see NEW cards/creations with the theme NEW. I've made two cards this time...


Deze kaart heb ik voor Martha en Richard gemaakt. Zij hebben een kleinzoon gekregen. Het rompertje en vliegtuigje zijn uitgesneden met de Cricut. De letters zijn een stans van CraftEmotions en de stempel is van Marianne Design.
De knoopjes en "drukkertjes" maken het geheel áf.
Deze kaart link ik bij 2 sisters on the blog waar ze een babykaart willen zien.

This card is for a NEW grandpa and grandma. Everything is cut with the use of the Cricut except the name of their grandson.


Deze kaart heb ik voor Daphne en haar gezin gemaakt die een NIEUWE pup verwelkomden in hun huis met de naam Lila.
De kluif omtrokken van een kartonnen voorbeeld (kaft van een boekje) op kraftkarton. Met de hand uitgesneden evenals de kleinere vorm in dessinpapier.
De hartjesstans op donkerder paars gemat om de hondenpootjes beter uit te laten komen. Op de grootste poot wat glitter gedaan.

Een standaard erbij gedaan zodat de kaart kan blijven staan. Ik hoop dat beide dames ze al ontvangen hebben...LOL anders "spoiler-alert"....;P

This card in "bone-shape" is for a family who welcomed a NEW pup in their lives with the name "Lila". The shape is cut by hand.

Gaan jullie weer gezellig meedoen met onze NIEUWE challenge?
Er is een geweldig mooie prijs beschikbaar gesteld door de eigenaar van hobby-(web) winkel De Egel.....

This is the prize you can win....


Hier kun je zien waar deze prijs handig voor is en op ons challengeblog
 kun je de mooie NIEUWE creaties bewonderen van de andere dt-leden met de link naar hun blogs.

On the challengeblog you can see the NEW creations from the other dt-members.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*http://2sistersontheblog.blogspot.com/2018/09/challenge-19.html

***kaart Lewis: *Cricut en cardridge "new arrival",    *letterstans CraftEmotions- Uppercase Alphabet 115633/0163,
*stempel-Karin Joan-KJ1701-Marianne Design,    *dessinpapier-Panduro- Basic Pattern.
***kluif: *dessinpapier "Stella"-Melissa Frances 2009,    *stempel "arrived"-Eline's cute animals-EC0169-Marianne Design,
*stempel kluifje en pootje-Engels tijdschrift,    *cute-CraftEmotions-vintage baby-130501/1246,   *standaard-Creatable LR0266-Marianne Design,    *stans-Spellbinders-Shapeabillities-S4-515-Pawing around dog.



31 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke en lieve kaarten heb je gemaakt, Miranda.
    En helemaal fijn dat je zelf zo verwend bent op je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat een leuke 'nieuwe' kaarten heb je gemaakt.
    Vooral het bot vind ik super.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd Miranda, maar ik ga ervan uit dat mijn kaart ook op tijd was ;-). Lekker om zo jarig te zijn en verwend te worden hè. Leuke kaarten heb je gemaakt en wat lief om dit te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele creatieve jaren!
    Wat een lieve babykaart en leuke 'bot'kaart!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat fijn dat je hier zo van hebt genoten.
    Je hebt een lief babykaartje gemaakt voor de Opa en Oma. En wat gaaf bedacht dat bot om een puppy te verwelkomen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van ❤️ -e gefeliciteerd met je verjaardag. Je gemaakte kaarten zijn weer prachtig.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Miranda. Fijn dat je een gezellige verjaardag hebt gehad. Een jaartje ouder en wijzer. Je kaart me rompertje is prachtig. Heel leuk in deze kleur. Het vliegtuigje is enig. De andere is ook erg leuk. Eens wat anders. Fijn dat je zo verwend met post. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sfeervolle kaartjes Miranda en nog een fijne verjaardag ...
    Zo mag je nog een dagje extra genieten ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte Miranda en fijn dat je zó genoten hebt en het bij jullie wél ijsjesweer was😉!
    Twee heel leuke kaarten, het bot is hélemaal tof!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart met de romper, erg lief. Ik ben helemaal gevallen voor het bot en wat gaaf om de naam er op te zetten
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een hele lieve babykaart en een super gaaf botje Miranda

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes Miranda

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag Miranda en wat heerlijk dat je nog aan het nagenieten bent van alle verwennerij! Je rompertjes kaart is erg leuk met het vliegtuigje erop! Het bot is keigaaf voor de nieuwkomer in het gezin...leuke challenge weer en ga mijn best doen er aan mee te doen.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Miranda,
    Oeps ben ik toch je verjaardag vergeten maar ik ga het goedmaken!
    Van harte gefeliciteerd Miranda!
    Ook nog hartelijk bedankt voor je lieve kaartje en wens die je ons hebt gestuurd!
    Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Ook het bot voor lila vind ik superleuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Miranda,
    je weet al dat ik je kaartjes geweldig vind, omdat ik ze al gezien had. Vooral die voor Daphne en haar gezin. Hoe kom je erop!! Zo gaaf! Fijn dat mijn kaart goed aangekomen was. Ik heb zitten hannesen, maar de enveloppe gooi je toch weg.
    En lekker met Tim op je verjaardag in het zonnetje een terrasje gepikt. Ik zag je wel zitten genieten, hoor!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuk babykaartje met dat schattige rompertje. Je kaart in de vorm van een bot, ter verwelkoming van een puppie, is heel origineel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je zo genoten hebt van je verjaardag, Miranda!
    Je babykaartje is een schatje en die hondenkluif is helemaal schitterend verzonnen.
    Fijne avond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd Miranda!
    Wat een geweldige kaarten heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaarten Miranda ! Super leuk dat je gezellig verwend bent op je verjaardag . Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Leuke kaartjes heb je gemaakt. De rompertjes zijn altijd zo leuk. En ook leuk om een kaart in de vorm van een bot te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaartjes...helemaal leuk! Het rompertje vind ik wel heel schattig hoor! Ik zie bij Anna ook elke dag weer een ander kleurtje...zo leuk!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad...kun je lekker op terugkijken!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd en wat een leuke kaartjes !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja hoor, hier "mijn" kaart!!
    Hij staat hier op ons kleine kastje, vlakbij de bench van Lila.
    Ik kreeg het er helemaal warm van, vobd het zó lief.
    Ook Jesse was blij verrast, een kaart van een wildvreemde, voor zijn pup, hij vroeg mij jou hartelijk te bedanken, dus bij deze.
    Super leuk dat je haar naam op het bot verwerkt hebt, daar zijn we allemaal zo trots op, op die naam. Verzonnen door Jesse zelf, maar past goed bij ons.
    Als Lila straks minder bijt in spullen gaan we de kaart als naambordje aan haar bench hangen.
    Ik lees nu hoe je het bot gemaakt hebt, heb er met veel aandacht naar gekeken, knap verzonnen.
    Je kaart voor Martha en Richard is ook heel leuk.
    Lief om hun een kaart te sturen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo leuk, deze kaartjes. Ik lees ook dat je jarig was: nog gefeliciteerd!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele leuke kaart voor onze challenge, dank je wel.
    En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je andere kaartje is ook heel leuk.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een leuke kaartjes!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi babykaartje, vind dit echt een heel leuk model
    en dan ook nog een "lekker bot", vind dat wel een grappig idee.
    Het gaat met mij wat beter, maar het is helaas chronisch dus komt regelmatig terug. Een operatie is geen optie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte nog met je verjaardag! En wat een mooie kaartjes, dat botje is zo gaaf! Het babykaartje superlief en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt!
    Schattig dat rompertje om opa en oma te feliciteren en de hondenkluif ook echt grappig voor de nieuwe pup!
    Ik blijf nog even hier, heb alles al weer bijgelezen, nu nog even reacties geven haha
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaartjes Miranda ! Vooral die met het hondenbotje natuurlijk :) Wat een leuke hartjes/pootjes stans heb jij daar gevonden ! Hopelijk had je een fijne verjaardag! Sorry dat ik er zo laat mee afkom. Mijn man verjaarde de 25e en zelfs voor hem heb ik de 24e 's avonds nog snel een kaartje in elkaar geknutseld. Niks tijd heb ik tegenwoordig nog! Maar daar gaat betering in (moeten) komen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen