dinsdag 21 augustus 2018

Laatste lift met Marfien...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn 'herfst-sok". Ik vind hem zelf ook leuk met z'n warme uitstraling.
Het is weer dinsdag en voor de laatste liftuitdaging van Marfien heb ik een kaart voor onze jongste gemaakt. Zij werd 12 augustus 25 jaar maar zat toen in Portugal. Inmiddels is ze weer in haar huisje in Utrecht en afgelopen zondag ben ik naar haar gereisd en heeft ze deze kaart mogen ontvangen...

Het envelopje was toen natuurlijk gevuld ;P
Deze keer bijna alles gemaakt met het botanische papierpakket omdat Dainy daar ook van houdt. Ze heeft in haar huisje ook botanische afbeeldingen op linnen gedrukt aan de muur hangen.

We hebben lekker gelunched, coctails gedronken en geshopt en om half 6 kwam Tim ook en zijn we bij een Vietnamees restaurant gaan eten. Dainy wilde ons dit heel graag laten proeven. Ze vindt dat dit restaurant bijna smaakt zoals het echt in Vietnam smaakte. Het was heerlijk ( Anan Saigon Streetfood).

Hier kun je de originele kaart zien én wat Marfien ervan gemaakt heeft. Bij haar in de sidebar staan de andere liftsters.

Ik vond het heel leuk om mee te liften deze zomer maar het viel me nog niet mee. Ik merk dat ik toch wat "op slot" raak als ik niet gewoon álles los kan laten en er ontstaan dan ook kaarten waar ik zelf niet 100% tevreden over ben. Ook wel leuk om te merken en dat is eigenlijk nog extra uitdagend.
Marfien bedankt voor dit leuke originele idee, je hebt me mooi bezig weten te houden deze zomer hihi ;P
Bedankt voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, Miranda. Zoveel leuke kleine details te zien. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het weer leuk geworden en wat fijn dat je zo'n leuke tijd met je dochter door hebt kunnen brengen. Wat je zegt over op slot raken herken ik wel hoor....Ik moet mijn eigen ding kunnen doen anders wordt een kaart maken een marteling hahahaha. Sommige onderwerpen veroorzaken dit gevoel nog steeds maar wat je al aangeeft....het is voor ons ook zeker wel een uitdaging. Je zoekt je grenzen op en dat is ook wel weer heel erg leuk. Vakantie seizoen weer zo goed als voorbij....ik denk nu massaal op naar de kerstkaarten hahaha. Fijne dag...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het helemaal met je eens, af en toe moest ik ook "kronkelen" maar dat maakte het wel extra leuk. Oude papiertjes was voor mij makkelijker geweest, daar heb ik een kast vol van ;-). Leuke lift heb je gemaakt, je eigen uitdaging komt hier goed tot zijn recht. Alsnog hartelijk dank voor je deelname. (je berichtje was net op tijd)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je voor je dochter gemaakt! Je papiertje past er heel leuk bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat initiatief van Marfien en zeker dat jij er zo trouw aan hebt meegedaan, ook al werk je graag zonder opdracht! Mooi is deze kaart met dit papier en het envelopje, leuk dat je dochter dit ook mooi vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooie liftkaart!
    de toegevoegde eigen extra uitdaging maakte het inderdaad niet altijd eenvoudig, zijn daardoor inderdaad wel eens kaarten die we anders niet zouden maken, maar ik vond het heel tof me zo eens te laten uitdagen!
    Nog nooit Vietnamees gegeten...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht heel even...was je ook naar Portugal met je beeldige kaart plus inhoud?? Maar ik denk toch gewoon een super gezellige/lekkere dag samen in Utrecht om Dainy's 25e verjaardag alsnog te vieren. Knap hoor dat je al die tijd hebt meegedaan, ik blink deze hele zomer al uit door freubelafwezigheid en sketches/liften vind ik hartstikke moeilijk...rommel liever een beetje aan maar het is idd een echte uitdaging om het met goed resultaat wel te doen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart maakte je voor je dochter Miranda!
    Zo te lezen heb je een gezellige dag met haar gehad ...zijn van die mooie momenten om van te genieten.
    Ook nog bedankt voor de mooie verjaardagskaart die ik van je kreeg...was een leuk modellteje ook. Zo leuk om de hele stapel post open te maken ...was elke keer weer een cadeautje wat ik open maakte.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke creatie voor je dochter, Miranda! Vietnamees restaurant...brengt jeugdherinneringen terug....toen wij nog verkering hadden (ongeveer 49 jaar geleden) gingen wij graag kamperen in Frankrijk. Onze Lelijke Eend moest met pech naar de garage en waren wij noodgedwongen aan het wandelen. Wij kwamen een Vietnamees restaurant tegen en hebben daar 's avonds gegeten. Hebben er leuke herinneringen aan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart voor je dochter. Leuk dat je mee doet met zo'n uitdaging.Ik zag al verschillende voorbeelden voor bij komen.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuk kaartje en een leuke uitdaging lees van de anderen ook! Misschien volgend jaar maar eens kijken of het weer is en dan misschien meedoen? Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jij schrijft over op slot raken, dat dacht ik toen ik deze leuke lift zag, het is géén echte Miranda kaart geworden, maar knap dat je toch mee hebt gedaan
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Miranda
    Heel mooi dit labelkadokaartje voor je dochter!
    Kan me zo goed voorstellen dat het moeilijk is om een challenge aan te gaan om een kaart te liften, je moet dan je eigen inbreng wat loslaten en das niet makkelijk denk ik! Het is jou heel goed gelukt met al die kaarten!
    Nog van harte met je dochter jullie hebben genoten las ik!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt en mooie liftkaart gemaakt voor je dochter. En je bent er weer goed in geslaagd het botanische papierpakket erin te verwerken.
    Deze liftkaart was een echte uitdaging, maar uit je comfortzone stappen kan ook verrassende resultaten geven.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze liftkaart was zeker een flinke uitdaging. Maar je bent er goed in geslaagd ! Mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog gefeliciteerd met je dochter, Miranda. Zo te lezen hebben jullie er een erg gezellige dag van gemaakt. En wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    Moeders zijn toch altijd weer gerudt als haar kroos weer veilig thuis is ;o)
    Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt. Het botanische sfeertje komt al je creaties heel mooi uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje voor je dochter Miranda.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk Miranda, deze liftkaart voor Dainy. Op FB zag ik al cocktails voorbij vliegen...jullie hebben het vast heel gezellig gehad. Mooi dat je het vol gehouden hebt om het botanische papier te blijven gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartstikke leuk Miranda, het past mooi bij je dochter haar stijl en met de inhoud weet ze vast wel raad . Een leuk uitje had je met je dochter. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie creatie voor je dochter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel knap gedaan weer, Miranda!
    Ik vind het knap dat je jezelf zo duivel hebt uitgedaagd en toch steeds van die mooie dingen wist te maken.
    Je herfstsok is ook heel leuk!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart heb je gemaakt voor je dochter.
    helemaal in haar thema, wat wil je nog meer ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen