donderdag 16 augustus 2018

Kerstkaart volgens sketch../ Christmascard with sketch...

Hallo lieve mensen, dank je wel voor de leuke reacties op mijn zomerlift met Marfien. Vandaag is het weer kerstkaarten-donderdag bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/ en ook daar ben ik van de partij....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today a card for http://52weekstochristmas.blogspot.com/ and for December of course ;P...


Voor deze kaart heb ik de sketch van Cheerful Sketches Challengeblog gebruikt.
Basis is een witte vierkante kaart met daarop kraftkarton. De randen beinkt met distressinkt.

For this card I used the sketch from http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/. Base is a white square card. On top I used craft. The edges are inked with distressink.


ATC-kaartjes gebruikt ter decoratie. In mijn pot met washi-tapes vond ik bijpassende tape om de strook van de sketch mee te maken.

To decorate the card I used ATCards. In my stash I found some washi-tape with the perfect colour.


Langs de randen stickerranden van ijskristallen gebruikt. Heel subtiel  hier en daar wat glitterlijm aangebracht want bij kerst hoort voor mij "glinsteren".

At the edges I used some snowflake-stickers. I put some glitterglue here and there for a little Christmas-sparkle.
Thank you for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje, tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/ maand augustus
*http://52weekstochristmas.blogspot.com/

*kaartjes-studiolight-winter memories-SL2015

36 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren heb je gebruikt. Je kaart is top!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Miranda..... ontzettend gave kleurencombinatie; geweldig!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Miranda met de lieve brocante toets ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt
    De stickerrand met ijskristallen maakt het helemaal af.
    De washitape is mooi in dezelfde kleuren...
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi MIranda, ik dacht eerst dat je zo keurig rondom met witte inkt had gestempeld hihi!
    Voor leuk grijs hoef je ook helemaal geen Omaatje te zijn...zelfs jonge meiden verven het grijs en het ziet er super leuk uit..ben dolblij met puur natuur!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, Miranda. Dat washitape maakt het helemaal af!
    Als DTer van Cheerful Sketches wil ik je graag bedanken voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kerstkaart.
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart Miranda, mooi afgewerkt met alle details! Leuk om ATC kaartjes te gebruiken, maak en ruil je die ook wel eens?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat heel mooi de sticker rand met sneeuwsterren Miranda. En ik zie heel veel sketches dit keer bij de kerstkaarten, vind ik zo knap altijd, dat jullie er meteen een kaart in zien! Je kaart heeft een mooie sfeer!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke combinatie Miranda , van alles bij elkaar ,
    ijsterren rand is prachtig en de SL plaatjes passen net
    Tot blogs en groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi winters kaartje heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij 52WTC.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart met deze leuke sketch, ook de kleurencombi is erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Miranda
    Prachtig modern kerstkaartje en ik vind de kleurencombinatie heel mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi, gezellig kerstkaartje.
    tof gemaakt Miranda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje met mooi papier! Die sneeuwrandjes vind ik erg leuk!Die springen er zo lekker uit! De kleurencombi vind ik ook mooi gedaan! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super leuke lift met erg mooie details, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart in mooie kleuren!
    Washi tape past er perfect bij.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaart in deze kleuren.
    De sketch heb je mooi verwerkt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi geworden! Ik denk dat ik met gelijkaardige plaatjes aan de slag ben gegaan. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kerstkaart heb je deze week weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Miranda, leuk met die washitape en die mooie sneeuwsterrenrand.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart!!! Als ik hier naar kijk heb ik ook weer zin om aan de kerstkaarten te beginnen...
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kerstkaartje Miranda! Schitterend plaatje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jouw uitvoering van de sketch is ook erg leuk Miranda!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kerstkaart Miranda. De schets is erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi kaartje, prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kerstkaart. Dat randje sneeuwvlokken en de washi tape strook (mooie kleur) passen er heel goed bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart in mooie kleuren en heel mooie afbeeldingen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtige kaart, superse kleurencombi en dat sneeuwvlokkenrandje vind ik heel mooi, ik dacht eerst dat die gestempeld en geëmbost waren!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Miranda!
    Leuke kleurencombie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi deze kerstkaart Miranda...zo leuk die details ...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh.... het zijn stickerranden. Ik vroeg het me al af! Heel mooi kaartje is het. Ik herkende de sketch meteen, omdat ik er pas ook mee bezig ben geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. een mooie, sfeervolle kaart
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kleurtjes heb je gebruikt Miranda!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen