woensdag 21 december 2016

Fijne kerstdagen.../ Merry Christmas...

Hallo lieve mensen, vandaag plaats ik mijn laatste kerstkaart van 2016, tevens mijn laatste kaart van dit jaar. Hij is voor jullie allemaal......

Hello dear people, today my last card for 2016 and this card is for all of you. It is saying "thanks for all your visits and nice comments the past year. Merry Christmas and a happy healthy 2017.
I think the pictures say it all.....
Deze kaart link ik ook voor de laatste keer naar We Love Vintage Challengeblog want dat blog houdt helaas op te bestaan :(
Basis is een vierkante witte kaart van 15x15 cm waarvan de randen met distress inkt vintage photo bewerkt zijn. Daarop het mooie papier van Pion, de randen opgeruwd en met stiksteekjes geborduurd.
Het lieve plaatje is ook van Pion. Dat heb ik uitgestanst met een collectable van Marianne Design evenals het lichtblauwe dp eronder.
De randen beinkt en de stempeltjes erop geplaatst. Links bovenin twee rolletjes dessinpapier geplakt op een stukje jute....
Onder het plaatje een mooi stukje kant en parellint verwerkt. Links naast het plaatje wat kleine boompjes. Rechts naast het plaatje de mooie poinsettia van Marianne Design en al die leuke kleine takjes. De takjes ingesmeerd met Inka gold paste, wat geplozen kokostouw eronder en "sneeuwballetjes" erbij....
Verder de sterrenboog van vorig jaar met daarop wat ijskristalletjes geplakt en links nog twee stralende sterren.
Ik ga het komende jaar zeker weer meedoen bij http://52weekstochristmas.blogspot.nl/ waar ik deze kaart ook link. Afgelopen jaar was het dan wel niet elke week gelukt om mee te doen maar ik had toch al lekker een hele stapel klaar.
Mijn wens voor jullie staat bovenaan dus rest mij alleen nog je te bedanken voor je bezoekje en tot blogs...:)
Lieve groetjes Miranda

*http://52weekstochristmas.blogspot.nl/
*http://wlvc.blogspot.nl/2016/12/challenge-80

*plaatje-Pion-The night before Christmas-PD1619,    *dessinpapier-Pion-The night before Christmas-PD7807,
*stans van plaatje-collectable col1314-Marianne Design,    *takjes-creatables-LR0437-Marianne Design,    *poinsettia-creatables-LR0435-Marianne Design,     *sterrenboog-craftable-CR1293-Marianne Design,    *boompjes-craftable-CR1287-Marianne Design,    *sterren-Memorybox,    *stempels-Eline's Vintage Christmas-EC0099-Marianne Design,    *kant-romantic lace-elegant JU0912-Marianne Design,    *parellint-Zeeman,    *inka gold paste-Viva Decor,    *distressink-vintage photo-Ranger,    *diamant stickers, borduurgaren, jute band, touw, glitterbolletjes.

43 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda en Fijne dagen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Miranda met een hele lieve boodschap. Dank je wel. veel liefs, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart om het jaar mee af te sluiten, Miranda!
    Ik wens jou ook fijne dagen en alle goeds voor 2017!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart Miranda. Chique!! Jij ook hele fijne dagen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart heb je gemaakt Miranda- het is echt een plaatje.
    Jij ook fijne dagen en de beste wensen voor 2017.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    dat is een prachtige afsluiter, mooie, zachte kleuren heb je gebruikt, een superlief plaatje en een geweldige toef!
    Jullie ook hele fijne kerstdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, romantische kaart.
    Leuk, die rolletjes erop.
    Voor jou ook hele fijne dagen, GENIET.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende lieve kaart Miranda! Zalig plaatje, toffe kleurtjes en supermooie decoraties!
    Ook voor jou en al wie je lief is het allerbeste!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi Miranda! Mooie details ook en de poisttia is ook zo gaaf. Ik heb de oude nog en dit jaar ook veel gebruikt. Ik wens je ook hele fijne dagen en tot blogs komend jaar. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie om de kerstkaartjes periode af te sluiten Miranda. Voor jullie ook fijne dagen en gezond, gelukkig en creatief 2017.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Miranda! Heel mooi in die zachte kleuren!
    Jullie ook fijne dagen! Geniet ervan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda,
    Je kaart is prachtig voor ons. Dankjewel! Ik kom nog dit jaar met een paar kaarten. Jij ook bedankt voor al je lieve berichten. Daar gaan we mee door als het mij ligt in het nieuwe jaar.
    Fijne festdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Miranda. Wat een lief plaatje en mooie zachte kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk plaatje, mooie bloemen en een dikke kus . . .
    Dank je wel. Zalig uiteinde en een mooi 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Miranda. Prachtig met deze materialen. Mooie afbeelding en alles past zo mooi. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful festive card Miranda..
    Wishing you A Merry Christmas and Happy New Year.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart met mooie details. Ook voor jou hele fijne dagen.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart met mooie details. Je moet echt even de tijd nemen om alles te ontdekken, leuk! Jij ook fijne dagen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart! Heel mooi gemaakt met die rolletjes op het jute erbij. Jij ook hele fijne dagen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is prachtig! Zoveel moois om naar te kijken.
    Jullie ook hele fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend mooie kaart, Miranda.De kleuren zijn fantastisch en ook de opmaak en de decoratie zit mooi in elkaar.

    Voor jou ook hele fijne dagen!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je dit mooi gemaakt zeg, dit is echt een prachtig nostalgisch kaartje in hele mooie zachte tinten. Ik wens je hele fijne feestdagen toe met je naasten, en bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Hartelijke groet, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie afsluitende kaart voor dit jaar en voor ons WLVC-blog. We hebben genoten van alles wat je ons de afgelopen jaren hebt laten zien meis...We gaan het missen als team maar jouw kaarten komen we vast nog overal tegen en in ieder geval hier op je blog. Dankjewel dat je nog een keer meedeed en heerlijke dagen voor jou en iedereen die je lief is.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lieve kerstkaart.
    Groetjes en gezellige kerstdagen gewenst.
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

  27. Je laatste (kerst) kaart is schitterend, mooie kleuren
    gebruikt en veel op te zien, heel gaaf ☺

    Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kerstkaartje Miranda.....je hebt een lief plaatje gebruikt en ook de rolletjes papier zijn een leuk detail!
    Ik wens je hele fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Miranda, wat mooi! Dit is precies het sfeertje waar ik van hou.
    Lia, Dt 52wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dankjewel voor je mooie kaartje Miranda en je lieve wensen! Ik hoop morgen nog even een blogpost te kunnen maken...ik kom bijna nergens aan toe whaha
    Dankjewel het afgelopen jaar voor je hele fijne, leuke en grappige reacties op mijn blog en daar gaan we volgend jaar weer gezellig mee door!! Hele gezellige dagen en een goe en creatief Nieuwjaar!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een lief kaartje !!!
    Ik wens jou en je naasten hele fijne feestdagen en veel gezondheid en creativiteit voor 2017
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow wat sluit jij het jaar mooi af met deze prachtige kaart Miranda! Het is echt weer een beauty zeg.
    Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2017. Ook wil ik je bedanken voor de leuke reacties op mijn blog het afgelopen jaar.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart. Mooie kleuren. Jij bedankt voor de creaties voor dit jaar. Fijne daagjes en voor 2017 heel veel creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fijne Kerst Miranda ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi Miranda,
    hartelijk bedankt voor de lieve wens, ik wens jou en je familie ook hetzelfde toe!
    Mooie kaart heb je gemaakt!
    Geniet van de feestdagen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schitterende kaart is dit geworden zeg! Ik vind de kleuren heel erg mooi en prachtig al die details!
    Ik wens jou ook een heel mooi, gezond en creatief 2017 toe en wil je hierbij bedanken voor de inspiratie die je gaf en al de fijne reacties!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ohhhhh Miranda, wat een bjoetie van de bovenste plank. Dank je wel voor je deelname aan onze WLVC Challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik dacht dat ik al op deze kaart gereageerd had, vreemd, nee dus!
    Daar ben ik dan weer eventjes.
    Echt prachtig ...alleen al de afbeelding zo lief!
    De bloemen vind ik ook schitterend, mij lukken bloemen met stansen nooit echt geweldig goed.
    Hopelijk heb je gezellige kerstdagen gehad en dan óp naar een nieuw creatief jaar wat gaat het snel hè!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige kaart, schattig plaatje heb je gebruikt.
    Gezellige jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooi kaartje wow! Ik wens je alle goeds voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow prachtig mooie kaart. Schitterend
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow prachtig mooie kaart. Schitterend
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow prachtig mooie kaart. Schitterend
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen