zaterdag 20 februari 2016

xxx-jes en swap-cadeautjes / kisses and swappresents

Hallo lieve mensen. Wat leuk dat al zoveel van jullie meedoen met mijn candy....gezellig. Ik geniet nog steeds van het bloggen dus na het 500-ste bericht ga ik gewoon door hoor ;p
Net weer zitten genieten bij het lezen van de reacties op mijn laatste kaart, heerlijk.  Vandaag een kaart die gesloten wordt door het gebruik van "nesting dies" oftewel stansen van groot naar klein die in elkaar passen.......

Hello dear people, I enjoyed reading the nice comments about my last post, thank you for that.
I've made a card which one can be closed by using "interlocking dies". That are dies from small to large fitting perfectly together.....
I've used a flower nesting die, here's the card closed.
Ik heb ervoor gekozen om de bloem te gebruiken  die ik ook voor deze bloemen-easelcard gebruikt heb. Hierboven zie je de kaart helemaal gesloten. Het mooie dessin-papier is van Maja Design.
Als je de kaart opent ziet dit er zó uit.....

When you open the card it looks like this....
Ik heb 3 verschillende groottes gebruikt. De grootste én kleinste bloem op de linkerflap geplakt en de middelste bloem op de rechterflap. Op de kleinste bloem nog een bloemenhart in lila geplakt en een zilverkleurig ornamentje waar ik met wat witte verf overheen ben gegaan. Eenzelfde ornamentje geplakt op de dubbele organza strik.

I've used three sizes. The largest and the smallest flower are glued on the left panel and the medium size flower is glued to the right panel. I glued a silver ornament at the center of the smallest flower and I glued a silver ornament on the double organza bow.
De binnenzijde op deze manier afgewerkt. De takken en tekst zijn gestempeld.

This is how the inside looks. The text and the branches are stamped.
Ook xxx-jes is gestempeld. Ik heb het mezelf niet gemakkelijk gemaakt door een bloem te kiezen. Door de geschulpte randen moet je hem voorzichtig openen en sluiten. Neem je bijvoorbeeld cirkels of vierkante nesting-dies dan heb je dit probleem niet.
Mijn inspiratie haalde ik uit een Engels magazine dat mijn dochter meebracht uit Londen. Zie hieronder....

You can make this card with a variety of interlocking dies. My inspiration comes from a magazine which my daughter brought from her visite to her sister in Londen....
Afgelopen vrijdag kwam ook het swap-pakketje binnen van mijn swap-maatje Caroline waar ik door Valerie aan gekoppeld was. Ik ben écht verwend door haar.....kijk maar....

This friday the postman brought my swappresent....I'm spoiled...look..isn't this a funny little man :)
Een leuk gehaakt mannetje waar ik meteen om moest lachen....héél leuk ! Hij zit nu op mijn knutselbureautje met het hartje tussen zijn handen :) Verder nog een bolletje haakkatoen en vilten figuurtjes in een doosje, beide ga ik voor leuke projectjes gebruiken. Een lieve kaart en een engeltje gemaakt van kraaltjes. Caroline blogt zelf niet maar ik heb meteen een mail gestuurd om te bedanken :p.
Nu ga ik lekker een blogrondje doen dus misschien tot zo.

Thanks for visiting, enjoy your weekend.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje en geniet nog van het weekend.
Lieve groetjes Miranda

*flowery nesting frames-springtime-Precious Marieke,    *magazine quick cards nr 149 feb.2016,    *dp Maja Design-vintage spring basics 10th of april,    *stempel xxx-jes en tekst-Joy 6410/0010,    *takjes-stempel-Eline's huis-Marianne Design-EC0121,     *organza lint, correctie-vloeistof, stazon inkt, ornamentjes-lint Action.

52 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje, en wat een leuke verrassing heb je gekregen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, Miranda.
    En wat een lief swappakketje heb je ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda
    Wat een prachtig kaart met leuke sluiting, echt heel apart en best een gepuzzel om te maken denk ik.
    Je swapcadeautje is zo leuk met dat grappige mannetje, daar kan je zo van genieten.
    Een heel fijn weekend nog, liefs Danoesja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, super leuk modelletje, ga ik binnenkort ook eens proberen.
    Wat een grappig mannetje heb je gekregen van je swap-maatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig gehaakt mannetje! Daar word je helemaal vrolijk en blij van! Wat leuk om zoiets te mogen ontvangen.
    je kaart ziet er prachtig uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Miranda.
    En wat een leuk gehaakt poppetje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart en wat knap gedaan zo met die sluiting. Supermooi. Leuk al die spulletjes die je hebt gekregen en dat grappige mannetje....Wat kun je toch genieten van zulke leuke dingen hè...en van de kleine vilten figuurtjes en het haakgaren gaat zeker iets leuks tevoorschijn komen.....We kijken er naar uit.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,
    wat is je kaart super, met de gave bloemensluiting..de kleuren vind ik ook erg mooi..
    je hebt een leuk swap pakketje gekregen, ik ben weg van 't leuke engeltje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk idee je kaartsluiting. en wat een leuk pakketje heb je gekregen..lief. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele gave kaart en wat een leuke swap heb je gekregen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Miranda wat een gaaf kaartje is dit .... Dit zal vast een heel gepuzzel geweest zijn maar het resultaat is super mooi ... Prachtig papier heb jij gebruikt ...
    Wat een leuke spulletjes heb jij toegekregen ....
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Miranda, ontzettend gaaf model! Mooie kleuren ook, ik vind het een topper! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, ziet er wel ingewikkeld uit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooo dit is een leuk modelletje!
    Je hebt het jezelf zeker niet gemakkelijk gemaakt wat zal dat ook een precies werkje zijn geweest!
    Wat leuk van je dochter dat ze zo'n leukengels tijdschrift mee bracht, ze zijn daar alleen ook in korte tijd veel duurder geworden hoorde ik.
    Je hebt er weer echt je eigen stempel90 gedrukt met gave witte randjes en mooie tekst er in!
    Geniet van een fijne freubel zondag misschien wel want het weer is toch slecht.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit een schitterende kaart Miranda, ik vind het prachtige met de bloem, de kleuren en papier ja die vind ik natuurlijk mooi.
    Leuk zo'n swap vriendinnetje, leuke spulletjes hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Miranda!
    Mooi modelletje ook.
    En wat een superleuk gehaakt mannetje is dat zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart! Prachtig! En wat een geinig mannetje, die geeft vast vaak een lach op je gezicht! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart heb je gemaakt met de bloem. Schitterend model, maar ook jouw uitvoering is schitterend.
    Het gehaakte mannetje is echt een droppie, je zal 'm in je brievenbus vinden ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een mooi kaartje weer, ik zat al te denken die vouw je niet makkelijk dicht en open door de vorm, schrijf je het zelf ook al haha. Heerlijk verwend met mooie valentijn cadeautjes.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig gemaakt Miranda!!
    Super gedaan met de bloemen, gaaf model zo.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er goed uit Miranda, mooie kleuren en een bijzondere sluiting, een feest om te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart, mooi papier heb je gebruikt. Erg leuke post heb je gekregen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart in hele mooie kleuren.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart. Erg leuk model en mooi uitgevoerd hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart erg leuk model en ook erg leuke post gekregen.
    groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van iedere kaart leer je weer Miranda, maar je sluiting is wel gaaf om te zien! Wat een prachtige papierlijn hè! Goed geslaagd...ik vind hem prachtig! En een gezellige Candy op je blog, maar gun het de anderen! Ik vind hem prachtig hoor, maar laatst opgeruimd en ga eerst mijn papier en versiersels maar eens uit dunnen...ik schrok hoeveel ik eigenlijk heb, hihi
    Wel heb ik je eerste blogposten terug zitten lezen, haha zo leuk! En je maakte toen ook al mooie kaarten en creaties!! Wat me opviel was, dat je altijd al twee-talig je blog posten deed! Ik geniet altijd heel erg bij je, en ga er maar lekker lang mee door hoor!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk kaartmodel, dat ga ik ook eens uitproberen, bedankt voor het idee!
    En leuke swap kreeg je!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig Miranda, mooi hoe de kaart sluit. En wat een mooi gehaakt swap presentje zeg!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi en heel precies gedaan, de sluiting is prachtig. Heel mooie kaart! Superleuk mannetje kreeg en veel plezier met de bijgesloten spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een hele mooie sjieke kaart Miranda, een een gaaf model.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Miranda,

    Eindelijk weer eens tijd voor een rondje bloggen. Wat staan er weer prachtige creaties bij je. Dit is ook een gaaf model en zoals altijd weer met oog voor details uitgewerkt!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een super mooi kaartje leuk model en wat ben je vewent met je leuke swap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterend kaartje heb je gemaakt Miranda - superleuk gedaan met de nesting dies.
    Leuk pakketje heb je mogen ontvangen en dat gehaakt mannetje is zo leuk.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaart Miranda! Heel mooi model, prachtige kleuren en de opbouw van mallen voor het sluiten heb je prachtig verwerkt! Jouw inspiratie komt uit een Egels magazine maar ik vind jouw kaart veel mooier ;) Wat een leuke spulletjes heb je ontvangen van Caroline! Dat mannetje is zo leuk! Ik kan mij voorstellen dat hij een lach op jouw gezicht toverde :) Wat is het leuk he zo'n swap en ook zo spannend wat je dan mag ontvangen ook! Ik zie dat je schrijft dat je een candy hebt. Deze heb ik gemist dus tot zo in dat berichtje haha :p
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart Miranda het is een ontzettend leuk model. Jaja ziet dat je het voorzichtig open moet maken.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart.Mooi de sluiting.Leuk cadeau heb je gekregen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie kaart zeg, en zo mooi als die opening in elkaar past. Prachtig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een geweldig mooie kaart heb je gemaakt en die kleuren zijn fantastisch!!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat heb je een prachtige kaart gemaakt, schitterend hoe je alles ineen laat schuiven zo! Fantastisch mooi!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ha die Miranda,
    wat een mooie kaart met die prachtige sluiting! Heeft ene heel sjieke uitstraling. Het papier is ook schitterend.
    En wat een leuke post kreeg je vrijdag. Wat kan een mens daar blij van worden, he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super mooi kaartje Miranda, prachtig papier heb je gebruikt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig kaartjes heb je gemaakt Miranda....zo leuk die sluiting met die in elkaar vellende stansjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaart, leuk manier hoe je met de stansen de kaart sluit.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Mooie kaarten Miranda en ik werd gelijk afgeleid door het vrolijke mannetje dat nu op je buro staat te pronken. Wat is het een leukerd ;-)
    Leuk idee zo'n swap..en je candy ga ik nu ook gelijk even bekijken.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuk model, prachtig papier ook. Zo heb je dus een hele mooie kaart. Je hebt mooie cadeautjes gehad, bofferd! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik hou erg van CAS kaarten, maar als ik deze kaart van jou zo zie krijg ik gewoon zin om meteen aan de slag te gaan.
    Prachtig vind ik hem.
    Misschien onhandig, die bloem, maar ik vind het juist erg mooi.
    Leuke kadootjes heb je gekregen van je swap maatje, veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuk idee met die stanssluiting. Ik vind jouw uitwerking vele mooier dan het voorbeeldje in het magazine hoor! Knap gedaan! Groetjes, GIna

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtige kaart heb je weer gemaakt Miranda en mooie swap ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Een hartverwarmende swap om van te genieten ...
    Bedankt dat jullie erbij waren ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi hoi Miranda,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg!
    En wat ben je verwend met die ruiling,
    schattig dat poppetje!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Prachtige kaart,Miranda.Mooie kleurtjes en een heel leuk model.Wat een mooi verwenpakketje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. prachtig geworden, Miranda, ook de kleuren combinatie is zo mooi! veel plezier met je pakketje, superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen