maandag 4 november 2013

Easelcard....

Hallo lieve dames, hebben jullie genoten van het weekend? Vanochtend scheen hier het zonnetje nog en ben ik eerst een heerlijke lange wandeling gaan maken, de wind was koud maar vond het toch wel fijn. De rest van de dag lekker aan het freubelen geweest...mijn favoriete zondag dus,hihi. Ik wil jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost, zó leuk om te lezen en dat jullie onze foto zo leuk vonden...;)

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij  My Besties Dutch Girls Design, namelijk maak een easelcard met een Bestie er op. Omdat ik vaart moet gaan maken met mijn kerstkaarten heb ik er een kerstkaart van gemaakt (ideetje misschien...?),
Today starts a new challenge at My Besties Dutch Girls Designs, make an easelcard.....
Ik heb een ronde easelcard gemaakt met een kerst-Bestie er op. Eerst  Bestie gestempeld en gemaskeerd, daarna de tekststempel "Jingle-Bells" meerdere malen gestempeld.
I made a rond one and used a Christmas-Bestie, I masked her and stamped the lyrics"Jingle Bells" behind her...
Ik heb haar ingekleurd met distressinkt (pads), lekker veel stickels voor de glitter (dat mag met de feestdagen toch..?)en haar mooiste oorbelletjes ingedaan.
I coloured her with distressink using the pads, used lots of stickles for a lot of sparkle and gave her some pearls in her ears.
Twee verschillende takjes uit twee kleuren groen gestanst en bovenaan de bal met een strikje vastgemaakt. Het dp heb ik op beide rondes met de hand doorgestikt langs de randen. Knoopjes erop als steuntje en Prettige Feestdagen uit lichtgroen karton gestanst. Deze digi van Sherri Baldy is vrij snel in te kleuren dus ideaal voor kerstkaarten....:) .Ik ben benieuwd wat jullie van dit voorbeeldkaartje vinden en kijk voor de mooie kaarten van de andere DT-leden op het challengeblog van My Besties Dutch Girls Designs . Doe gezellig mee met deze challenge en maak kans op een paar mooie digi's, veel succes..!! Een goed begin van de nieuwe week , lieve groetjes Miranda
I diecutted two different branches from two shades of green and fastened them at the top using a bow. I stitched the two parts of the card by hand, used some buttons to hold the card up. I hope you take part of the challenge, you can win some beautiful digi's. Good Luck !!
Greetings Miranda

*digi- Sherri Baldy,   *stempel Jinglebells- Eline's winterhuis,  *stickles-stardust-Ranger,   *distressinkt-tattered rose, vintage photo, festive berries,salty ocean, pine needles,    *takjes- Marianne Design, Nelie Snellen,  *tekststans-Marianne Design

38 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Dit is een schitterende easelkaart.En leuk ook die takjes.
    Fijne week groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ben het eens met Anja, echt een gave kerstkaart en dat Bestie afdrukje is zo schattig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, zo lekker vrolijk.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat moet ik ook nog proberen nog nooit een easelkaart gemaakt. Wordt tijd. Deze is ook erg leuk geworden. Trouwens ook een mooie profielfoto heb je. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat prachtig! En die oorbellen, wat een leuk idee zo!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende easel kaart in mooie kleuren ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf Miranda!! Die knoopjes om je kaart achter te laten staan vind ik een grappig idee!! Vrolijke kerstkaart hoor!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart met die oorbellen, leuk!
    Het marktje was super maar dat komt ook door de sfeer, echt een "spooky' avondje :)
    De verkoop was ook goed en dan vliegt de tijd natuurlijk voorbij.
    Fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart, echt kerst met lekker veel glitter hihi we mogen ons weer uitleven met de glittertjes he!
    Fijne dag, groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda,
    Wat een leuke easelcard heb je gemaakt, schattige digi mét leuke oorbellen, mooi afgewerkt, een toppertje,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend gedaan Miranda!! Wat een leuk model, een hele leuke combinatie met deze stempel, het past heel leuk bij elkaar. Je hebt ook zo'n mooie details en papier gebruikt. En dan die schattige oorbelletjes! Voor je het weet is het inderdaad kerst, nu lijkt het ineens wel snel te gaan. Dus we blijven lekker door freubelen. Daar is het ook echt (herfst)weer voor! De stempel op mijn kaart is trouwens één geheel.
    Lieve groetjes, Wendy
    PS Iedere goede dag is er inderdaad weer eentje meegenomen!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook bij jou weer een superleuke voorbeeldkaart om te spotten Miranda! Leuk deze ronde easel, is weer eens wat anders dan een gewone vierkante. Heerlijk hoor zo'n lekkere relaxte zondag, gelukkig heb je gisteren gewandeld want nu zou het niet zo fijn zijn denk ik ;). En idd een leuke KreaDoe foto, kun je mooi terugkijken op een gezellige dag!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superleuk kaartje Miranda, weer eens iets anders van vorm, het plenst hier van de regen, dus wat doe je dan? juist je blogrondje met een kopje thee erbij en misschien straks nog aan de kaartjes verder.... eindelijk! Trouwens die nieuwe foto was me nog niet eerder opgevallen, erg leuk, complimenten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een enige kerst-easel Miranda, zo'n leuke papier en een very funky snowman met die oorbellen hihihi!!! Je blogfoto is enig maar ik zou je niet herkennen als je zo op de KreaDoe had gelopen ...brilletje???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Miranda, heerlijk genietend zit ik je blogberichten even te lezen. Het lukt me maar niet om de regelmaat in bloggen terug te krijgen dus zo af en toe als het toch lukt eerst maar even terug lezen. Dit heb ik bij jou nu eerst ook maar even gedaan, ik ben wel zo'n nieuwsgierig aagje dat ik liever niets wil missen, hahaha. Maar al je creaties zien er weer heel mooi en leuk uit. Jullie ontmoeting op de Kreadoe, heerlijk hé, een kennismaking met iemand die je eigenlijk al wel hebt leren kennen via de mail en dan in het "echt" Dat noem ik genieten Miranda en dat is wel te zien op de foto! Zelf heb ik Irene laatst in Drachten gesproken en ook dat was erg leuk! Het zijn de gezellige bijkomstigheden die het bloggen een extraatje geven!

    Groetjes en jij ook een fijne week!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Miranda

    Een super leuke easelkaart heb je weer gemaakt .
    stempeltje is ook erg leuk .
    super al die glitters erop .
    Hier regende het vanmorgen vroeg gelijk al echt niks aan dat weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart,en wat een gezellige kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi miranda wat heb je een vrolijke easelkaart gemaakt en zeker met zo bestie erop word een kaart snel een superkaart
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk idee om die tekst diverse keren te stempelen. Het is een leuke, vrolijke en absoluut geen standaard kerstkaart op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi kaartje, en wat een ontzettend leuke stempel!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. SUPERgaaf kaartje Miranda! Wat heb je je sneeuwpopje mooi ingekleurd, perfecte easelcard! Vind trouwens je nieuwe foto ook al zo gaaf, cool! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooi kerstkaartje Miranda, leuk met al die glitters!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart, en een hele mooie ronde, zo leuk om neer te zetten als easelkaart.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kerstkaart! Leuk om de easel in het rond te doen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel vrolijk kerstkaartje, leuk hoor die easelkaarten!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Miranda

    Je kaartje is net zo vrolijk als dat jij bent, heel mooi ingekleurd en die takjes zijn zo mooi, het is echt een schatje.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha Miranda,
    een schitterend voorbeeldkaartje! Je wordt er gewoon blij van!! En jouw dag was goed besteed! Lekker he, als je niets moet en gewoon kan freubelen...
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is die schitterend Miranda, een supermooie kaart. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtige easel kaart Miranda.
    ik blijf deze toch ook altijd wel heel mooi vinden.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Miranda, wat leuk dat je een profielfoto heb, nu kan ik je eens lekker bekijken, wat een mooi meisje ben jij.
    De easelkaart is schitterend, mooie kleuren , fantastisch afgewerkt, ik zit te smullen.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi kaartje weer! Ik vergroot meestal je foto's even want ik vind het zo leuk om de kleine details te zien. Ik raak al bijna in de kerstsfeer van dit kaartje. En het weer helpt goed mee. Het is bij ons al pikdonker ook al is het pas half 6!
    Fijne avond! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een cutie is dit Miranda. Een heel leuke easelkaart. En die Bestie is leuk zeg. Mooi ook die glitter bondkraag.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi, wat een lief mooi easelkaartje, echte mooie kerstkleuren en lekker veel glitter, vind ik helemaal prachtig. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. WAUW wat een schitterende ronde easelkaart. Er valt weer genoeg op te zien en je hebt My Besties heeeel mooi ingekleurd. Mooie profielfoto trouwens, vergat ik helemaal te zeggen de vorige keer!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterende kaart Miranda,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat mooi!!!! Leuk om te maken hè zo'n easelkaart, ziet er toppie uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen