dinsdag 14 augustus 2018

Dinsdaglift met Marfien...

Hallo lieve mensen, de ijsjes gingen er goed in? Haha, in het echt ook wel met dat warme weer volgens mij. Ik ben blij dat de temperaturen wat gedaald zijn, ik heb weer puf om wat te ondernemen..LOL.
Vandaag lift ik weer mee met Marfien, de een na laatste geloof ik. Toch wel leuk om te doen al kostte deze kaart weer de nodige zweetdruppels...


Ik had eerst het originele model getekend en gesneden....

maar dat zag er dus niet uit bij mij....;P

Ik heb al wel eens verteld dat ik een oogafwijking heb waardoor ik niet goed recht kan knippen/snijden/naaien/plakken ondanks alle hulpmiddelen die hiervoor zijn.
Ik was  helemaal niet blij met mijn eerste uitvoering en dus de onderste kaart weer verwijderd en de ticketstans gebruikt.
Door deze halverwege te keren krijg je geen gaatjes zoals bij de ticketstans origineel wel is.
Ook weer veel spulletjes uit het botanische pakketje gebruikt (en nog zit er héél veel in).
Dat was het weer.

Gaan jullie nog bij Marfien kijken naar haar kaart en in haar side-bar staan de andere deelneemsters. Ik ben ook weer benieuwd naar de laatste opdracht..spannend.
Lieve groetjes Miranda

22 opmerkingen:

  1. Tof kaartje Miranda, hij is goed gelukt hoor met je speciale papiertjes, ik heb ook veel moeite gehad met het model en de afmetingen, het moet allemaal veel kleiner dan je eerst zou denken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hoi Miranda,
    Supermooi kaartje en wat slim om die stans op deze manier te gebruiken erg mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer schitterend uit Miranda. Mooi gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben weer een poosje afwezig geweest en ben even een beetje aan het inhalen.... Ik heb feel moois gezien bij je maar ik ben weg van je ijsjes!!! Superleuk...
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lift heb je gemaakt, de 2de poging is geslaagd, bekend probleem dat niet kunnen recht knippen/plakken..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ook dit is een erg mooie kaart geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om de ticketmal te gebruiken!
    Deze week komen je papiertjes en bijhorende plaatjes supermooi tot hun recht hé!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje heb je gemaakt de lift is goed gelukt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten!! Bedankt voor je lieve reacties en ik zat naast Janette aan haar linkerkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik mijn leeslijst bekijk wordt er volop gelift deze vakantieperiode, ook hier zie ik een prachtige lift!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Slim om die stans hiervoor te gebruiken. Mooie kaart, mooie kleur en leuke versiering.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda! Dat lijkt me ook heel moeilijk als je een oogafwijking hebt om dan deze kaart te maken. Maar je hebt het heel slim opgelost. Hij is prachtig. Inderdaad niet 1 2 3 klaar, maar de resultaten zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Miranda, mooi om zo je tickets stans te gebruiken. Dan is knippen voor jou helemaal moeilijk, gelukkig kan het zo ook. Leuk om te doen hè? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Miranda,
    Ik geniet ook van deze lagere temperaturen hoor en misschien hebben jou ijsjes daar ook wel aan bijgedragen ;-)
    Wat heb je een leuk liftkaart gemaakt met de ticketmal. Het jute touw staat heel mooi icm het botanic papier.
    Fijne dag vandaag!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie liftkaart heb je gemaakt.
    Goed opgelost met de ticketstans, de vorm komt mooi overeen.
    Het papier dat je gebruikt hebt is schitterend
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ën mooi liftkaartje Miranda
    En wat is die botanic lijn heel mooi
    Ook heel blij met de lagere temperaturen
    En af en toe een bui zalig
    Fijne dag liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart zeg, vooral dat achtergrond papier, heel leuk vind ik dat.
    Voor zover ik weet heb ik geen oog afwijking, maar recht knippen, oei oei, praat me er niet van, hihi.
    Daarom ben ik ook zo blij met mijn BigShot en al die leuke stansjes.
    Goed idee om de ticket stans om te draaien.....kijk eens hoe leuk dat is voor een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk is je lift kaart in het lila. hele leuke materialen. passen heel mooi bij elkaar. mooie kleuren. Ziet er tip top uit. inderdaad wat minder warm is prima. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf idee om de ticketmal hiervoor te gebruiken, Miranda.
    Ontzettend gaaf kaartje is het geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen