dinsdag 23 december 2014

Kersthanger....

Hallo lieve medeblogsters. Hoe gaat het met jullie? Nog geen last van stressmis? Ik helemaal niet dit jaar maar het scheelt natuurlijk heel veel tijd dat ik niet meer hoef te gaan werken. Ik geniet met volle teugen van mijn "kersthuisje". Dit volgende projectje hangt mooi naast de kerstboom aan mijn al welbekende (voor de wat langere volgers van dit blog) "hartenkapstokje".
Het is wel geen hartje maar ik heb er wel mijn hart ingelegd om het te maken......
een beetje wazig door het slechte weer en mijn wiebelarmen..LOL..het bovenste paneeltje, met de kerstman in 3d opgewerkt.....
de zelfgemaakte bloemetjes, takjes en mini-arreslee (knoopje). Alles bewerkt met correctievloeistof en stickles. De vormen van de paneeltjes zijn met de cricut uitgesneden.
Het midden-paneeltje waarop geborduurd is met rood-goud-groen. Vandaar dat ik mee wil doen aan de challenge van "ons borduurkaartenblog". Het scallopvormig cirkeltje is een oud malletje van Marianne Design. Ook weer takjes en een kerstboomknoopje verwerkt.
Het onderste paneeltje met een heel lief wachtend engeltje in 3d opgewerkt.....
...en een close-up van dat bloementoefje. Ook weer zelfgemaakte bloemetjes, een klein klokje en een héél klein peperkoekmannetje (knoopje). Achter het engeltje zit wondgaas en daar zie je hier ook nog een stukje van....
 Dat was het voor vandaag. Dank je wel voor je bezoekje en rest mij nog om jullie allemaal hele
te wensen waar je ook bent en wat je ook doet, doe het met je hart en geniet er van.......
Lieve groetjes Miranda
* deze hanger doet mee aan challenge 14 van ons borduurkaartenblog, borduur in groen-rood-goud.

*cricut,   *dp-Vintage Christmas-Marianne Design -PK9097,    *borduurpatroon-hobbydols 114-winterborduren met Betty,    *geborduurd ornamentje-Suzy's cuties 018-Marianne Design,    *poinsettia-creatable LR0142-MD,    *rolroosje-
creatableLr0136-MD,    *dennentakje-shape dies-Nellie Snellen SD021,    *swirl-Lea'bilities-Leane creatief 007-45-8114,
*stickles, correctievloeistof, distressinkt vintage photo, dmc garen, plakpareltjes,lint,knoopjes.




32 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kersthanger, Miranda. Dat heb j echt super mooi gemaakt, joh.
    Jullie ook heel fijne feestdagen gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende hanger heb je gemaakt Miranda FANTASTISCH.......Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hééh, wat nog een schitterende kerst creatie!
    Dit is weer genieten hier Miranda! En stressmis heb ik nog niet eerder gelezen...whah haha. Hoe verzin je het weer. Dit is voorlopig even de laatste keer want ik ga een winterstop houden van een paar weken...zie blog.
    Moet toch even wat doen met mijn nieuwe laptop enzo! Ik wens je hele gezellige feestdagen en weer een
    heel creatief Nieuwjaar!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt.
    Ook voor jou hele fijne kerstdagen en een heel goed 2015.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Miranda, wat heb je dat mooi gemaakt zeg. Ook een leuk idee om dat op deze manier op te hangen.
    Ja mooie plekjes kunnen we zo goed vullen nietwaar. Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie orginele kersthanger en het borduurwerk erop is schitterend.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee hoor Miranda, ook hier geen last van stress (ook al hebben we tot en met vandaag gewoon stevig doorgewerkt ;-) Maar wat er ook gebeurt, morgen staat deze dame lekker in de keuken om te koken! Zin in! Wat een supergave hanger heb je gemaakt, daar loop je toch graag een rondje voor om, om die keer op keer te gaan bekijken! Ik wens je een paar mooie feestdagen toe, geniet van elkaar! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er feestelijk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda,
    Helemaal geen stressmis hier, mijn man gaat de kerstdagen lekker Indisch koken, ik zorg voor de toetjes..Ik vind je kersthanger echt supermooi, gaaf met het borduurtje..
    Fijne Kerstdagen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik heb geen kerststress. Nooit gehad. Ik sla het meeste eten wat in de vriezer kan al van tevoren in. Hoef dan alleen nog wat verse producten te kopen. Morgen ook nog gewoon werken omdat woensdag mijn werkdag is.
    Een schitterende hanger!
    Fijne kerstdagen gewenst.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Miranda ... Neen hoor hier ook geen stressmis (wat een leuk woord weer ...) Wij gaan morgenavond naar mijn vader toe met kinderen, kleinkinderen en het eten wordt geleverd dus ....
    Wat een schitterende creatie is hier terug bij jou te bewonderen ... wow zeg daar word ik stil van ... ik heb hem al een paar keer opnieuw moeten bewonderen ... Wat veel moois is daar op te zien ...
    Heel fijne dagen ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda,hier ook geen stressmis ha ha ha.Prachtige kersthanger heb je gemaakt.Een genot om naar te kijken.Fijne dagen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo lieverd
    Stress nee hoor daar ben ik te oud voor haha.
    Wat een prachtuge hanger heb je gemaakt, mooi geborduurd, prachtig model en zo keurig afgewerkt.
    Jullie ook fijne feestdagen en bedankt voor het meedoen aan Ons borduurkaarten blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Miranda,
    wat een pracht van een Kersthanger
    met heel mooi borduurwerk
    wens jou ook een hele fijne Kerst geniet van de mooie momenten samen
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O Wat is dit mooi en ook in prachtige kleuren. Ik heb zoveel gemist maar dit is wel prachtig hoor. ik wil jou en je dierbare in ieder geval nog even hele fijne dagen toewensen, geniet er lekker van, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kersthanger Miranda, een juweeltje in je kamer.
    Fijne feestdagen gewenst.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kersthanger Miranda, en ook voor jou en je familie hele fijne feestdagen.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Miranda
    Schitterend is deze hanger.....ik ben er weg van maar wat een werk heb je hier aan gehad zeg. Leuk dat je weer meedoet bij ons Borduurkaartenblog.
    Geniet van deze mooie warme feestdagen samen met je gezin.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi is je kersthanger, Miranda.
    Hele fijne Kerstdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige hanger!!
    Jullie ook een hele fijne kerst! Geniet van elkaar.
    Je kaartje hangt hier gezellig bij al de andere kaartjes, thanxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creatie's.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend stukje home-deco heb je gemaakt, je kan wel zien dat je het met je hart gemaakt hebt.

    Groetjes en een fijne 2e kerstdag,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous decoration Miranda,
    Hope you had a wonderful Christmas day, it is our Boxing Day today, more eating..still am stuffed from yesterday,..
    enjoy your crafting with the "Diamond Background".. love this die.
    Happy New Year to you and your family 2015..
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooo prachtig deze hanger Miranda!
    Echt met je hart voor jezelf gemaakt!
    Lijkt me heerlijk als je alle tijd van de wereld hebt om ook eens iets in rust voor jezelf te kunnen maken.
    De plaatjes zijn echt prachtig en zie ik bloemen gemaakt van eierdoos?
    Voor jullie ok nog een hele fijne tweede kerstmiddag en avond!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk zo'n hanger, een echt pronkstukje!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Miranda wauw! Geweldig mooi zeg! Wat een werk zit erin ...
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw geweldig mooi Miranda. Heel veel werk aan gehad vind ik. Maar echt supers mooi!
    Veel moois op te zien, prachtige kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kerstborduurkaart, leuk model ook.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Miranda wat een geweldige hanger. Wat leuk dat je die oude mal hebt gebruikt voor het borduurtje. Heel leuk gemaakt. Ik maak me zelf niet druk met de kerst maar ik werk op ma -di en woensdag en bij ons waS het hamsteren. Zoveel recepten klaar gemaakt en afgegeven. Dus weinig puf voor het bloggen.. Een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2015 met veel creativiteit. Groeten Trijntje
    Ps bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog.

    BeantwoordenVerwijderen